eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczPrzebudowa drogi krajowej nr 80 w zakresie dobudowy chodnika zlokalizowanego na działkach nr 3, 106 i 256 w miejscowości Rozgarty



Ogłoszenie z dnia 2007-07-02

Bydgoszcz: Przebudowa drogi krajowej nr 80 w zakresie dobudowy chodnika zlokalizowanego na działkach nr 3, 106 i 256 w miejscowości Rozgarty
Numer ogłoszenia: 110261 - 2007; data zamieszczenia: 02.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3234500,3234546, fax 052 3234504,3234524.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zarzadzanie drogami krajowymi.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi krajowej nr 80 w zakresie dobudowy chodnika zlokalizowanego na działkach nr 3, 106 i 256 w miejscowości Rozgarty.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty przygotowawcze. 2. Roboty ziemne. 3. Wykonanie chodnika z kostki brukowo - betonowej. 4. Wykonanie zjazdów. 5. Wykonanie przepustów. 6. Roboty wykończeniowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 6 000 PLN słownie: sześć tysięcy złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiajacy wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki ogólne i szczegółowe:1. Warunki ogólne udziału w postępowaniu 1.1 W postępowaniu nie mogą brać udziału Wykonawcy wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w w pkt 1.1 musi spełniać każdy z Wykonawców. 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp 2.1. Potencjał ekonomiczno - finansowy. Wykonawca musi wykazać: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jakie będzie wykonywał w ramach niniejszego projektu, na równowartość co najmniej 500 000 PLN . 2.2 Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli. Lp.- Stanowisko - Wymagana liczba osób - Minimalne doświadczenie na stanowisku jak w kol. 2 (w latach) 1 - Kierownik robót drogowych - 1 - 3 lata na stanowisku kierownika robót drogowych, 2 - majster robót drogowych - 1 - 1 rok na stanowisku majstra robót drogowych, 3 - obsługa geodezyjna - min. 1 - 1 rok. Osoba wskazana na stanowisku kierownika robót winna posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Obsługa geodezyjna powinna posiadać uprawnienia: - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne; - rozgraniczenie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych. Obsługa geodezyjna to 2 osoby posiadające łącznie wszystkie wymagane uprawnienia lub jedna osoba posiadająca wszystkie wymagane uprawnienia. Przez minimalne doświadczenie na danym stanowisku rozumie się lata przepracowane na stanowisku jak proponowane przy realizacji robót polegających na budowie, przebudowie lub remoncie dróg. 2.3.Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej: - 2 zadania polegające na ułożeniu nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni min. 2000 m2 każde, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone powyżej. 2.4.Podwykonawstwo. Zamawiający nie dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: na zasadzie spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określona w opisie warunków udziału. 2. Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (Potencjał kadrowy). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób. Dla kierownika robót drogowych winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). Dla obsługi geodezyjnej wymaga się dołączenie kopii uprawnień: - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, - rozgraniczenie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych. 3.Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w opisie warunków udziału w postępowaniu. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienai można pobrać ze strony internetowej- www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl lub odebrać w siedzibie zamawiającego: GDDKiA Oddział w Bydgoszczy ul. Fordońska 6, pokój 41.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2007 godzina 09:30, miejsce: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W BYDGOSZCZY 85-950 BYDGOSZCZ UL. FORDOŃSKA 6 pok. 41..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.