eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańZakup i dostawa mebli i krzeseł

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-03

Poznań: Zakup i dostawa mebli i krzeseł
Numer ogłoszenia: 110722 - 2007; data zamieszczenia: 03.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8540500, fax 061 8521948.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wco.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa mebli i krzeseł.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa mebli i krzeseł

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 36.11.22.00 - Fotele Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.31.00 - Fotele Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.12.12.00 - Drewniane meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.11.14.20 - Krzesła biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: cena 100% 11 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na niżej wymienionych warunkach: wymagany dokument złożono/ dokumentu nie złożono, wymagany dokument potwierdza spełnianie formalnych warunków/dokument nie potwierdza spełniania warunków formalnych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy, wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto) podpisany przez osoby uprawnione do czynności prawnych, w tym do zobowiązań skutkujących finansowo. 2. Załącznikiem do formularza ofertowego winien być formularz cenowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji 3. Kopię aktualnego ( wystawionego lub potwierdzonego przez odpowiedni Organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert), odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzającej dopuszczenie Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem 4. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do specyfikacji) 5. Oświadczenie o przekazaniu części zamówienia podwykonawcom. 6. Atest na trudnopalność, atest higieniczny- dotyczy pakietu nr 4 7. Pełnomocnictwo osób sporządzających ofertę, jeżeli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentacji firmy ( KRS)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia, pokój 028, I pietro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Wielkopolskie Centrum Onkologii, Kancelaria, pokój 301, III pietro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: regał.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: regał.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.12.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: szafki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szafki odzieżowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: krzesło metalowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: krzesło.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.14.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: fotele pracownicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: fotele.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.22.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: kontener biurowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kontener.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.12.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: komplety krzeseł.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: komplety krzeseł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.14.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: system szaf ubraniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szafy BHP.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: wózek do koszy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wózek do koszy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.