eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przedmiotem Zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów medycznych w podziale na 10 części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-01

Warszawa: Przedmiotem Zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów medycznych w podziale na 10 części.
Numer ogłoszenia: 110260 - 2014; data zamieszczenia: 01.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przychodnia Lekarska Akademii Obrony Narodowej - SPZOZ w Warszawie , al. gen. A. Chruściela 103, 00-910 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6735235, faks 22 6735193.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozaon.prv.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zozaon.prv.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem Zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów medycznych w podziale na 10 części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów medycznych: Część 1 - materiały jednorazowego użytku, Część 2 - artykuły pomocnicze,Część 3 - leki,Część 4 - środki opatrunkowe,Część 5 - materiały stomatologiczne,Część 6 - leki stomatologiczne,Część 7 - materiały diagnostyczne do RTG,Część 8 - narzędzia protetyczne,Część 9 - materiały protetyczne,Część 10 - artykuły dezynfekcyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym również planowane wielkości dostaw i ich rodzaje zawiera kosztorys ofertowy stanowiący załączniki od 5.1 do 5.10 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 33.14.14.20-0, 33.68.00.00-0, 33.14.11.10-4, 33.14.11.13-4, 33.14.11.12-8, 33.14.18.00-8, 33.12.42.21-0, 33.13.30.00-1, 33.63.16.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy posiadają aktualną koncesję, zezwolenie, licencję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, składu celnego, składu konsygnacyjnego w zakresie objętym niniejszym zamówieniem ,posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu lekami - dotyczy części nr 3 i części nr 6. Spełnienie przez Wykonawcę ww. warunku Zamawiający oceni na podstawie wypełnionego i podpisanego oświadczenia w zakresie art. 22 ust.1 pkt. 1- 4 ustawy PZP, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dołączonej koncesji, zezwolenia, licencji na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, składu celnego, składu konsygnacyjnego w zakresie objętym niniejszym zamówieniem

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zawarli i wykonali lub wykonują z należytą starannością co najmniej dwie umowy trwające min. 1 roku każda o wartości, w zależności od części: - min. 25 000 zł. brutto - materiały jednorazowego użytku - część nr 1: - min. 8 000 zł. brutto - artykuły pomocnicze - część nr 2: - min. 10 000 zł. brutto - leki - część nr 3:- min. 15 000 zł. brutto - środki opatrunkowe - część nr 4:- min. 50 000 zł. brutto - materiały stomatologiczne - część nr 5: - min. 5 000 zł. brutto - leki stomatologiczne - część nr 6:- min. 15 000 zł. brutto - materiały diagnostyczne do RTG - część nr 7:- min. 10 000 zł. brutto - narzędzia protetyczne - część nr 8:- min. 10 000 zł. brutto - materiały protetyczne - część nr 9:- min. 10 000 zł. brutto - artykuły dezynfekcyjne - część 10 Spełnienie przez Wykonawcę ww. warunku Zamawiający oceni na podstawie wypełnionego i podpisanego oświadczenia w zakresie art. 22 ust.1 pkt. 1- 4 ustawy PZP, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz na podstawie wypełnionego wykazu wykonanych dostaw na podstawie zawartych umów (wg wzoru stanowiącego załączniki od nr 7.1 do 7.11 SIWZ) oraz dokumentów potwierdzających należyte wykonanie dostaw określonych w wykazie (np. referencje, opinie protokoły odbioru).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie przez Wykonawcę ww. warunku Zamawiający oceni na podstawie wypełnionego i podpisanego oświadczenia w zakresie art. 22 ust.1 pkt. 1- 4 ustawy PZP, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie przez Wykonawcę ww. warunku Zamawiający oceni na podstawie wypełnionego i podpisanego oświadczenia w zakresie art. 22 ust.1 pkt. 1- 4 ustawy PZP, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie przez Wykonawcę ww. warunku Zamawiający oceni na podstawie wypełnionego i podpisanego oświadczenia w zakresie art. 22 ust.1 pkt. 1- 4 ustawy PZP, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie potwierdzające dopuszczenie do obrotu oferowanych produktów z wykorzystaniem wzoru - załacznik nr 6 do SIWZ - woryginale.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ - w oryginale.2 Wypełniony i podpisany formularz kosztorysu ofertowego z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ - w oryginale. 