eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice ŚląskieREMONT PODŁÓG POMIESZCZEŃ ZESPOŁU SZKÓŁ SPORTOWYCH w SIEMIANOWICACH ŚLĄSKICH ul. MIKOŁAJA 3



Ogłoszenie z dnia 2008-05-26

Siemianowice Śląskie: REMONT PODŁÓG POMIESZCZEŃ ZESPOŁU SZKÓŁ SPORTOWYCH w SIEMIANOWICACH ŚLĄSKICH ul. MIKOŁAJA 3
Numer ogłoszenia: 110515 - 2008; data zamieszczenia: 26.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Sportowych, ul. Mikołaja 3, 41-106 Siemianowice Śląskie, woj. brak, tel. 032 220 08 00, fax 032 220 12 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zss-siemianowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Samorządu Terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT PODŁÓG POMIESZCZEŃ ZESPOŁU SZKÓŁ SPORTOWYCH w SIEMIANOWICACH ŚLĄSKICH ul. MIKOŁAJA 3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wymianą podłoża posadzki w Zespole Szkół Sportowych w Siemianowicach Śląskich

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wymagania wpłaty wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz.U. z dnia 29 listopada 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) tj: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj: a) mają wpisane w zakres swojej działalności: roboty budowlane b) dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania usług objętych niniejszym przetargiem, tj: -co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej Osoby, które będą wykonywać zamówienie w zakresie specjalności j.w. wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji należy wykazać w załączonej tabeli( Dodatek nr 4 do SWIZ ). Dla potwierdzenia kwalifikacji osób wyszczególnionych w tabeli j.w., Wykonawca zobowiązany jest dołączyć kserokopie decyzji uprawnień budowlanych oraz kserokopie aktualnego zaświadczenia wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykonali w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie 3 roboty budowlane, których przedmiotem były roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia tzn. - o łącznej wartości co najmniej 200 000 PLN. - 3 robotach obejmujących swoim zakresem i wartością usługom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. ( Dodatek nr 3 do SWIZ ) 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Inne kryteria: 5.Udzielą Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na okres 60 miesięcy, przy czym bieg gwarancji dla całego przedmiotu umowy rozpocznie się w dniu następnym licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót bez usterek. 6. Dostarczą aktualne dokumenty wymienione w pkt VI SIWZ. Kryteria oceny złożonych ofert Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: l.p. Opis kryteriów oceny Znaczenie[% ] Waga 1. Cena 100 % 1. Maksymalna liczba punktów wynosi: 100 2. Ocena ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się posługiwał następującym wzorem: · kryterium cenowe P min An = ----------------------------- x 100 pkt Pn An - liczba punktów przyznanych ofercie za kryterium cenowe n - numer oferty P min - cena minimalna wśród ważnych ofert P n - cena zaproponowana przez Wykonawcę
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane 1.1 Formularz ofertowy Dodatek nr 1 do SIWZ 1.2 Oświadczenie o:- spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dodatek nr 2 do SIWZ, -zał. nr 1 do oferty 1.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -zał. nr 2 do oferty 1.4 Wykaz 3 robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, których przedmiotem były roboty budowlane a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia o łącznej wartości co najmniej 200 000 PLN, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Dodatek nr 3 do SIWZ, -zał. nr 3 do oferty 1.5 Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności Dodatek nr 4 do SIWZ, -zał. nr 4 do oferty 1.6 Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 500 000 PLN -zał. nr 5 do oferty 1.7 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . -zał. nr 6 do oferty-zał. nr 7 do oferty 1.8 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert zał. nr 8 do oferty 1.9 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . zał. nr 9 do oferty 1.10 Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych zamykających się kwotą sześciocyfrową lub zdolność kredytową Wykonawcy do tej kwoty bądź większą, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert zał. nr 10 do oferty 1.11 Projekt umowy zaparafowany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Dodatek nr 5 do SIWZ, -zał. nr 11 do oferty 1.12 Kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru. Dodatek nr 6 do SIWZ, -zał. nr 12 do oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zss-siemianowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Sportowych 41-106 Siemianowice Śląskie ul.Mikołaja 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Sportowych 41-106 Siemianowice Śląskie ul. Mikołaja 3 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.