eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OrnetaUsługa zorganizowania działań w ramach aktywnej integracji dla uczestników projektu Otwieramy Drzwi w Przyszłość.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-13

Orneta: Usługa zorganizowania działań w ramach aktywnej integracji dla uczestników projektu Otwieramy Drzwi w Przyszłość.
Numer ogłoszenia: 110387 - 2013; data zamieszczenia: 13.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 208246 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. 1 Maja 6, 11-130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (055) 2421627, faks (055) 2422395.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa zorganizowania działań w ramach aktywnej integracji dla uczestników projektu Otwieramy Drzwi w Przyszłość..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania działań w ramach aktywnej integracji dla uczestników projektu Otwieramy Drzwi w Przyszłość , współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej , Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Realizacja działań projektowych obejmować powinna działania związane z wykorzystaniem usług specjalistów zarówno w szkoleniach i warsztatach i treningach. Działania te zostały podzielone na 6 części: CZĘŚĆ I 1)Trening kompetencji życiowych, który ma za zadanie naukę rozpoznawania i przeciwdziałania mechanizmów agresji i przemocy .Celem warsztatów: kształtowanie umiejętności społecznych, komunikacji interpersonalnej oraz rozwoju osobistego, a w tym:autoprezentacji, kreatywności i nastawienie do zmian, metod radzenia sobie ze stresem i przezwyciężania problemów życiowych, zwiększenia pewności siebie, poczucia wpływu na własne życie i możliwości dokonywania świadomych wyborów, wzmocnienie samooceny i poczucia własnej wartości, zwiększenie motywacji do działania, naukę stawiania sobie celów i priorytetów. Termin realizacji- od momentu podpisania umowy do końca lipca 2013 roku. Dokładny termin zajęć ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy Łączna liczba godzin 20 godziny. Wsparcie skierowane jest dla 33 uczestników z podziałem na 3 grupy: Grupa 1- 10 osób - osoby z rodzin z problemami opiekuńczo wychowawczymi Grupa II- 7 osób- osoby niepełnosprawne Grupa III- 16 osób- osoby bezrobotne lub nieaktywne zawodowo 2) Warsztaty z zakresu radzenia sobie z problemami wychowawczymi, mające na celu zwiększenie zaradności życiowej oraz podwyższeniu świadomości pełnienia właściwych ról. Termin realizacji: od momentu podpisania umowy do końca lipca 2013 roku. Dokładny termin zajęć ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy Łączna liczba godzin 20 godziny. Wsparcie skierowane jest dla 10 osób- 1 grupa- osoby z rodzin z problemami opiekuńczo wychowawczymi CZĘŚĆ II 1)Edukacja prozdrowotna- ma ona na celu uświadomienie współzależności pomiędzy czterema wymiarami zdrowia: fizycznym, psychicznym, społecznym i duchowym. Poprzez promocję zdrowego stylu życia (dbanie o higienę) poznaniem zasad BHP , aktywność fizyczną, która ma być alternatywą radzenia sobie z emocjami oraz przedstawianie i propagowanie różnorodnych form spędzania wolnego czasu np. zajęcia rekreacyjne i sportowe. Poruszenie tematyki seksualności z perspektywy kobiet i mężczyzn. Termin realizacji: od momentu podpisania umowy do końca sierpnia 2013 roku Łączna liczba godzin 50 godziny. Wsparcie skierowane jest dla 33 uczestników z podziałem na 3 grupy: Grupa 1- 10 osób - osoby z rodzin z problemami opiekuńczo wychowawczymi Grupa II- 7 osób- osoby niepełnosprawne Grupa III- 16 osób- osoby bezrobotne lub nieaktywne zawodowo. CZĘŚĆ III 1) Indywidualne poradnictwo zawodowe- ma na celu określenie kierunków rozwoju i preferencji osobowych uczestników. Na podstawie zebranych informacji powinien zostać opracowany IPD na postawie którego uczestnicy mogą być zakwalifikowani na indywidualne kursy podnoszące kwalifikacje dobrane odpowiednio do ich preferencji i możliwości zawodowych oraz potrzeb lokalnego rynku pracy. Termin realizacji: od momentu podpisania umowy do końca lipca 2013 roku . Dokładny termin zajęć ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy. Łączna liczba76 godziny. Wsparcie skierowane jest dla 33 uczestników z podziałem na 3 grupy: Grupa 1- 10 osób - osoby z rodzin z problemami opiekuńczo wychowawczymi Grupa II- 7 osób- osoby niepełnosprawne Grupa III- 16 osób- osoby bezrobotne lub nieaktywne zawodowo. 2)Warsztaty kompetencji zawodowych - obejmować powinno edukacje personalną i zawodową uczestników, naukę nowych zachowań na rynku pracy umożliwiającą nabycie umiejętności aktywnego poszukiwania pracy, umiejętności przygotowania CV, listu motywacyjnego, pisania pism urzędowych, podań, zapoznawanie z podstawami prawa pracy, odkrywanie zainteresowań uczestników, nauka autoprezentacji i symulowanie rozmowy kwalifikacyjnej z pracodawcą , opanowanie podstaw negocjacji i mediacji. Termin realizacji: od momentu podpisania umowy do końca sierpnia 2013 roku. Dokładny termin zajęć ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy . Łączna liczba godzin 31.Wsparcie skierowane jest dla 33 uczestników z podziałem na 3 grupy: Grupa 1- 10 osób - osoby z rodzin z problemami opiekuńczo wychowawczymi Grupa II- 7 osób- osoby niepełnosprawne Grupa III- 16 osób- osoby bezrobotne lub nieaktywne zawodowo 3) Warsztaty