eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Remont budynku głównego Sądu Okręgowego we Włocławku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-02

Włocławek: Remont budynku głównego Sądu Okręgowego we Włocławku
Numer ogłoszenia: 110183 - 2007; data zamieszczenia: 02.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy we Włocławku, ul. Wojska Polskiego 22, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4222500, fax 054 4116208.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku głównego Sądu Okręgowego we Włocławku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: a. dokumentacji wykonawczej, którą stanowi: projekt budowlany załącznik A do SIWZ , projekt instalacji elektrycznych i sieci strukturalnych załącznik B do SIWZ , b. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych i elektrycznych załącznik C do SIWZ, Wielkość zamówienia - nie przekracza 5278000,00 euro

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie 54.42.11.30 - 54.42.11.30 Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.42.11.48 - Instalowanie bram Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.48 - Instalowanie bram .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15.000,00 zł; (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 66 1500 1780 1217 8002 8412 0000 3) Wadium wnoszone w formach wymienionych w pkt. 2 lit. b, c, d, e należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie Dyrektora Sądu budynek F, ul. Wojska Polskiego 22, 87-800 Włocławek przed upływem terminu na składanie ofert. Nie należy wkładać oryginału dokumentu do oferty. 4) Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert do godz. 1000. 5) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6) Zamawiający zwróci Wykonawcy niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynie termin związania ofertą; b) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia. 7) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 8) Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę na formularzu ofertowym. 9) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, udokumentowane urzędowymi dokumentami z Kraj. Rej. Sąd. lub ewid. dział. gospod., Kraj. Rej. Karn., Zakł. Ubezp. Społ., Urz. Skarb., b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. m.in.: - dysponują osobami wykonującymi nadzór nad prowadzonymi robotami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. jedn.: Dz. U. z 2000 r., Nr. 106, poz. 1126 z póź. zm.), którzy są członkami izby samorządu zawodowego, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów zawodowych i urbanistów ( Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z póź. zm.) w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, przy czym osoba pełniąca funkcję kierownika robót budowlanych musi spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9.06.2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych § 8 ust.1 i 2; - zrealizowali co najmniej jedno zamówienie obejmujące roboty budowlane odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości co najmniej 400.000,00 PLN netto w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; c) znajdują się w sytuacji finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia przy założeniu, iż zapłata za wykonanie zgłoszonych do odbioru i odebranych części zamówienia (robót) nastąpi w terminie 14 dni (w cyklach miesięcznych) od daty ich odbioru, potwierdzonego protokołem oraz że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300.000,00 PLN; d) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w ramach polisy ubezpieczeniowej e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp); h) przystępując do udziału w postępowaniu wniosą wymaganą kwotę wadium. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia W oparciu o dołączone do oferty urzędowe dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie tych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oryginały (lub poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) oświadczeń i dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie; b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty; w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie; wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie i dodatkowo na spółkę cywilną; w przypadku spółek cywilnych, wspólnicy składają zaświadczenie o nie zaleganiu w podatku dochodowym od osób fizycznych; spółka cywilna składa również zaświadczenie dotyczące nie zalegania przez spółkę w podatku od towarów i usług; c) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty; w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - łącznie; d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa taki dokument odrębnie; e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa taki dokument odrębnie (nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą i spółki cywilnej); f) wykaz wykonanych robót budowlanych (co najmniej jedno zamówienie o wartości 400.000,00 PLN netto) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; dokumenty te powinny być załączone w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (wg załącznika nr 4 do SIWZ ); w przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez te podmioty; g) w zakresie robót budowlanych - wykaz pracowników nadzoru, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączonymi zaświadczeniami z właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzającymi aktualną przynależność tych osób do izby oraz posiadanymi przez nich uprawnieniami niezbędnymi do wykonywania czynności objętych zamówieniem; wykaz winien zawierać w odniesieniu do każdej z wymienionych osób następujące dane: imię i nazwisko, wykształcenie, posiadane uprawnienia (nr, rodzaj), planowana funkcja w realizacji zamówienia oraz do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby wskazane w wykazie: a. posiadają wymagane uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane; b. są członkami właściwych izb samorządów zawodowych inżynierów budownictwa tj. zaświadczenia właściwej izby ważne na dzień składania oferty; c. osoba pełniąca funkcję kierownika robót budowlanych musi spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9.06.2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich , robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych § 8 ust.1 i 2. h) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 300.000,00 PLN wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; i) polisę , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.000 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.so.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Wojska Polskiego 22. 87-800 Włocławek, budynek J.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy, ul. Wojska Polskiego 22, Włocławek, budynek II, sekretariat Dyrektora Sądu Okręgowego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.