eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BoboliceBudowa zewnętrznej bazy sportowej przy ulicy Głowackiego w BobolicachETAP I - EUROBOISKO do piłki nożnej o sztucznej nawierzchni o wymiarach płyty głównej 70m x 110m wraz z odwodnieniem, oświetleniem i ogrodzeniem



Ogłoszenie z dnia 2007-07-03

Bobolice: Budowa zewnętrznej bazy sportowej przy ulicy Głowackiego w Bobolicach: ETAP I - EUROBOISKO do piłki nożnej o sztucznej nawierzchni o wymiarach płyty głównej 70m x 110m wraz z odwodnieniem, oświetleniem i ogrodzeniem
Numer ogłoszenia: 110601 - 2007; data zamieszczenia: 03.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Bobolicach, ul. Ratuszowa 1, 76-020 Bobolice, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 34 58 401, fax 094 34 58 420.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobolice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zewnętrznej bazy sportowej przy ulicy Głowackiego w Bobolicach: ETAP I - EUROBOISKO do piłki nożnej o sztucznej nawierzchni o wymiarach płyty głównej 70m x 110m wraz z odwodnieniem, oświetleniem i ogrodzeniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Robót budowlano - montażowych w zakresie m.in: a) budowy EUROBOISKA do piłki nożnej o sztucznej nawierzchni o wymiarach płyty 70m x 110m z pasem bezpieczeństwa 2 i 4m; b) budowy odwodnienia płyty boiska do piłki nożnej (drenaż) wraz z włączeniem do istniejące sieci kanalizacji deszczowej; c) budowy oświetlenia boiska do piłki nożnej (EUROBOISKA); d) ukształtowania terenu wraz z nasadzeniami i zielenią (w zakresie pasa przyległego od ulicy Głowackiego do EUROBOISKA - na całej długości ogrodzenia frontowego oraz pasa wokół boiska szerokości ok. 4 m); e) demontażu obiektów istniejących na terenie placu budowy - m.in.: rozbiórka istniejącego magazynu, części istniejącego ogrodzenia, drogi z płyt; f) budowy ogrodzenia wraz z bramami wjazdowymi; g) zagospodarowania placu budowy; h) dostawy i montażu bilbordu o wymiarach 2,00 m x 2,50 m oraz tablicy pamiątkowej o wymiarach min. 1,00 m x 1,20 m wykonana wg zasad podanych w rozdziale 17.3. w Podręczniku procedur wdrażania Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego (ZPORR). Szczegóły dostępne na stronie www.zporr.gov.pl ; 2. Dostaw i montaż wyposażenia boiska (m.in.: bramki, piłkochwyty, chorągiewki, kabiny dla zawodników); 3. Opracowanie dokumentacji, m.in.: a) geodezja powykonawcza w 3 egzemplarzach, b) badania, protokóły i sprawozdania niezbędne do przeprowadzenia prawidłowego odbioru i uzyskania pozwolenia na użytkowanie, c) dokumentacja powykonawcza.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych , sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 50.000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: BBS w Darłowie Oddział w Bobolicach nr: 92 8566 1013 0200 2020 2001 0005 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Potwierdzeniem wadium wniesionego w pieniądzu będzie kopia przelewu załączona do oferty - załącznik nr 2. 7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć do oferty, przy czym kopię należy trwale złączyć z ofertą, a oryginał złożyć w sekretariacie. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta, zostanie uznana za odrzuconą. 10. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art.46 ust. 2 pkt 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 24.07.2007r. do godz. 11.00. 14. Wadium wybranego wykonawcy zostanie niezwłocznie zwrócone po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy zgodnie ze złożoną ofertą..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać jednocześnie następujące warunki: 2.1. Wykazać się zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w minimum 50 % jako główny (generalny) wykonawca, co najmniej 2 robót budowlanych, porównywalnych z przedmiotem zamówienia, z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że wykonawca wykonał na rzecz zamawiających inwestycje o określonej wartości i określonej powierzchni boisk w technologii - nawierzchnie z trawy syntetycznej - z należytą starannością. Przez roboty budowlane porównywalne rozumie się roboty budowlane w zakresie realizacji budowy boisk zewnętrznych z zastosowaniem technologii układania nawierzchni z traw syntetycznych na wartość ogółem (w ciągu ostatnich 5 lat) minimum 3 mln PLN i powierzchni boisk ogółem (w ciągu ostatnich 5 lat) nie mniej niż 20 tys. m2. 2.2. Udzielić minimum 48 miesięcznej (4 lata) gwarancji na wykonane zamówienie, licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. 2.3. Wykonać zamówienie publiczne siłami własnymi w 100% w części zamówienia w zakresie robót budowlano - montażowych konstrukcji nawierzchni boiska z trawy syntetycznej. Roboty te obejmują dostawę i montaż trawy syntetycznej. 2.4. Przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą zdolność kredytową wykonawcy do uzyskania kredytu w wysokości minimum 1.000.000,00 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 PLN. 2.6. Wykazać się dyspozycją niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. 2.7. Wykazać się posiadaniem przeszkolonego personelu przez producenta proponowanej nawierzchni syntetycznej. 