Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-26
Toruń: Roboty zduńskie
Numer ogłoszenia: 110369 - 2008; data zamieszczenia: 26.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Grudziądzka 159 B, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6577555, fax 056 6577504.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgm.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty zduńskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Poniżej 206.000 EURO Prace zduńskie w zakresie przestawienia 244 istniejących i postawienia 14 nowych pieców kaflowych w lokalach gminnych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu w rejonach ADM I, ADM II, ADM III, ADM IV.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.26.30 - Wznoszenie pieców Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.30 - Wznoszenie pieców Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 105.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: część 1: 6000,00 zł; część 2: 700,00 zł; część 3: 1200,00 zł; część 4: 4000,00 zł; część 5: 1000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 Prawa zamówień publicznych - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych - Należycie wykonali, w okresie 12 następujących po sobie miesięcy, przypadających w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, prace odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (roboty zduńskie), o wartości nie mniejszej niż: - 250.000 złotych brutto - w przypadku ubiegania się o 1 część zamówienia - 28.000 złotych brutto - w przypadku ubiegania się o 2 część zamówienia - 50.000 złotych brutto - w przypadku ubiegania się o 3 część zamówienia - 160.000 złotych brutto - w przypadku ubiegania się o 4 część zamówienia - 42.000 złotych brutto - w przypadku ubiegania się o 5 część zamówienia Wykonawcy ubiegający się o więcej niż 1 część zobowiązani są udokumentować należyte wykonanie prac o łącznej wartości nie mniejszej niż suma powyższych kwot przewidzianych dla części, o które ubiega się dany wykonawca. - Wniosą wymagane wadium. - Dysponują minimum 1 osobą przeznaczoną do wykonywania przedmiotu zamówienia, która posiada uprawnienia mistrzowskie lub czeladnicze w zawodzie zduna. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia: - Udzielą 5 lat gwarancji na prace stanowiące przedmiot zamówienia, zgodnie z zapisem w formularzu ofertowym. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowania wykonawca obowiązany jest załączyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 9. Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi według metody spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie ze wzorem Zamawiającego. 2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 powyższej ustawy. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dla oferentów do których stosowane są przepisy o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych 8. Oświadczenie oferenta wskazujące części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 9. W przypadku oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokumenty potwierdzające ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP. 10. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (roboty zduńskie), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, zgodnie z pkt 11. 11. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie, w okresie 12 następujących po sobie miesięcy, prac (ze wskazanych w wykazie - pkt 10) odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (roboty zduńskie), o wartości nie mniejszej niż: - 250.000 złotych brutto - w przypadku ubiegania się o 1 część zamówienia - 28.000 złotych brutto - w przypadku ubiegania się o 2 część zamówienia - 50.000 złotych brutto - w przypadku ubiegania się o 3 część zamówienia - 160.000 złotych brutto - w przypadku ubiegania się o 4 część zamówienia - 42.000 złotych brutto - w przypadku ubiegania się o 5 część zamówienia Wykonawcy ubiegający się o więcej niż 1 część zobowiązani są udokumentować należyte wykonanie prac o łącznej wartości nie mniejszej niż suma powyższych kwot przewidzianych dla części, o które ubiega się dany wykonawca. 12. Wypełnione wyceny ofertowe sporządzone na podstawie otrzymanych od Zamawiającego wzorów, dla części zamówienia o które ubiega się wykonawca. 13. Dokument/y potwierdzające posiadanie uprawnień mistrzowskich lub czeladniczych w zawodzie zduna, przez minimum jedną osobę przeznaczoną do wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wskazanych w pkt 9.3, 9.4 składa dokument lub dokumenty zgodnie z postanowieniami § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (DZ. U. Nr 87 poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zgm.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Grudziądzka 159B, 87-100 Toruń, pokój 27.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2008 godzina 08:45, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Grudziądzka 159B, 87-100 Toruń, pokój 16(kancelaria).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ROBOTY ZDUŃSKIE - ADM I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace zduńskie w zakresie przestawienia 126 istniejących pieców kaflowych w rejonie ADM I.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.30-6, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 105.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ROBOTY ZDUŃSKIE - ADM II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace zduńskie w zakresie przestawienia 13 istniejących pieców kaflowych w rejonie ADM II.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.30-6, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 105.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ROBOTY ZDUŃSKIE - ADM III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace zduńskie w zakresie przestawienia 24 istniejących pieców kaflowych w rejonie ADM III.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.30-6, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 105.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ROBOTY ZDUŃSKIE - ADM IV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace zduńskie w zakresie przestawienia 81 istniejących pieców kaflowych w rejonie ADM IV.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.30-6, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 105.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ROBOTY ZDUŃSKIE - POSTAWIENIE NOWYCH PIECÓW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace zduńskie w zakresie postawienia 14 nowych pieców kaflowych w rejonie ADM I, II, III, IV.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.30-6, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 105.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Zakup sprzętu multimedialnego i komputerowego.
- Wykonanie wewnętrznej instalacji ciepła technologicznego i wody lodowej
- Dostawa czterech agregatów prądotwórczych trójfazowych
- Zakup materiałów biurowych na 2026 r. z wyłączeniem papieru biurowego
- Dostawa kryształów konwertera zintegrowanego w światłowodzie.
- Dostawa: Część 1 - diod laserowych DBR ze zintegrowanym światłowodem izolatorem optycznym. Część 2 - koncentrycznej diody laserowej z pigtailem i zintegrowanym światłowodem.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
więcej: Wznoszenie pieców »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





