Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-02
Wrocław: Poprawa bezpieczeństwa na drodze wojewódzkiej nr 395 na odcinku Wojkowice - Polakowice
Numer ogłoszenia: 110423 - 2007; data zamieszczenia: 02.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Dróg Wojewódzkich we Wrocławiu Rejonowy Oddział Dróg Nr 4, Pl. Nowy Targ 28, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3438763, fax 071 3435513.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzdw.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa bezpieczeństwa na drodze wojewódzkiej nr 395 na odcinku Wojkowice - Polakowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na : - instalacji barier ochronnych na moście w km 15+308 wzdłuż krawędzi jezdni na długości po 150 m z każdej strony drogi, - ustawieniu 5 szt. tablic U-3a na zółtym tle, - ustawieniu 2 tablic informacyjnych wg załącznika nr 1 - wykonaniu oznakowania poziomego - metodą grubowarstwową, - wykonaniu ograniczenia prędkości do 70 km/h na danym odcinku drogi
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Wykaz minimum 3 przedsięwzięć zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat, zakończonych w latach 2002 - 2006 o charakterze i wielkości tożsamych lub podobnych do zakresu niniejszego zamówienia, o wartości minimum 150.000. PLN - Doświadczenie zawodowe - załącznik nr 3 - Wykaz referencji w ilości minimum 3 od poprzednich zamawiających stwierdzających, że przedstawione roboty zostały wykonane należycie i zgodnie ze sztuką budowlaną, - Wykaz kadry technicznej przeznaczonej do realizacji zamówienia wraz z kopiami uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa, niezbędnych do wykonania robót - minimum jedna osoba - załącznik nr 4. - Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia - załącznik nr 5: - szczotka mechaniczna (zaleca się stosowanie szczotki wyposażonej w urządzenia odpylające) - frezarka, - układarka mas termoplastycznych i chemoutwardzalnych, - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 150 000,00 zł
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP - na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. - Dokument dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem. - Dokument ustanawiający pełnomocnika w przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 23 PZP) - pełnomocnictwo.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzdw.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocław, pl. Nowy Targ 28, III piętro, pokój 310.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2007 godzina 09:45, miejsce: Wrocław, pl. Nowy Targ 28, III piętro, pokój 311.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostosowanie toalet do potrzeb osób niepełn. oraz modernizacja pomieszczeń rej. ogólnej i tel., gabinetu kardiologa, gabinetu diagnostyki kardiologicznej, gabinetu pediatry i gabinetu szczepień
- Usługi syntezy oligonukleotydów dla Grupy Badawczej Onkologii Neurofizjologicznej
- Wykonanie REMONTÓW CZĄSTKOWYCH POBOCZY polegających na umocnieniu kostką granitową na odcinkach dróg wojewódzkich z podziałem na zadania.
- Remont budynku przy ul. Karmelkowej 6 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
- Dostawa aparatury medycznej dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii z podziałem na 2 pakiety.
- Pojazd dla Placówki Straży Granicznej we Wrocławiu - Strachowicach do kontroli ruchu granicznego w części operacyjnej lotniska
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Długosiodło
- Modernizacja dróg gminnych w sołectwie Mostki na terenie gminy Suchedniów
- Wykonanie robót budowlanych oraz wyposażenie budynku w ramach zadania "Zakup nieruchomości oraz dostosowanie budynku położonego w Sosnowcu na cele dydaktyczne".
- Budowa dojazdu ppoż. nr 12 o długości 2,309 km w leśnictwie Rojewo
- Opracowanie dokumentacji na roboty zabezpieczające obiekt mostowy przy ul. Podmiejskiej w Reszlu - postępowanie III
- "Wymiana odcinka sieci ciepłowniczej i przyłączy c.o. w rejonie ul. Legnicka 15 - Hubala 36 w Polkowicach."
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.