3 Pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się on udzielenie zamówienia - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków (w myśl art. 26 ust.2 lit.b ustawy). W przypadku udostępnienia wiedzy i doświadczenia, zobowiązanie winno określać formę udziału ww. przedmiotu w realizacji zamówienia ( podwykonawstwo, konsultacje itp.) - jeżeli dotyczy - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Dopuszcza się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących okolicznościach: -nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę ( np. dane rejestrowe) -uległa zmianie nazwa handlowa produktu, numer katalogowy, sposób konfekcjonowania lub ilość sztuk w opakowaniu o ile zmiany te zostały dokonane przez producenta i potwierdzone stosownym dokumentem -uległa zmianie stawka podatku VAT,- wycofano produkt z rynku, w tym przypadku produkt zostanie zastąpiony produktem równoważnym przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie, -zaprzestano produkcji, w tym przypadku produkt zostanie zastąpiony produktem równoważnym przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie,-konieczności zmiany miejsca dostawy,-zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozaon.prv.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przychodnia Lekarska Akademii Obrony Narodowej SPZOZ w Warszawie Al.gen.A.Chruściela 103 , 00-910 Warszawa pok. 106 I piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Przychodnia Lekarska Akademii Obrony Narodowej SPZOZ w Warszawie Al.gen.A.Chruściela 103 , 00-910 Warszawa pok. 106 I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały jednorazowego użytku ( igły, strzykawki, rękawiczki, prześcieradła i inne art. jednorazowego użytku. Szczegółowy zakles i planowane roczne ilości zakupu określa zał. 5.1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Artykuły pomocnicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły pomocnicze (Żel do USG i EKG, szkiełka, pojemniki na odpady medyczne i inne). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym również planowane roczne wielkości dostaw i ich rodzaje zawiera kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr. 5.2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Leki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym również planowane roczne wielkości dostaw i ich rodzaje zawiera kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr. 5.3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Środki opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki opatrunkowe ( wata, gaza, gaziki, bandaże, plastry różnego rodzaju). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym również planowane roczne wielkości dostaw i ich rodzaje zawiera kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr. 5.4 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Materiały stomatologiczne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały stomatologiczne (wypełnienia chemoutwardzalne, masy gipsowe, materiały do leczenia, narzędzia stomatologiczne). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym również planowane roczne wielkości dostaw i ich rodzaje zawiera kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr. 5.5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.18.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Leki stomatologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki stomatologiczne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym również planowane roczne wielkości dostaw i ich rodzaje zawiera kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr. 5.6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Materiały diagnostyczne do RTG..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały diagnostyczne do RTG (błony, odczynniki chemiczne, koperty). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym również planowane roczne wielkości dostaw i ich rodzaje zawiera kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr. 5.7 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.42.21-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Narzędzia protetyczne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia protetyczne ( frezy, kamienie, szczotki i inne narzędzia do protetyki). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym również planowane roczne wielkości dostaw i ich rodzaje zawiera kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr. 5.8 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.30.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Materiały protetyczne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały protetyczne ( masy gipsowe, masy do modelowania, zęby, woskii inne materiały do obróbki prac protetycznych). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym również planowane roczne wielkości dostaw i ich rodzaje zawiera kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr. 5.9 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.33.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Artykuły dezynfekcyjne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły dezynfekcyjne (do dezynfekcji narzędzi, urządzeń, powierzchni, rąk).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym również planowane roczne wielkości dostaw i ich rodzaje zawiera kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr. 5.10 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.