eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzyska › Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnychwe Wróblowej wzdłuż działek 521/2, 927 obręb Wróblowa w km 0+000,00-0+220,00 oraz 0+941,12+1+100 o szerokości jezdni 2,50 o łącznej długości remontowanego odcinka 378,88m w Brzyskach wzdłuż działki 317 (decyzją Starosty Jasielskiego nr GN-III.6641.8.2015 z dnia 22.02.2016r. nadano nr ewid. 1840) w km 0+000,00-0+491,00 o szerokości jezdni 2,50 o łącznej długości remontowanego odcinka 491m w Błażkowej wzdłuż działki 1813 w km 0+083,00-0+513,00 o szerokości jezdni 2,50 o łącznej długości remontowanego odcinka 430m

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-29

Brzyska: Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych: we Wróblowej wzdłuż działek 521/2, 927 obręb Wróblowa w km 0+000,00-0+220,00 oraz 0+941,12+1+100 o szerokości jezdni 2,50 o łącznej długości remontowanego odcinka 378,88m w Brzyskach wzdłuż działki 317 (decyzją Starosty Jasielskiego nr GN-III.6641.8.2015 z dnia 22.02.2016r. nadano nr ewid. 1840) w km 0+000,00-0+491,00 o szerokości jezdni 2,50 o łącznej długości remontowanego odcinka 491m w Błażkowej wzdłuż działki 1813 w km 0+083,00-0+513,00 o szerokości jezdni 2,50 o łącznej długości remontowanego odcinka 430m
Numer ogłoszenia: 110663 - 2016; data zamieszczenia: 29.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brzyska , Brzyska 1, 38-212 Brzyska, woj. podkarpackie, tel. 013 4460120, faks 013 4460105.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzyska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych: we Wróblowej wzdłuż działek 521/2, 927 obręb Wróblowa w km 0+000,00-0+220,00 oraz 0+941,12+1+100 o szerokości jezdni 2,50 o łącznej długości remontowanego odcinka 378,88m w Brzyskach wzdłuż działki 317 (decyzją Starosty Jasielskiego nr GN-III.6641.8.2015 z dnia 22.02.2016r. nadano nr ewid. 1840) w km 0+000,00-0+491,00 o szerokości jezdni 2,50 o łącznej długości remontowanego odcinka 491m w Błażkowej wzdłuż działki 1813 w km 0+083,00-0+513,00 o szerokości jezdni 2,50 o łącznej długości remontowanego odcinka 430m.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych we Wróblowej wzdłuż działek 521/2, 927 obręb Wróblowa w km 0+000,00-0+220,00 oraz 0+941,12+1+100 o szerokości jezdni 2,50 o łącznej długości remontowanego odcinka 378,88m 1) Roboty przygotowawcze 1.1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa dróg w terenie równinnym 2) Roboty ziemne 2.1 Ścinanie poboczy mechanicznie, grubość do 10cm śr. szerokość 0,5m z wywozem urobku na odległość do 1km 2.2 Ręczne formowanie nasypów z ziemi dowożonej samochodami, samowyładowczymi, kategoria gruntu III-IV - grunt zapewnia wykonawca z zagęszczeniem 2.3 Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1km, koparka 0,40 m3 grunt kategorii I-II 2.3 Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechanicznie, grunt kategorii I-IV - profilowanie podłoża pod warstwy podbudowy 3) Podbudowa, nawierzchnia 3.1 Podbudowy z kruszyw, pospółka, warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 20cm - grubość 10cm (krotność 0,5) 3.2 Podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa górna, po zagęszczeniu 10cm z miałowaniem 3.3 Wykonanie poboczy z kruszywa naturalnego gr. 8cm 1.2 Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Brzyskach wzdłuż działki 317 (decyzją Starosty Jasielskiego nr GN-III.6641.8.2015 z dnia 22.02.2016r. nadano nr ewid. 1840) obręb Brzyska w km 0+000,00-0+491,00 o szerokości jezdni 2,50 o łącznej długości remontowanego odcinka 491m Zakres robót: 1) Roboty przygotowawcze 1.1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa dróg w terenie równinnym 2) Roboty rozbiórkowe 2.1 Ścinanie poboczy mechanicznie, grubość do 10cm śr. szerokość 0,5m z wywozem urobku na odległość do 1km 2.2 Rozebranie przepustów rurowych, rury betonowe fi 50cm. 3) Roboty ziemne 3.1 Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1km, koparka 0,40m3, grunt kat. I-II - wykonanie rowu 3.2 Wykopy oraz przekopy wykonane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,25m3 grunt kategorii III - wykonanie rowu 3.3 Ręczne formowanie nasypów z ziemi leżącej na odkładzie, kategoria gruntu III-IV - z zagęszczeniem 3.4 Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1km, koparka 0,40m3 grunt kategorii I-II - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej 3.5 Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechanicznie, grunt kategorii I-IV - profilowanie podłoża pod warstwy podbudowy 4) Wykonanie przepustów pod zjazdami 4.1 Ławy gr. 10cm z kruszywa naturalnego 4.2 Przepusty rurowe pod zjazdami, rury HDPE - średnica 400mm 4.3 Przepusty rurowe pod zjazdami, rury HDPE - średnica 500mm 4.4 Przepusty rurowe pod zjazdami, rury HDPE - średnica 600mm 4.5 Zasypanie przepustów pospółką do wysokości podbudowy 4.6 Przepusty rurowe pod zjazdami, ścianki czołowe dla rur fi 60cm 5) Podbudowa, nawierzchnia 5.1 Podbudowy z kruszyw, pospółka, warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 20cm - grubość 10cm (krotność 0,5) 5.2 Podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa górna, po zagęszczeniu 10cm z miałowaniem 5.3 Wykonanie poboczy z kruszywa naturalnego gr. 8cm 1.3. Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Błażkowej wzdłuż działki 1813 obręb Błażkowa w km 0+083,00-0+513,00 o szerokości jezdni 2,50 o łącznej długości remontowanego odcinka 430m Zakres robót: 1) Roboty przygotowawcze 1.1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa dróg w terenie równinnym 2) Roboty rozbiórkowe 2.1 Ścinanie poboczy mechanicznie, grubość do 10cm śr. szerokość 0,5m z wywozem urobku na odległość do 1km 2.2 Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1km, koparka 0,40m3 grunt kategorii I-II 2.3 Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechanicznie, grunt kategorii I-IV - profilowanie podłoża pod warstwy podbudowy 3) Podbudowa, nawierzchnia 3.1 Podbudowy z kruszyw, pospółka, warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 20cm - grubość 10cm (krotność 0,5) 3.2 Podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa górna, po zagęszczeniu 10cm z miałowaniem 3.3 Wykonanie poboczy z kruszywa naturalnego gr. 8cm Szczegółowe zakresy robót został ustalony w dokumentacji technicznej uproszczonej stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ Wykonawca przed złożeniem oferty obowiązany jest do dokonania wizji lokalnej dróg przewidzianych do remontu..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielanie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienia zostaną udzielone w trybie przewidzianym w art.67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, jeżeli spełnione zostaną przesłanki ustawowe.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 2 do SIWZ. b) Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawcy wykażą, że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty polegające na remoncie nawierzchni drogowych o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych) każda - W przypadku podania wartości danej usługi w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje - oraz załączą dowody określające, czy roboty te zostały wykonana w sposób należyty oraz wskazujące, czy roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 2 do SIWZ. b) Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawcy wykażą, że dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane, posiadającym co najmniej pięcioletni staż na stanowisku kierownika budowy oraz co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy remontach nawierzchni drogowych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 2 do SIWZ. b) Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia 100.000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) (w przypadku sumy ubezpieczenia wykazanej w walucie obcej, zamawiający przyjmie, iż sumą ubezpieczenia jest iloczyn wykazanej sumy ubezpieczenia i średniego kursu tej waluty, określonego przez Narodowy Bank Polski na dzień wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    co najmniej 2 roboty polegające na remoncie nawierzchni drogowych o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych) każda - W przypadku podania wartości danej usługi w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje - oraz załączą dowody określające, czy roboty te zostały wykonana w sposób należyty oraz wskazujące, czy roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik Nr 1; 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba; b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenia zamówienia publicznego (np. konsorcjum) ; 3) wzór umowy wypełniony i podpisany przez uprawnione osoby reprezentujące podmiot (Wykonawcę) - załącznik Nr 8. 4) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Przedłużony okres gwarancji - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach : 1) zmiany obowiązującej stawki VAT 2) konieczności wprowadzenia zmian projektowych lub technologicznych; 3) z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa; 4) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; 5) z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę robót; 6) z powodu niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych które mają wpływ na realizację zamówienia publicznego; 7) wystąpienia okoliczności nie zawinionych przez strony, których nie można było wcześniej przewidzieć; 8) zmian dokumentacji projektowej dokonanych na wniosek Zamawiającego; 9) w przypadku zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego; 10) wystąpienia obiektywnych zmian ocenianych jako korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzyska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brzyska 38-212 Brzyska pokój nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Brzyska 38-212 Brzyska pokój nr 16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.