eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa testów diagnostycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-14

Białystok: Dostawa testów diagnostycznych
Numer ogłoszenia: 11028 - 2010; data zamieszczenia: 14.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Białymstoku , ul. Legionowa 8, 15-099 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7408587, 7408580, faks 085 7404895.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsse.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa testów diagnostycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów diagnostycznych na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Białymstoku, zgodnie z wymaganiami ilościowymi i jakościowymi określonymi w załączniku nr 1.1 do SIWZ. 2. W przypadku Wykonawców biorących udział po raz pierwszy w postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego lub w przypadku produktów konkretnego producenta, na których Zamawiający nie miał możliwości dotychczas pracować i nie są mu one znane, po wybraniu danej oferty, Zamawiający zastrzega sobie możliwość bezpłatnego przetestowania wybranych próbek zestawów do badań i dopiero po uzyskaniu wyników zadowalających nastąpi zatwierdzenie wyboru oferty. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (jako część zamówienia należy traktować osobno każdy z 13 rodzajów pakietów wymienionych w załączniku nr 1.1 do oferty - aby oferta na dany pakiet była ważna należy wycenić wszystkie pozycje wymienione w ramach danego pakietu). 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Wykonawca ma obowiązek zagwarantować, że przedmiot zamówienia spełnia określone kryteria, zawarte w załączniku nr 1.1, w tym celu do oferty należy obligatoryjnie dołączyć zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że oferowane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - tzn. dołączyć należy Certyfikaty Kontroli Jakości oraz instrukcje obsługi w języku polskim do wszystkich wskazanych produktów, wymienionych w poszczególnych pakietach załącznika nr 1.1. 6. Ponadto, w odniesieniu do przedmiotu zamówienia, wymagane są: - opakowania jednostkowe wskazane w załączniku nr 1.1, - parametry techniczne, wymagania jakościowe i skład chemiczny zgodne ze wskazanymi w załączniku nr 1.1, - termin ważności zgodny ze wskazanym w załączniku nr 1.1 - liczony od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego, - oznakowanie zgodne z przepisami, - ilości przewidziane do zakupu - zgodnie z załącznikiem nr 1.1..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnej z przedmiotem zamówienia, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia. Nie wykazanie spełnienia któregokolwiek z w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą - art. 24 ust. 4 w/w ustawy. 4. Wykonawca na żądanie zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 6. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca może ubiegać się o udzielenia zamówienia stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 w/w ustawy - oświadczenie zawarte zostało w formularzu ofertowym pkt. 4 (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 w/w ustawy - oświadczenie zawarte zostało w formularzu ofertowym pkt. 4 (załącznik nr 1 do SIWZ), 3) w przypadkach, o których mowa w pkt IV. 5, jeżeli wykonawca wskazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia - oświadczenia tych podmiotów o braku podstaw do wykluczenia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 w/w ustawy, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) pełnomocnictwo, w przypadku gdy w imieniu wykonawcy ofertę składa pełnomocnik (oryginalny dokument). 2. W celu potwierdzenia, że oferowane przez wykonawcę dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że oferowane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - tzn. dołączyć należy Certyfikaty Kontroli Jakości oraz instrukcje obsługi w języku polskim do wszystkich wskazanych produktów, wymienionych w poszczególnych pakietach załącznika nr 1.1. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 (z wyjątkiem pkt. 5) oraz w ust. 2 muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsse.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Białymstoku 15-099 Białystok, ul. Legionowa 8 Sekcja Zamówień Publicznych, pok. Nr 22.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Białymstoku 15-099 Białystok, ul. Legionowa 8 Sekcja Zamówień Publicznych, pok. Nr 22.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.