Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-23
Lublin: zakup z dostawą do siedziby Szkoły Podstawowej nr 32 z Oddziałami Integracyjnymi im. Pamięci Majdanka, z siedzibą ul. Kazimierza Przerwy-Tetmajera 2, 20-362 Lublin, według podziału na pakiety (zadania): 7
Numer ogłoszenia: 110747 - 2014; data zamieszczenia: 23.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 32 z Oddziałami Integracyjnymi im. Pamięci Majdanka , ul. Kazimierza Przerwy-Tetmajera 2, 20-362 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 744 16 44, faks 81 744 16 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp32.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Gminy Lublin.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup z dostawą do siedziby Szkoły Podstawowej nr 32 z Oddziałami Integracyjnymi im. Pamięci Majdanka, z siedzibą ul. Kazimierza Przerwy-Tetmajera 2, 20-362 Lublin, według podziału na pakiety (zadania): 7.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup z dostawą do siedziby Szkoły Podstawowej nr 32 z Oddziałami Integracyjnymi im. Pamięci Majdanka, z siedzibą ul. Kazimierza Przerwy-Tetmajera 2, 20-362 Lublin, według podziału na pakiety (zadania) szt. 8: 1) Zadanie nr 1 mięsa, wędliny, CPV:15119000-5, 15131130-5; 2) Zadanie nr 2 drób, CPV: 15131500-0; 3) Zadanie nr 3 pieczywa, CPV: 15811000-6; 4) Zadanie nr 4 mrożonki, CPV: 15331170-9; 5) Zadanie nr 5 artykuły spożywcze, CPV: 15800000-6; 6) Zadanie nr 6 art. mleczarskie, CPV: 15500000-3 ; 7) Zadanie nr 7 wyroby garmażeryjne CPV: 15894200-3; 8) Zadanie nr 8 warzywa i owoce, CPV: 15300000-1; Uszczegółowienie potrzeb materiałów uwzględniono w formularzu oferty dotyczącym danego pakietu -zadania. 2. Ilość i asortyment sprzedaży i dostawy w/w mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; mrożonek i artykułów spożywczych; art. mleczarskich; wyrobów garmażeryjnych; warzyw i owoców; podana w załączniku formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania Szkoły Podstawowej nr 32. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w załączniku Nr 1 do siwz, tożsamym z załącznikiem Nr 1 do umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do 40 % w zakresie ilości danego asortymentu. 3. Dostawa artykułów będzie odbywać sukcesywnie według potrzeb zamawiającego zgłoszonych pisemnie faksem lub drogą elektroniczną na minimum 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. 4. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 5. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany (z nazwy) przez Zamawiającego w formularzu ofertowym) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych oraz użytkowych. 7. W zakresie zaoferowanych dostaw artykułów równoważnych wymienionych w poszczególnych zadaniach przez Wykonawców w formularzu oferty, po stronie Wykonawcy będzie bezsprzeczne udowodnienie, iż zamiennik jest równoważny lub lepszy pod względem jakości. Na tę okoliczność Zamawiający będzie miał prawo każdorazowo w przypadku wątpliwości żądać kart charakterystyki danego produktu, wydanych przez producenta lub innego odpowiedniego do tego celu dokumentu dla danej dostawy. 8. W przypadku stwierdzenia, iż produkt równoważny znacząco odbiega od podanego typu artykułu, Wykonawca będzie obowiązany dostarczyć artykuł odpowiedni jakościowo w ciągu 2 dni roboczych, po tym terminie Zamawiający zakupi sporny artykuł u innego dostawcy, różnicą ceny obciążając wybranego w tym postępowaniu Wykonawcę danego zadania..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy w przypadku: - w przypadku wyczerpania ilości oraz asortymentu uszczegółowionego w formularzu ofertowym zgodnym z zadaniem. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających cen nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.90.00-5, 15.13.11.30-5, 15.13.15.00-0, 15.81.10.00-6, 58.00.00.00-6, 15.33.11.70-9, 15.50.00.00-3, 15.89.42.00-3, 15.30.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy dostawy w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 10 000 zł każda z wykorzystaniem wzoru zgodnie z zał. nr 1 poszczególnych zadań do siwz (przez wartość brutto należy rozumieć cenę netto plus należny podatek VAT).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga przedstawienia potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga przedstawienia potwierdzenia dysponowania osobami.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 tys. zł, wraz z dowodem jego opłaty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
