Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-27
Opole: Przeglądy separatorów na terenie Rejonu w Kluczborku GDDKiA w okresie do 30.06.2012 r.
Numer ogłoszenia: 110664 - 2008; data zamieszczenia: 27.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax 077 4544468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeglądy separatorów na terenie Rejonu w Kluczborku GDDKiA w okresie do 30.06.2012 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: przeglądy separatorów wód opadowych oraz przeprowadzenie badań wód wprowadzanych do odbiorników na drogach krajowych na terenie Rejonu w Kluczborku Oddziału w Opolu GDDKiA. Przeglądy obejmują dla każdej instalacji: ocenę stopnia obciążenia instalacji szlamem i substancjami ropopochodnymi, kontrolę elementów wyposażenia, ocenę poprawności działania każdej instalacji, spisanie protokołu z dokumentacja fotograficzną z wykonanego przeglądu, oraz wpisie w Zeszycie eksploatacji separatora. Dla separatorów o przepływie maksymalnym ponad 300 l/s należy wykonać badania wód wprowadzanych do odbiorników. Zamówienie nie obejmuje opróżniania separatorów. Szczegółowe warunki zawarte są w rozdziale 5 Specyfikacje Techniczne - Warunki Realizacji Usług. Miejsce wykonywania zamówienia: DK 11 Olesno - 2 szt, Łomnica, DK 42 Jaworzno, DK 45 Wierzbie - 2 szt. Wielkość lub zakres zamówienia: Przeglądy 2 razy w roku dla wszystkich separatorów, badania wód 2 razy w roku dla separatorów o przepływie max. >300l/s. Rozliczenie ryczałtowe za 1 przegląd i 1 badanie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.31.30.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego Oryginalny kod CPV: 74.31.10.00 - Usługi badania i analizy czystości i składu Kod CPV wg słownika 2008: 71.61.00.00 - Usługi badania i analizy czystości i składu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy - nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4, w tym spełniają następujące warunki: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, - posiadają doświadczenie w wykonywaniu usług w zakresie przeglądów lub konserwacji separatorów substancji ropopochodnych - Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: przeglądy lub konserwację co najmniej 10 separatorów, w tym przynajmniej po trzy lamelowe i koalescencyjne, wraz z potwierdzeniem, że usługi te zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków, na zasadzie spełnia / nie spełnia nastąpi na podstawie dokumentów dołączonych do oferty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych (formalnych) Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Załącznika nr 1, b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych (merytorycznych), Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania usług o podobnym charakterze, na załączniku nr 2 wraz z potwierdzeniem, że usługi te zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl --> Oddział Opole --> zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon w Kluczborku GDDKiA, ul. Dworcowa 2, 46-200 Kluczbork,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2008 godzina 12:50, miejsce: Rejon w Kluczborku GDDKiA, ul. Dworcowa 2, 46-200 Kluczbork, pok. 16.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Jednostka prowadząca postępowanie: GDDKiA Rejon w Kluczborku, ul. Dworcowa 2, 46-200 Kluczbork, tel. 077 418 25 35, fax. 077 418 22 55 rdkkluczbork@opole.gddkia.gov.pl
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla mieszkańców Bursy oraz dla uczestników kursów Branżowego Centrum Umiejętności w roku szkolnym 2025/2026 prowadzonych przez Zespół Placówek Oświatowych w Opolu.
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów edukacyjnych i promocyjnych na potrzeby projektów z obszaru różnorodności biologicznej realizowanych z ramach programu FEO 2021 - 2027
- "Organizacja 12 warsztatów rękodzielniczych o charakterze integracyjnym"
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Dostawa diatermii elektrochirurgicznej z argonem dla SP ZOZ OCO w Opolu.
- D/35/2025 Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa napraw, konserwacji i przeglądów samochodów służbowych należących do OR AMW Bydgoszcz, oraz wymiana i naprawa opon
- Wykonanie okresowej kontroli przewodów kominowych wraz z ich czyszczeniem oraz kontroli instalacji gazowych w nieruchomościach położonych w obszarze działania Oddziału Terenowego Lubuskiego
- "Świadczenie usług kominiarskich"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim dla zadania: "Poprawa infrastruktury transportu publicznego na terenie MOF Tarnobrzeg"
- "Poprawa efektywności energetycznej infrastruktury oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna"
- Wykonanie okresowej kontroli instalacji gazowych w nieruchomościach położonych w obszarze działania Oddziału Terenowego Pomorskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.