eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › DOSTAWA ŚRODKÓW I ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCI - SPRAWA NR 24/2015

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-24

Grudziądz: DOSTAWA ŚRODKÓW I ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCI - SPRAWA NR 24/2015
Numer ogłoszenia: 110163 - 2015; data zamieszczenia: 24.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 126808 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ), ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŚRODKÓW I ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCI - SPRAWA NR 24/2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę dostawy (sukcesywnie lub jednorazowo) środków i artykułów czystości, według zadań: Zadanie nr 1: Sukcesywna lub jednorazowa dostawa środków czystości, materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu gospodarczego; Zadanie nr 2: Jednorazowa dostawa sprzętu gospodarczego; Zadanie nr 3: Jednorazowa dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego. 2. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nie nosić znamion użytkowania, w pierwszym gatunku, spełniać wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. 3. Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia. 4. Dostarczane wyroby muszą być opakowane w nienaruszone, oryginale opakowania i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. 5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia z terminem przydatności do użycia dla zadania nr 1 - wynoszący 24 miesiące, dla zadania nr 2,3 wynoszący 12 miesięcy licząc od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy. 6. Kolorystyka w zakresie zadania nr 1 poz. nr 35: - w terminie do 3 dni od daty podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu katalog cerat obrusowych, - Wykonawca zostanie powiadomiony o wyborze kolorystyki w terminie 2 dni roboczych od dnia przesłania katalogu. Wybór kolorystyki przez Zamawiającego nie powoduje zmiany ceny tego produktu określonej w ofercie Wykonawcy. 7. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa umowa.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.40.00 - Serwetki papierowe 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.83.20.00 - Produkty do zmywania naczyń 39.81.30.00 - Pasty i proszki czyszczące 39.83.21.00 - Proszek do zmywania naczyń 37.82.33.00 - Papier pergaminowy 22.99.34.00 - Papier lub tektura faliste 39.22.21.00 - Artykuły cateringowe jednorazowe 39.83.12.20 - Środki odtłuszczające 39.83.12.00 - Detergenty 39.29.89.00 - Różne wyroby dekoracyjne 39.51.42.00 - Ścierki 39.22.43.20 - Gąbki 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe 24.10.00.00 - Gazy 39.22.43.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 39.22.21.10 - Sztućce i talerze jednorazowe 39.22.20.00 - Artykuły cateringowe 39.22.21.20 - Kubki jednorazowe 44.51.11.00 - Szpadle i szufle .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1: Sukcesywna lub jednorazowa dostawa środków czystości, materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu gospodarczego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H. TESS Małgorzata i Sławomir Maksymowicz Sp. J., ul. Gen. Okulickiego 3, 73-102 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 221951,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 274633,76

  • Oferta z najniższą ceną: 274633,76 / Oferta z najwyższą ceną: 274633,76

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2:Jednorazowa dostawa sprzętu gospodarczego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa Jan Duszeńko, ul. Legnicka 38/2, 58-150 Strzegom, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20489,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19119,14

  • Oferta z najniższą ceną: 19119,14 / Oferta z najwyższą ceną: 33922,17

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3: Jednorazowa dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. DRACHMA Piotr Mokrzyszak, ul. Rzemieślnicza 14, 83-000 Pruszcz Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24897,91 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25583,83

  • Oferta z najniższą ceną: 25583,83 / Oferta z najwyższą ceną: 93301,65

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.