eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Roboty remontowe w budynku segmentu A Gimnazjum Nr 3 ul. Chałubińskiego 13 w Gdańsku - adaptacja na siedzibę Liceum Ogólnokształcącego Nr VII

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-03

Gdańsk: Roboty remontowe w budynku segmentu A Gimnazjum Nr 3 ul. Chałubińskiego 13 w Gdańsku - adaptacja na siedzibę Liceum Ogólnokształcącego Nr VII
Numer ogłoszenia: 110813 - 2007; data zamieszczenia: 03.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska, ul. Piekarnicza 16/22, 80-126 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3205100, fax 058 3205105.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w budynku segmentu A Gimnazjum Nr 3 ul. Chałubińskiego 13 w Gdańsku - adaptacja na siedzibę Liceum Ogólnokształcącego Nr VII.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy obejmuje: roboty budowlane wynikające z konieczności przystosowania części budynku Gimnazjum nr 3 ( segmentu A) na siedzibę Liceum Ogólnokształcącego Nr VII: 1. remont wejścia głównego - wymiana drzwi na nowe ścianki z drzwiami z profili aluminiowych, szklone - 3 kpl - naprawa schodów zewnętrznych - ok.22 m2 - nowa posadzka z płytek typu Gress w holach nr I i II - pow. ok. 57 m2 2. roboty posadzkarskie związane z zerwaniem i ułożeniem na nowym podłożu posadzki z: - płytek kamionkowych typu Gress na holu parteru - pow. ok. 188 m2 - wykładziny rulonowej PCV typu Gamrat-Tytan - pow. ok. 970 m2 ( w tym wykładziny antystatycznej - pow. ok. 74 m 2 ) na korytarzach I i II p. oraz w pomieszczeniach wymienionych w przedmiarze (zał. nr 3 do SIWZ) 3. wymiana drzwi wewnętrznych na nowe drewniane w remontowanych pomieszczeniach 4. odnowienie ścian i sufitów korytarzy i remontowanych pomieszczeń - pow. sufitów - ok. 1000 m2 - pow. ścian - ok. 1800 m2 5. wymiana 2 szt. okien na nowe z PCV

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy . Zamawiający uzna, że powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli wykonawca : a) osiągnął łącznie w ostatnich dwóch latach obrotowych obrót ogółem w wysokości co najmniej 1 000 000 zł. b) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 4 roboty budowlane w zakresie robót ogólnobudowlanych o wartości jednostkowej równej lub większej od 50 000 zł brutto c) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art.24 ust.1 i 2 ustawy . Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie oceny załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy powinni dołączyć do oferty: 7.1. podpisane oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy oraz pozostałe oświadczenia zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ . 7.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 7.3. oświadczenie o wysokości obrotu ogółem za okres ostatnich dwóch lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres. 7.4. wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie robót ogólnobudowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zgodnie z pkt 6 b(w tym celu należy wypełnić zał. nr 4 do wzoru oferty oraz dołączyć dokumenty potwierdzające wykonanie robót z należytą starannością). Dokumenty powinny być wystawione przez inwestora (zamawiającego).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drmg.gdansk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska, 80-126 Gdańsk, ul.Piekarnicza 16 pok.28 Janusz Jackiewicz tel.058 3205114 opłata 10.00 PLN (gotówka lub za zaliczeniem pocztowym).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2007 godzina 08:00, miejsce: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska ,80-126 Gdańsk, ul.Piekarnicza 16 pok.15 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.