2.8. Wykazać się dysponowaniem kierownikiem budowy z doświadczeniem min. pięcioletnim w nadzorowaniu budowy obiektów sportowych (tj. boisk zewnętrznych), który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 2.9. Wykazać się posiadaniem autoryzacji (zaświadczenie) producenta proponowanej nawierzchni syntetycznej (sztucznej trawy) wydanej na zadanie będące przedmiotem tego zamówienia publicznego, z której jednoznacznie wynika potwierdzenie dostarczenia przez producenta oryginalnych materiałów do wykonania nawierzchni sportowych, w przypadku wygrania przez wykonawcę przetargu oraz załączyć do oferty atest higieniczny sztucznej trawy wydany przez Państwowy Zakład Higieny wraz z badaniem laboratoryjnym wystawionym przez niezależną instytucje badawczą np. LABSPORT ważne na dzień składania oferty. W przypadku Konsorcjum w spełnieniu warunków określonych w punktach: 1, 2.2, 2.5. musi wykazać się każdy z podmiotów. W przypadku Konsorcjum w spełnieniu określonych warunków w punktach 2.1., 2.4., 2.6., 2.7., 2.8., 2.9. musi wykazać się przynajmniej jeden z podmiotów wchodzący w skład Konsorcjum.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty niżej wymienione oświadczenia lub dokumenty: 1. Formularz ofertowy z oświadczeniami i tabelą cenową elementów - załącznik nr 1 (druk do wypełnienia). 2. Dowód wpłacenia / wniesienia wadium - załącznik nr 2. 3. Oświadczenie, o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - załącznik nr 3 (druk do wypełnienia). 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 4 (druk do wypełnienia). 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 5 (druk do wypełnienia). 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działal¬ności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłosze¬nia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 6. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 7. 8. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 8. 9. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 9. 10. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 10. 11. Polisy, a w przypadku jej braku inne dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejsza niż 1.000.000,00 PLN w zakresie prowadzonej działalności - załącznik nr 11. 12. Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych (2004 ÷ 2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - załącznik nr 12. 13. Informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą zdolność kredytową wykonawcy do uzyskania kredytu w wysokości minimum 1.000.000,00 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 13. 14. Wykaz kadry technicznej po stronie wykonawcy, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 14 (druk do wypełnienia). 15. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w minimum 50 % jako główny (generalny) wykonawca, co najmniej 2 robót budowlanych, porównywalnych z przedmiotem zamówienia, z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Przez roboty budowlane porównywalne rozumie się roboty budowlane w zakresie realizacji budowy boisk zewnętrznych z zastosowaniem technologii układania nawierzchni z traw syntetycznych na wartość ogółem (w ciągu ostatnich 5 lat) minimum 3 mln PLN i powierzchni boisk ogółem (w ciągu ostatnich 5 lat) nie mniej niż 20 tys. m2 - załącznik nr 15 (druk do wypełnienia). 16. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń będących w dyspozycji wykonawcy - załącznik nr 16 (druk do wypełnienia). 17. Wykaz osób i podmiotów - podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w zakresie podwykonawstwa, wraz z informacjami o % udziale w całości kosztach zadania i doświadczeniu - załącznik nr 17. 18. Harmonogram rzeczowo - finansowy robót - załącznik nr 18 (druk do wypełnienia). 19. Kosztorysy ofertowe - załącznik nr 19. 20. Parafowany wzór umowy - załącznik nr 20. 21. Wykaz posiadanego przeszkolonego personelu przez producenta proponowanej nawierzchni syntetycznej - załącznik nr 21. 22. Informacja potwierdzająca dysponowanie kierownikiem budowy z doświadczeniem min. pięcioletnim w nadzorowaniu budowy obiektów sportowych (tj. boisk zewnętrznych) wraz z kserokopią uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz kserokopią zaświadczenia potwierdzającego przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - załącznik nr 22. 23. Autoryzacja (zaświadczenie) producenta proponowanej nawierzchni syntetycznej (sztucznej trawy) wydana na zadanie będące przedmiotem tego zamówienia publicznego, z której jednoznacznie wynika potwierdzenie dostarczenia przez producenta oryginalnych materiałów do wykonania nawierzchni sportowych, w przypadku wygrania przez wykonawcę przetargu oraz załączyć do oferty atest higieniczny sztucznej trawy wydany przez Państwowy Zakład Higieny wraz z badaniem laboratoryjnym wystawionym przez niezależną instytucje badawczą np. LABSPORT ważne na dzień złożenia oferty - załącznik nr 23.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bobolice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bobolicach ul. Ratuszowa 1 76-020 Bobolice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Bobolicach ul. Ratuszowa 1 76-020 Bobolice sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków unijnych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.