W zakresie niezrealizowanych należycie dostaw należy na formularzu oferty złożyć oświadczenie w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie dostaw o nie zrealizowanych należycie lub nie wykonanych dostawach wraz z załączeniem do oferty informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie; - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie zawartej w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana nastąpi wyłącznie w drodze aneksu do umowy, którego przedmiot stanowić mogą następujące okoliczności (warunki zmiany umowy): 1.1. zmniejszenie zakresu zadania w stosunku do zakresu rzeczowego wskazanego w umowie; 1.2. wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie, jeżeli jego dotrzymanie stanie się niemożliwe lub poważnie utrudnione z przyczyn niezależnych od wykonawcy lub zamawiającego, a zaistniałych po zawarciu umowy; 1.3. wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie, jeżeli zachodzić będzie konieczność wykonania zamówień nie objętych umową, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej do przewidzenia przez Wykonawcę lub Zamawiającego na etapie przed zawarciem umowy, a wykonanie umowy będzie uzależnione od uprzedniego wykonania zamówień nieobjętych umową; 1.4. wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie z powodu opóźnień i niedotrzymania terminów wynikających z powodu siły wyższej. Przez siłę wyższą będą rozumiane wszelkie wydarzenia, istniejące lub mogące zaistnieć w przyszłości, które mają wpływ na realizację umowy, znajdujące się poza realną kontrolą Zamawiającego i Wykonawcy, i których nie można było przewidzieć, lub które choć przewidywalne, były nieuniknione, nawet po przedsięwzięciu przez Zamawiającego lub Wykonawcę wszelkich uzasadnionych kroków dla uniknięcia takich wydarzeń. Za wystąpienie Siły wyższej uznane będą w szczególności takie wydarzenia, jak: zamieszki, wojny, pożary, powodzie, huragany, trzęsienia ziemi, promieniowanie, epidemie, strajk generalny lub branżowy trwający dłużej niż 5 dni. 1.5. inne niż wskazane w ust. 1.1. - 1.5. okoliczności, jeżeli w stosunku do zawartej umowy będą korzystne dla zamawiającego; 1.6. zmiana stawki podatku VAT. 2. Postanowienia ust. 1 nie będą stanowiły dla żadnej ze stron zawartej umowy zobowiązania do zawarcia aneksu (obie strony muszą zgodzić się na zawarcie aneksu).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp32.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.sp32.lublin.pl
poczta@sp32.lublin.eu.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2014 godzina 15:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Szkoły Podstawowej nr 32 z Oddziałami Integracyjnymi im. Pamięci Majdanka, z siedzibą ul. Kazimierza Przerwy-Tetmajera 2, 20-362 Lublin - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup z dostawą do siedziby Szkoły Podstawowej nr 32 z Oddziałami Integracyjnymi im. Pamięci Majdanka, z siedzibą ul. Kazimierza Przerwy-Tetmajera 2, 20-362 Lublin, według podziału na pakiety (zadania) szt. 8: 1) Zadanie nr 1 mięsa, wędliny, CPV:15119000-5, 15131130-5;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup z dostawą do siedziby Szkoły Podstawowej nr 32 z Oddziałami Integracyjnymi im. Pamięci Majdanka, z siedzibą ul. Kazimierza Przerwy-Tetmajera 2, 20-362 Lublin, według podziału na pakiety (zadania) szt. 8: 1) Zadanie nr 1 mięsa, wędliny, CPV:15119000-5, 15131130-5;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.90.00-5, 15.13.11.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup z dostawą do siedziby Szkoły Podstawowej nr 32 z Oddziałami Integracyjnymi im. Pamięci Majdanka, z siedzibą ul. Kazimierza Przerwy-Tetmajera 2, 20-362 Lublin, według podziału na pakiety (zadania) szt. 8: 2) Zadanie nr 2 drób, CPV: 15131500-0;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup z dostawą do siedziby Szkoły Podstawowej nr 32 z Oddziałami Integracyjnymi im. Pamięci Majdanka, z siedzibą ul. Kazimierza Przerwy-Tetmajera 2, 20-362 Lublin, według podziału na pakiety (zadania) szt. 8: 2) Zadanie nr 2 drób, CPV: 15131500-0;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.15.