Ogłoszenie z dnia 2012-05-17
Zabrze: Wykonanie audytu zewnętrznego 3 projektów realizowanych
w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013
Numer ogłoszenia: 110351 - 2012; data zamieszczenia: 17.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych Polskiej Akademii Nauk, ul. M. Curie-Skłodowskiej 34, 41-819 Zabrze, woj. śląskie, tel. 0-32 271 60 77, faks 0-32 271 29 69.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie audytu zewnętrznego 3 projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu w trakcie realizacji 3 projektów mającego na celu stwierdzenie, czy projekty są realizowane prawidłowo i zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, czy dokumenty merytoryczne i finansowe przygotowywane są prawidłowo, a wydatki ponoszone zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym i listą wydatków kwalifikowanych oraz z zachowaniem prawa krajowego i wspólnotowego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.20.00 - Usługi audytu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane z następujących projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 (POIG): a) Termosterowalne polimery biozgodne jako zamienniki skóry do leczenia oparzeń i ran. b) Materiały opakowaniowe nowej generacji z tworzywa polimerowego ulegającego recyklingowi organicznemu. c) Polimerowe chirurgiczne systemy resorbowalne z pamięcią kształtu..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przemysław Ura AUDITORES, AUDYT, DORADZTWO PRAWNE I GOSPODARCZE
jakie przetargi wygrała firma
Przemysław Ura AUDITORES, AUDYT, DORADZTWO PRAWNE I GOSPODARCZE
- AUDITORES Audyt, Doradztwo Prawne i Gospodarcze Przemysław Ura, Siercza 370, 32-020 Wieliczka, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44406,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54620,00
Oferta z najniższą ceną: 54620,00 / Oferta z najwyższą ceną: 63000,02
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8. ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie faktyczne: W wyniku przeprowadzonej procedury o udzielenie zamówienia w trybie zapytania o cenę zostanie podpisana umowa o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8. ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne na rynku, wymagające podobnych kwalifikacji i wiedzy, a jedynym różnicującym je czynnikiem jest cena.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- 23/TP/I/25 DOSTAWY WYROBÓW MEDYCZNYCH BĘDĄCYCH PRZEDMIOTAMI ORTOPEDYCZNYMI
- Wsparcie dzieci przebywających w pieczy zastępczej poprzez przeprowadzenie diagnozy w celu określenia ich trudności i zaburzeń rozwojowych w związku z realizacją projektu dofinansowanego przez UE
- "Wymiana elementów zbrojenia szybowego - dźwigarów głównych i prowadników szybowych w szybie "Kolejowy".
- Wykonanie robót remontowych lokalu mieszkalnego nr 2 w budynku przy ul. Bałtyckiej 1 w Zabrzu.
- Wykonanie robót remontowych lokalu mieszkalnego nr 4 w budynku przy ul. Henryka Sienkiewicza 10 w Zabrzu.
- Wykonanie robót remontowych lokalu mieszkalnego nr 10 w budynku przy ul. Staromiejskiej 66 w Zabrzu
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WZMOCNIENIE SYSTEMU CYBERBEZPIECZEŃSTWA W JST - URZĄD MIEJSKI W KALETACH ORAZ W JEDNOSTKACH PODLEGŁYCH W RAMACH KONKURSU GRANTOWEGO "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD"
- "Przeprowadzenie audytów oraz usługi w zakresie SZBI"
- Szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa, audyty, aktualizacja i wdrożenie SZBI dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie i jednostek podległych w ramach projektu "Cyberbezpieczne Starostwo Pow.." Etap IV
- Świadczenie usługi polegającej na przeprowadzeniu kompleksowego audytu bezpieczeństwa informacji oraz opracowaniu i wdrożeniu kompletnego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w UKE.
więcej: Usługi audytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.