To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-05-26
Kielce: Dostawa materiałów biurowych.
Numer ogłoszenia: 110375 - 2008; data zamieszczenia: 26.05.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 75615 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Kielcach, ul. Warszawska, 25-312 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3645127, 3645123, fax 041 3446560.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Oddziału Okręgowego NBP w Kielcach fabrycznie nowych, nieregenerowanych materiałów biurowych (segregatory, koperty, zeszyty, skoroszyty, teczki wiązane, zszywacze, dziurkacze, taśmy samoklejące, artykuły piśmienne, druki i inne).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 21.20.00.00 - Wyroby z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 25.24.71.00 - Artykuły biurowe z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 22.96.00.00 - Pozostałe druki Kod CPV wg słownika 2008: 22.45.80.00 - Pozostałe druki Oryginalny kod CPV: 28.52.22.00 - Drobny sprzęt biurowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy Oryginalny kod CPV: 28.41.41.00 - Klamry Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.71.10 - Klamry .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 9735,1 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOWALCZYK JERZY PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BEST"
jakie przetargi wygrała firma
KOWALCZYK JERZY PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BEST"
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe BEST Jerzy Kowalczyk, ul. Sokola 21A, 26-110 Skarżysko-Kamienna, kraj/woj. świętokrzyskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 9735.10
- Oferta z najniższą ceną: 9735.10 / oferta z najwyższą ceną: 10854.24
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Budowa i przebudowa dróg dla pieszych, dróg dla rowerów lub dróg dla pieszych i rowerów wraz z przebudową i budową przystanków komunikacji miejskiej na odcinkach: Odcinek 2, Odcinek 3
- Budowa i przebudowa dróg dla pieszych, dróg dla rowerów lub dróg dla pieszych i rowerów wraz z przebudową i budową przystanków komunikacji miejskiej na odcinkach: Odcinek 4, Odcinek 5
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. "Przebudowa instalacji wentylacji mechanicznej wraz z zabudową tarasu IV piętra budynku Świętokrzyskiego Centrum Kardiologii WSZZ w Kielcach"
- Dostawa oprogramowania do projektowania instalacji fotowoltaicznych - 2 części - projekt nr umowy FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą: "Przebudowa ul. Pułkownika Stanisława Dąbka w Kielcach"
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 8 warsztatów dla 400 beneficjentów i potencjalnych beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Zakup i sukcesywne dostawy artykułów biurowych
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wołominie
- Dostawa materiałów biurowych, do drukarni oraz materiałów eksploatacyjnych.
więcej: Pozostałe druki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





