eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Wykonanie robót remontowo-budowlanych w obiektach oświatowych w Bielsku-Białej, polegających na adaptacji mieszkań na cele oświatowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-24

Bielsko-Biała: Wykonanie robót remontowo-budowlanych w obiektach oświatowych w Bielsku-Białej, polegających na adaptacji mieszkań na cele oświatowe
Numer ogłoszenia: 110307 - 2015; data zamieszczenia: 24.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Bielsku-Białej , plac Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4971497, faks 033 4971786, 8227539.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowo-budowlanych w obiektach oświatowych w Bielsku-Białej, polegających na adaptacji mieszkań na cele oświatowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych w obiektach oświatowych w Bielsku-Białej, polegających na adaptacji mieszkań na cele oświatowe. Roboty budowlane realizowane będą w Szkole Podstawowej nr 6 Integracyjnej przy ul. Brodzińskiego 3 w Bielsku-Białej oraz w Przedszkolu nr 32 przy ul. Bystrzańskiej 37 w Bielsku-Białej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie będzie realizowane w następujących częściach: Część A zamówienia. Roboty remontowo-budowlane w budynku Szkoły Podstawowej nr 6 Integracyjnej przy ul. Brodzińskiego 3 w Bielsku-Białej, w zakresie adaptacji mieszkania na cele oświatowe, obejmującej w szczególności: a)roboty przygotowawcze oraz zabezpieczające, b)roboty rozbiórkowe, demontażowe instalacji oraz urządzeń sanitarnych i elektrycznych, c)roboty budowlano-wykończeniowe (w szczególności: murowanie, tynkowanie, malowanie, wymiana stolarki drzwiowej, izolacje, posadzki, itp.) d)roboty instalacyjne: instalacje sanitarne (wod.-kan., c.o, wentylacja), instalacje elektryczne (oświetlenia i gniazd wtyczkowych), instalacje niskoprądowe, e)wywóz i składowanie odpadów (gruzu, złomu, itp.) oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót. Część B zamówienia. Roboty remontowo-budowlane w budynku Przedszkola nr 32 przy ul. Bystrzańskiej 37 w Bielsku-Białej w zakresie przebudowy i kompleksowej modernizacji pomieszczeń mieszkania z dostosowaniem ich do potrzeb przedszkola, obejmującej w szczególności : a)roboty przygotowawcze i zabezpieczające, b)roboty rozbiórkowe i demontażowe (rozbiórka ścianek działowych, okładzin ścian i podłóg, demontaż drzwi, przebicie otworu na drzwi, demontaż instalacji i urządzeń sanitarnych oraz elektrycznych, rozbiórka schodów zewnętrznych), c)uzupełnienie istniejących ścian, tynkowania, roboty malarskie oraz wykonanie posadzek, d)montaż stolarki okiennej i drzwiowej, e)wykonanie instalacji elektrycznych, w tym. wymiana rozdzielni, instalacji oświetlenia ogólnego oraz instalacji gniazd wtyczkowych, f)wywóz gruzu, złomu, śmieci oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych w przedmiocie, których zrealizowano roboty wykończeniowe o wartości co najmniej: a) dla części A zamówienia 150.000,00 zł brutto, każda, b) dla części A zamówienia 35.000,00 zł brutto, każda. Roboty te winny być wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (do kierowania robotami) - w szczególności kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca w wykazie robót budowlanych, przygotowanym wg wzoru zał. nr 6 do siwz, zobowiązany jest wykazać co najmniej dwie roboty budowlane w przedmiocie, których zrealizowano roboty wykończeniowe o wartości co najmniej: a) dla części A zamówienia 150.000,00 zł brutto, każda, b) dla części A zamówienia 35.000,00 zł brutto, każda;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w celu udowodnienia, iż Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (art. 26 ust. 2b. ustawy Pzp). 2.Oświadczenie Wykonawcy (złożone na formularzu OFERTA) o: -związaniu ofertą przez okres 30 dni; -zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty; -zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń; -zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy; -realizacji części zamówienia przy pomocy podwykonawców. 