eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynUsługi w zakresie napraw części pojazdów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-27

Olsztyn: Usługi w zakresie napraw części pojazdów
Numer ogłoszenia: 110834 - 2008; data zamieszczenia: 27.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1106, ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5423856, fax 089 5422815.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw1106.netax.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona Narodowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie napraw części pojazdów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: naprawa części pojazdów

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.11.60.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów Kod CPV wg słownika 2008: 50.11.60.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę na wszystkie zadania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3.820,00 PLN 2.Wykonawca składający ofertę na jedno zadanie zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: dla zadania nr 1 - 200 PLN, dla zadania nr 2 - 150 PLN, dla zadania nr 3 - 250 PLN, dla zadania nr 4 - 120 PLN, dla zadania nr 5 - 350 PLN, dla zadania nr 6 - 150 PLN, dla zadania nr 7 - 600 PLN, dla zadania nr 8 - 550 PLN, dla zadania nr 9 - 350 PLN, dla zadania nr 10 - 150 PLN, dla zadania nr 11 - 950 PLN,.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów (podstawa: § 1 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - Dz. U. 06.87.605): 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)W przypadku spółek cywilnych zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione dla każdego wspólnika w okresie wskazanym wyżej (oraz umowę spółki w przypadku wyboru oferty przed podpisaniem umowy). 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 4.Dokumenty powinny by wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.11rbm.wp.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Olsztyn ul. Saperska 1 bydynek nr 2 pokój nr 219.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Olsztyn ul. Saperska 1 budynek nr 1 pokój nr 18.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi w zakresie napraw części pojazdów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: naprawa części pojazdów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.60.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi w zakresie napraw części pojazdów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: naprawa części pojazdów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.60.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi w zakresie napraw części pojazdów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: naprawa części pojazdów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.60.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi w zakresie napraw części pojazdów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: naprawa części pojazdów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.60.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi w zakresie napraw części pojazdów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: naprawa części pojazdów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.60.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługi w zakresie napraw części pojazdów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: naprawa części pojazdów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.60.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługi w zakresie napraw części pojazdów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: naprawa części pojazdów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.60.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Usługi w zakresie napraw części pojazdów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: naprawa części pojazdów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.60.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Usługi w zakresie napraw części pojazdów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: naprawa części pojazdów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.60.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Usługi w zakresie napraw części pojazdów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: naprawa części pojazdów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.60.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Usługi w zakresie napraw części pojazdów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: naprawa części pojazdów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.60.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.