eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaBUDOWA PRZEDSZKOLA NA KABATACH PRZY UL. PALA TELEKIEGO



Ogłoszenie z dnia 2007-07-03

Warszawa: BUDOWA PRZEDSZKOLA NA KABATACH PRZY UL. PALA TELEKIEGO
Numer ogłoszenia: 110859 - 2007; data zamieszczenia: 03.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, fax 022 5457291.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA PRZEDSZKOLA NA KABATACH PRZY UL. PALA TELEKIEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje budowę: PRZEDSZKOLA Z ELEMENTAMI ZAGOSPODAROWANIA TERENU PRZY UL.PALA TELEKIEGO Budowa przedszkola KOD wg CPV 45214100-1 Przedszkole ośmio- oddziałowe dla ok.200 dzieci. Dane technicze: Pow. Lokalizacji 3.320,5 m2 Pow. Zabudowy 1.248,4 m2 Pow. Całkowita 2.965,3 m2 Pow. Użytkowa 2.606,47 m2 Kubatura 10.548,3 m3 Budynek 2 kondygnacyjny, częściowo podpiwniczony. Wejście do przedszkola od strony ul.Pala Telekiego. Dojazd do zaplecza ul.Plakatową od strony ronda. Program funkcyjny: 1) Piwnica- pow. użytkowa - 371,19 m2 węzeł cieplny wentylatornia, klimatyzatornia pomieszczenia gospodarcze komunikacja klatka schodowa pom. przyłącza wody 2) Parter - pow. użytkowa-1067,65 m2 Sale dydaktyczne Sanitariaty Magazyny Pom.. porządkowe Szatnie Pokoje administracyjne Portiernia Stołówka Kuchnia z zapleczem Komunikacja Piętro - pow. użytkowa 1.167,63 m2 Sale dydaktyczne Sala zajęć ruchowych Sanitariaty Magazyny Pokój nauczycielski Gabinet lekarski Gabinet logopedyczny/dentysta Obiekt należy wyposażyć w następujące instalacje oraz urządzenia: Instalację gazową dla potrzeb kuchni Instalacje wodno sanitarne Instalację centralnego ogrzewania Instalacje wentylacji mechanicznej i klimatyzacji Instalacje elektryczne wewnętrzne Instalacje sygnalizacji alarmu pożarowego w tym monitoring pożarowy, instalacje oddymiania klatek schodowych Oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne Instalację telefoniczną Instalację domofonową Instalację piorunochronną Instalację oświetlenia zewnętrznego Dźwig osobowy oraz przyłącza: gazu, energetyczne, kanalizacji sanitarnej, wodociągowe , sieci cieplnej Zagospodarowanie terenu obejmuje: Przebudowę ciągu pieszego - ul.Plakatowa na ciąg pieszo jezdny który po przebudowie stanowić będzie drogę p-poż. oraz dojazd do zaplecza przedszkola. Wykonanie ogrodzenia Wykonanie śmietnika Zagospodarowanie placu zabaw tj. wykonanie alejek i placów żwirowych, montaż piaskownic, Wykonanie nasadzeń i trawników Wykonanie chodników i placów z kostki betonowej. Opracowanie , uzgodnienie oraz wdrożenie projektów czasowej oraz stałej organizacji ruchu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy Oryginalny kod CPV: 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: OFERTA MUSI BYĆ ZABEZPIECZONA WADIUM W KWOCIE 100 000,00 ZŁ (STO TYSIECY ZŁOTYCH).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w ramach realizacji zamówienia objętego postępowaniem, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzeniem spełnienia przez Wykonawców powyższych warunków będzie załączenie do oferty poniższych dokumentów, złożonych w formie określonej w pkt. 9 niniejszej SIWZ: - dokumentu potwierdzającego dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenia, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - wykazu wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonanych w tym okresie, w tym co najmniej trzech robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania, nazwy zamawiającego wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje), w tym dwóch o wartości nie mniejszej niż 2,5 mln złotych, - wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, - dokumentów potwierdzających, że osoby odpowiedzialne za należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcujno-budowlanej, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z przedmiotem zamówienia wraz z aktualnymi dokumentami przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności bez żadnych wyłączeń kolidujących z realizacją przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursynow.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD M. ST. WARSZAWY DZIELNICA URSYNÓW , 02-777 WARSZAWA, AL. KEN 61, POK. NR 410 LUB POCZTĄ PO PISEMNYM ZGŁOSZENIU.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2007 godzina 12:00, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJACEGO PRZY AL. KEN 61, POK. NR 407.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.