3.Pełnomocnictwo lub upoważnienie do reprezentacji Wykonawcy (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik), podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i określające zakres umocowania. Dokument ten składa się jeśli umocowanie do reprezentacji Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (np. spółki cywilne, konsorcja). Pełnomocnictwo musi określać zakres umocowania i być podpisane przez reprezentantów wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, zgodnie z zasadami reprezentacji określonej w dokumentach, o których mowa w pkt III.4.2. Dokumenty złożone wraz z ofertą muszą jednoznaczne określać zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Okres gwarancji - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a)co do terminu zakończenia zamówienia, który może być przedłużony wskutek: 1)wystąpienia zdarzeń siły wyższej; 2)wstrzymania robót przez Zamawiającego albo przerw w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający; b)co do nieistotnych postanowień umowy, c)co do istotnych postanowień umowy, z ważnych powodów, a w szczególności o ile jest ona konieczna i wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. d)co do wynagrodzenia wykonawcy (ceny) z uwagi na zmianę stawki podatku Vat o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek tego podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bielsko.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej , Pl. Ratuszowy 7, 43-300 Bielsko-Biała (I piętro, pok. nr 11). Cena SIWZ w wersji papierowej 98,40 złotych brutto.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Wydział Inwestycji Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej , Pl. Ratuszowy 7, 43-300 Bielsko-Biała (I piętro, pok. nr 11).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A zamówienia. Roboty remontowo-budowlane w budynku Szkoły Podstawowej nr 6 Integracyjnej przy ul. Brodzińskiego 3 w Bielsku-Białej, w zakresie adaptacji mieszkania na cele oświatowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty remontowo-budowlane w budynku Szkoły Podstawowej nr 6 Integracyjnej przy ul. Brodzińskiego 3 w Bielsku-Białej, w zakresie adaptacji mieszkania na cele oświatowe, obejmującej w szczególności: a)roboty przygotowawcze oraz zabezpieczające, b)roboty rozbiórkowe, demontażowe instalacji oraz urządzeń sanitarnych i elektrycznych, c)roboty budowlano-wykończeniowe (w szczególności: murowanie, tynkowanie, malowanie, wymiana stolarki drzwiowej, izolacje, posadzki, itp.) d)roboty instalacyjne: instalacje sanitarne (wod.-kan., c.o, wentylacja), instalacje elektryczne (oświetlenia i gniazd wtyczkowych), instalacje niskoprądowe, e)wywóz i składowanie odpadów (gruzu, złomu, itp.) oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres gwarancji - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B zamówienia. Roboty remontowo-budowlane w budynku Przedszkola nr 32 przy ul. Bystrzańskiej 37 w Bielsku-Białej w zakresie przebudowy i kompleksowej modernizacji pomieszczeń mieszkania z dostosowaniem ich do potrzeb przedszkola.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty remontowo-budowlane w budynku Przedszkola nr 32 przy ul. Bystrzańskiej 37 w Bielsku-Białej w zakresie przebudowy i kompleksowej modernizacji pomieszczeń mieszkania z dostosowaniem ich do potrzeb przedszkola, obejmującej w szczególności : a)roboty przygotowawcze i zabezpieczające, b)roboty rozbiórkowe i demontażowe (rozbiórka ścianek działowych, okładzin ścian i podłóg, demontaż drzwi, przebicie otworu na drzwi, demontaż instalacji i urządzeń sanitarnych oraz elektrycznych, rozbiórka schodów zewnętrznych), c)uzupełnienie istniejących ścian, tynkowania, roboty malarskie oraz wykonanie posadzek, d)montaż stolarki okiennej i drzwiowej, e)wykonanie instalacji elektrycznych, w tym. wymiana rozdzielni, instalacji oświetlenia ogólnego oraz instalacji gniazd wtyczkowych, f)wywóz gruzu, złomu, śmieci oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres gwarancji - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.