przedsiębiorczości - tworzenie przedsiębiorstwa społecznego, w tym spółdzielni socjalnych, system wsparcia ekonomii społecznej, dobre praktyki- 16 godzin. Wsparcie skierowane jest dla 16 uczestników- jednia grupa. Termin realizacji IX 2013 .Dokładny termin zajęć ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy CZĘŚĆ IV. 1) Zajęcia psychoedukacyjne (charakter warsztatowy) o następującej tematyce: zajęcia z komunikacji społecznej zajęcia z zakresu asertywności zajęcia z zakresu wzrostu poziomu samooceny i poczucia własnej wartości łamanie stereotypów dotyczących miejsca kobiet w życiu społecznym i zawodowym nauka obierania sobie celów i sposobów ich realizacji Termin realizacji: od momentu podpisania umowy do końca lipca 2013 roku. Dokładny termin warsztatu ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy . Łączna liczba godzin- 25 . Wsparcie skierowane jest dla 33 uczestników z podziałem na 3 grupy: Grupa 1- 10 osób - osoby z rodzin z problemami opiekuńczo wychowawczymi Grupa II- 7 osób- osoby niepełnosprawne Grupa III- 16 osób- osoby bezrobotne lub nieaktywne zawodowo CZĘŚĆ V. Zajęcia rehabilitacyjne stacjonarne- mają na celu zwiększenie aktywność fizycznej oraz poprawę kondycji ruchowej pomagającej poruszać się w życiu codziennym. Poprawienie utraconej sprawności fizycznej chorego. Celem rehabilitacji jest usunięcie dolegliwości towarzyszących procesom chorobowym oraz zapobieganie nawrotom i postępowi choroby. Zabiegi mają zwalczyć bólu i stany zapalne, usprawnić czynności poszczególnych narządów, szczególnie narządu ruchu oraz poprawić ogólną wydolności i sprawności organizmu. Wsparcie skierowane jest do 7 niepełnosprawnych uczestników ( 2 osoby niewidome, 5 osób z upośledzeniem intelektualnym). Wykonawca sam zapewnia salę do ćwiczeń oraz sprzęt niezbędny do wykonania usługi. Łączna liczba godzin 196 godzin po 28 godzin na każdego uczestnika. Termin realizacji: od momentu podpisania umowy do końca grudnia 2013 roku. Dokładny termin zajęć ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy VI. Warsztaty poradnictwa prawnego Grupowe poradnictwo prawne (metoda realizacji - grupowe poradnictwo prawne w obszarze tematycznym wskazanym w lit.a): a)Tematy: prawo rodzinne, prawo pracy, spółdzielczości socjalnej, przemocy w rodzinie, inne w razie potrzeby. b)Zajęcia realizowane w trzech grupach po 10, 7 i 16 osób. Łączna liczba godzin - 15 .Termin realizacji: październik 2013 roku. Dokładny termin zajęć ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Otwieramy Drzwi w Przyszłość , współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej , Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: 1.TRENING KOMPETENCJI ŻYCIOWYCH 2.WARSZTATY Z ZAKRESU RADZENIA SONIE Z PROBLEMAMI WYCHOWAWCZYMI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PIN. Poradnictwo -Innowacyjność- Nauka, Gabriela Laskowska, ul. Moniuszki 14,, ul. Moniuszki 14, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4805,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4805,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4805,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: EDUKACJA PROZDROWOTNA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WIESŁAW SUKNIEWICZ, WACHOWSKIEGO 10/28, 10-691 OLSZTYN, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4082,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6501,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6501,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6501,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: 1.INDYWIDUALNE PORADNICTWO ZAWODOWE 2.WARSZTATY KOMPETENCJI ZAWODOWYCH 3.WARSZTATY PRZEDSIEBIORCZOSCI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KAMILLA WAWRZYŃCZUK- SZKOLENIA- DORADZTWO ZAWODOWE, OLSZTYŃSKA 9B/20, 14-310 MIŁAKOWO, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10539,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14094,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14094,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14094,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: ZAJECIA PSYCHOEDUKACYJNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE, USŁUGI PSYCHOLOGICZNO- PEDAGOGICZNE, SZKOLENIA, ADAM BUBROWIECKI, OS.J.KRASICKIEGO 6/D/32, 82-440 DZIERZGOŃ, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1666,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3960,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3960,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: USŁUGI REHABILITACYJNE STACJONARNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ILONA LESZCZYŃSKA, CENTRUM REHABILITACJI ADA, 1 MAJA 7/5, 11-130 ORNETA, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16888,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13720,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13720,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13720,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: WARSZTATY Z DORADZTWA PRAWNEGO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JERZY AKIŃCZA, ZARZECZNA 9, 11-130 ORNETA, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1237,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1938,09

  • Oferta z najniższą ceną: 1938,09 / Oferta z najwyższą ceną: 1938,09

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.