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zakup z dostawą do siedziby Szkoły Podstawowej nr 32 z Oddziałami Integracyjnymi im. Pamięci Majdanka, z siedzibą ul. Kazimierza Przerwy-Tetmajera 2, 20-362 Lublin, według podziału na pakiety (zadania) szt. 8: 3) Zadanie nr 3 pieczywa, CPV: 15811000-6;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup z dostawą do siedziby Szkoły Podstawowej nr 32 z Oddziałami Integracyjnymi im. Pamięci Majdanka, z siedzibą ul. Kazimierza Przerwy-Tetmajera 2, 20-362 Lublin, według podziału na pakiety (zadania) szt. 8: 3) Zadanie nr 3 pieczywa, CPV: 15811000-6;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zakup z dostawą do siedziby Szkoły Podstawowej nr 32 z Oddziałami Integracyjnymi im. Pamięci Majdanka, z siedzibą ul. Kazimierza Przerwy-Tetmajera 2, 20-362 Lublin, według podziału na pakiety (zadania) szt. 8: 4) Zadanie nr 4 mrożonki, CPV: 15331170-9;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup z dostawą do siedziby Szkoły Podstawowej nr 32 z Oddziałami Integracyjnymi im. Pamięci Majdanka, z siedzibą ul. Kazimierza Przerwy-Tetmajera 2, 20-362 Lublin, według podziału na pakiety (zadania) szt. 8: 4) Zadanie nr 4 mrożonki, CPV: 15331170-9;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zakup z dostawą do siedziby Szkoły Podstawowej nr 32 z Oddziałami Integracyjnymi im. Pamięci Majdanka, z siedzibą ul. Kazimierza Przerwy-Tetmajera 2, 20-362 Lublin, według podziału na pakiety (zadania) szt. 8: 5) Zadanie nr 5 artykuły spożywcze, CPV: 15800000-6 i mrożonki 15331170-9;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup z dostawą do siedziby Szkoły Podstawowej nr 32 z Oddziałami Integracyjnymi im. Pamięci Majdanka, z siedzibą ul. Kazimierza Przerwy-Tetmajera 2, 20-362 Lublin, według podziału na pakiety (zadania) szt. 8: 5) Zadanie nr 5 artykuły spożywcze, CPV: 15800000-6 i mrożonki 15331170-9;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.33.11.70-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zakup z dostawą do siedziby Szkoły Podstawowej nr 32 z Oddziałami Integracyjnymi im. Pamięci Majdanka, z siedzibą ul. Kazimierza Przerwy-Tetmajera 2, 20-362 Lublin, według podziału na pakiety (zadania) szt. 8: 6) Zadanie nr 6 art. mleczarskie, CPV: 15500000-3 ;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup z dostawą do siedziby Szkoły Podstawowej nr 32 z Oddziałami Integracyjnymi im. Pamięci Majdanka, z siedzibą ul. Kazimierza Przerwy-Tetmajera 2, 20-362 Lublin, według podziału na pakiety (zadania) szt. 8: 6) Zadanie nr 6 art. mleczarskie, CPV: 15500000-3 ;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zakup z dostawą do siedziby Szkoły Podstawowej nr 32 z Oddziałami Integracyjnymi im. Pamięci Majdanka, z siedzibą ul. Kazimierza Przerwy-Tetmajera 2, 20-362 Lublin, według podziału na pakiety (zadania) szt. 8: Zadanie nr 7 warzywa i owoce, CPV: 15300000-1;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup z dostawą do siedziby Szkoły Podstawowej nr 32 z Oddziałami Integracyjnymi im. Pamięci Majdanka, z siedzibą ul. Kazimierza Przerwy-Tetmajera 2, 20-362 Lublin, według podziału na pakiety (zadania) szt. 8: 7) Zadanie nr 7 warzywa i owoce, CPV: 15300000-1;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Opracowanie dokumentacji projektowej projektu zagospodarowania terenu Filharmonii Lubelskiej, wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w czasie realizacji projektu
- Usługi szatniarskie w obiektach UMCS
- Opracowanie ekspertyz technicznych zabezpieczenia ppoż. dla budynków zarządzanych przez LCIT położonych w Lublinie przy ul. Uniwersyteckiej 4 oraz w Białej Podlaskiej przy ul. Warszawskiej 14
- RDW w Hrubieszowie. Remont drogi wojewódzkiej nr 867 Oleszyce - Lubaczów - Podemszczyzna - Werchrata - Hrebenne od km 79+090 do km 81+115
- Ustalenie przebiegu granic ewidencyjnych oraz sporządzenie podziału działek położonych w obrębie ewidencyjnym Borkowizna, gm. Strzyżewice
- Sukcesywne dostawy sprzętu i wyrobów medycznych jednorazowego użytku - 13 części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Produkty spożywcze z przeznaczeniem na zaopatrzenie bufetu szpitalnego (lody, warzywa, podroby, suche, i inne)
- Dostawa artykułów żywnościowych do Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Gołdapi - 6 części.
- Sukcesywne dostawy mięsa i produktów wędliniarskich z drobiu
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Przedszkola Publicznego w Zespole Placówek Oświatowych w Słupi
- Dostawy artykułów mleczarskich do COSSW w Kulach OZ Sulejów
- Sukcesywne dostawy mięsa, drobiu i wędlin dla wybranych jednostek na rok 2025 - II części
więcej: Mięsa różne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.