Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-26
Olsztyn: Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości dla Urzędu Miasta Olsztyn
Numer ogłoszenia: 110424 - 2008; data zamieszczenia: 26.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Olsztyn, Plac Jana Pawła II Nr 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5273111 w. 325, fax 089 5349375.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.kei.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości dla Urzędu Miasta Olsztyn.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Olsztyn. 2. Wszystkie produkty objęte przedmiotem zamówienia muszą spełniać następujące warunki: a) posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny lub inny równoważny dokument potwierdzający, że produkt będący przedmiotem dostawy odpowiada określonym normom i przepisom bezpieczeństwa, b) posiadać ważny termin przydatności, nie krótszy niż 6 miesięcy, licząc od daty dostawy, c) środki płynne do utrzymania czystości powinny być pakowane w plastikowe pojemniki o pojemności zgodnej z opisem asortymentu. 3.Przy każdorazowym odbiorze artykułów objętych przedmiotem zamówienia, Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy przedłożenia odpowiednich dokumentów potwierdzających, iż dostarczone produkty spełniają wymagania określone w punkcie 2. 4. Zamawiający sprawdzi każdą partię dostarczonego towaru objętego zamówieniem i w razie stwierdzenia nieprawidłowości, złoży do Wykonawcy reklamację w formie pisemnej lub faksem. 5. Szczegółowe zestawienie ilościowo - asortymentowe środków i materiałów do utrzymania czystości zawarte jest w SIWZ 6.Dostawy poszczególnych partii towaru odbywać się będą na koszt Wykonawcy w ilości i terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 7. Wielkości poszczególnych partii towaru będzie określał Zamawiający w formie zamówienia telefonicznego, faksem lub drogą pisemną na warunkach określonych w ogólnym wzorze umowy, który stanowi załącznik do SIWZ. 8.W okresie objętym umową, Wykonawca zapewni stałą wysokość cen jednostkowych dostarczanych środków i materiałów do utrzymania czystości, zgodnie z przedłożoną ofertą.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.20.00 - Papier toaletowy, papier kreślarski i podobny papier lub tektura Kod CPV wg słownika 2008: 37.82.38.00 - Papier wielowarstwowy i tektura Oryginalny kod CPV: 21.22.13.00 - Ręczniki papierowe do rąk Kod CPV wg słownika 2008: 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk Oryginalny kod CPV: 24.51.30.00 - Środki czyszczące Kod CPV wg słownika 2008: 39.83.00.00 - Środki czyszczące Oryginalny kod CPV: 25.24.33.20 - Kosze na śmieci z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci Oryginalny kod CPV: 25.24.91.00 - Rękawice z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.40.00 - Rękawice Oryginalny kod CPV: 36.67.30.00 - Różnego rodzaju miotły i szczotki Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju Oryginalny kod CPV: 36.67.33.10 - Szczotki toaletowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.43.10 - Szczotki toaletowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega od-rzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty (wypełnionego formularza ofertowego) należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, tj. w przypadku: a) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), b) spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), c) osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. bip.um.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy SIWZ można otrzymać w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Olsztyn, Pl. Jana Pawła II, pok.402..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Olsztyn, Wydział Zamówień Publicznych, 10-101 Olsztyn, Pl. Jana Pawła II 1, pok. 402..
IV.3.5) Termin związania ofertą: 03.07.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Do oferty Wykonawca musi dołączyć wypełniony Formularz cenowy na dostawę środków i materiałów do utrzymania czystości - wg załączonego wzoru, który stanowi zał. nr 2 do SIWZ 2. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje artykuł równoważny (tj. o innej nazwie) o parametrach, funkcjach lub właściwościach nie gorszych niż wymagane w SIWZ do oferty należy dołączyć próbkę artykułu wraz ze szczegółowym opisem produktu, a także zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że oferowany produkt równoważny będący przedmiotem zamówienia odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym oraz wymaganiom Zamawiającego określonym w SIWZ, 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy złożyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 4. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - należy złożyć pełnomocnictwo. 5. .Znak: ZP.a.3410-57/08. 6.Otwarcie ofert nastąpi dnia 04.06.2008 r. o godzinie 12:00.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część I: Wiadra i szczotki, worki foliowe, rękawice, worki i ssawki do odkurzacza;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wiadra i szczotki, worki foliowe, rękawice, worki i ssawki do odkurzacza;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.33.20-5, 25.24.91.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część II: Papier toaletowy, ręczniki papierowe i ścierki;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier toaletowy, ręczniki papierowe i ścierki;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.20.00-4, 21.22.13.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część III: środki do utrzymania czystości w płynach, kostce, proszku i rozpylaczu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do utrzymania czystości w płynach, kostce, proszku i rozpylaczu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część IV: pozostałe środki do utrzymania czystości w płynach, kostce, proszku i rozpyla-czu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozostałe środki do utrzymania czystości w płynach, kostce, proszku i rozpyla-czu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Remont muru oporowego między ul. Chrobrego i Al. Gelsenkirchen w Olsztynie
- Usługa transportu autokarem 38 osób z UWM w Olsztynie do Lloret de Mar w Hiszpanii i z powrotem w dniach 7-15 września 2025r.
- Usługa ochrony osób i mienia oraz monitoring w obiektach administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie z podziałem na zadania
- Dostawa i montaż dźwigu osobowego do Oddziału ZUS w Olsztynie, ul. 1 Maja 10 oraz wykonanie w okresie obowiązywania umowy gwarancyjnych przeglądów technicznych dla zamontowanych urządzeń.
- Wykonanie nowego przyłącza energetycznego budynku Magazynu Muzealiów
- Odnowa nawierzchni odcinków dróg administrowanych przez RDW Olecko w 2025r. z podziałem na części - III postępowanie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz sortów bhp i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Krościenko w 2025 roku.
- Dostawa wyposażenia żłobka w Witanowicach i Woźnikach w celu utworzenia nowych miejsc opieki żłobkowej w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029
- Rozbudowa placów zabaw na terenie gminy Wiązownica
- Sukcesywne dostawy środków czystości i galanterii papierowej
- Dostawy środków czystości
- Sukcesywne dostawy środków czyszczących i myjących, detergentów do zmywarek, artykułów gospodarstwa domowego i higienicznych oraz sprzętu do sprzątania dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.
więcej: Rękawice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.