To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-12
Nowy Targ: Wykonanie robót budowlanych dla zadań inwestycyjnych p.n.:
1/ Modernizacja nawierzchni ul. Długiej na odc. od ul. Krzywej do ul. Orkana w Nowym Targu,
2/ Modernizacja nawierzchni ul. Orkana na odc. od ul. Ogrodowej do ul. Harcerskiej w Nowym Targu,
3/ Modernizacja nawierzchni ul. Harcerskiej.
realizowanych w ramach projektu Rewitalizacja Centrum Nowego Targu - projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013
Numer ogłoszenia: 110126 - 2011; data zamieszczenia: 12.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63162 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Nowy Targ, ul. Krzywa 1, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2611244, faks 018 2662312.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych dla zadań inwestycyjnych p.n.: 1/ Modernizacja nawierzchni ul. Długiej na odc. od ul. Krzywej do ul. Orkana w Nowym Targu, 2/ Modernizacja nawierzchni ul. Orkana na odc. od ul. Ogrodowej do ul. Harcerskiej w Nowym Targu, 3/ Modernizacja nawierzchni ul. Harcerskiej. realizowanych w ramach projektu Rewitalizacja Centrum Nowego Targu - projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadań inwestycyjnych p.n.: 1/ Modernizacja nawierzchni ul. Długiej na odc. od ul. Krzywej do ul. Orkana w Nowym Targu, 2/ Modernizacja nawierzchni ul. Orkana na odc. od ul. Ogrodowej do ul. Harcerskiej w Nowym Targu, 3/ Modernizacja nawierzchni ul. Harcerskiej realizowanych w ramach projektu Rewitalizacja Centrum Nowego Targu - projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013. 2. Zakres robót budowlanych będzie obejmował: 1/ ul. Długa odc. od ul. Krzywej do ul. Orkana a) roboty rozbiórkowe wraz z frezowaniem nawierzchni z asfaltobetonu, b) wykonanie podbudowy, nawierzchni jezdni z asfaltobetonu oraz nowej nawierzchni chodników z kostki betonowej, c) remont i uzupełnienie odwodnienia ulicy, wymianę wpustów deszczowych z zastosowaniem osadników zanieczyszczeń stałych, d) wymianę istniejącej sieci wodociągowej wraz z wymianą przyłączy wodociągowych, e) oznakowanie poziome i pionowe na podstawie docelowej organizacji ruchu. 2/ ul. Orkana na odc. od ul. Ogrodowej do ul. Harcerskiej a) roboty rozbiórkowe, b) wykonanie podbudowy, nawierzchni jezdni z asfaltobetonu oraz nowej nawierzchni chodników z kostki betonowej, c) remont i uzupełnienie odwodnienia ulicy, wymianę wpustów deszczowych z zastosowaniem osadników zanieczyszczeń stałych, d) dobudowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, e) oznakowanie poziome i pionowe na podstawie docelowej organizacji ruchu. 3/ ul. Harcerska a) roboty rozbiórkowe, b) wykonanie podbudowy, nawierzchni jezdni i placu z asfaltobetonu oraz nowej nawierzchni chodników z kostki betonowej, c) remont i uzupełnienie odwodnienia ulicy, wymianę wpustów z zastosowaniem osadników zanieczyszczeń stałych, d) wymianę istniejącej sieci wodociągowej wraz z wymianą przyłączy wodociągowych, e) oznakowanie poziome i pionowe na podstawie docelowej organizacji ruchu. 3. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1/ na realizację przedmiotu zamówienia będzie zawarta umowa trójstronna pomiędzy: Gminą Miasto Nowy Targ, Miejskim Zakładem Wodociągów i Kanalizacji w Nowym Targu na rzecz którego będzie wykonana część zamówienia i który w tej części będzie płatnikiem oraz wykonawcą, 2/ oferta winna być przygotowana na podstawie dokumentacji projektowej załączonej do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiar robót przekazany jest jako materiał pomocniczy, poglądowy do sporządzenia oferty. Wykonawca może skorygować wartości przedmiarowe, wprowadzić inne pozycje gwarantujące pełną wycenę zamówienia. Do oferty nie należy dołączać kosztorysu ofertowego. Należy dołączyć zestawieniem cen elementów wynikające z ceny ofertowej (wg załącznika nr 13) do SIWZ, 3/ roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, zgłoszeniami robót nie wymagających pozwolenia na budowę oraz zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz zgodnie z wymogami sztuki budowlanej, 4/ rozliczenie budowy ryczałtowe na podstawie harmonogramów rzeczowo - finansowych stanowiących załączniki do umowy, 5/ wszelkie niezbędne materiały zabezpiecza wykonawca, 6/ wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowego wykonania prac lub niewłaściwego oznakowania i zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, 7/ wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia prac przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa ruchu. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji prac norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska naturalnego i ruchu poniesie wykonawca, 8/ wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków 9/ wywóz i składowanie gruzu zabezpiecza wykonawca we własnym zakresie, natomiast pozostały materiał budowlany (grunt z wykopu, krawężniki, płyty chodnikowe zakwalifikowane jako materiał budowlany nadający się do dalszego użytku, destrukt z frezowania nawierzchni bitumicznej) należy składować na miejsce wskazane przez zamawiającego nie dalej niż 5 km - zabezpieczyć wywóz i składowanie z ułożeniem ręcznym w stosy (pryzmowanie), 10/ wykonawca zabezpieczy teren budowy, umożliwi bezpieczną komunikację dla lokalnych mieszkańców, pojazdów służb specjalnych i powiadomi o ewentualnych utrudnieniach podczas wykonywanych robót, 11/ wykonawca jest zobowiązany do uzyskania postanowienia o zmianie organizacji ruchu na czas budowy i jej wykonanie, 12/ wykonawca przyjmie do wykonania pełny zakres robót przedstawionych w zakresie zamówienia, a niezbędnych do zrealizowania zamówienia - w tym między innymi badania laboratoryjne zagęszczania zasypów i podbudowy, co 50 mb - a wartość umowy zawiera również wartość tych robót i należne opłaty, 13/ wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną inwestycji wraz z założeniem reperów roboczych i wytyczeniem głównych osi aż do uzyskania geodezyjnego operatu powykonawczego łącznie z klauzulą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno Kartograficznej. Operat geodezyjny należy dostarczyć również w wersji cyfrowej w plikach .dwg, .dxf., 14/ wykonawca udzieli minimum 60 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty, zamontowane urządzenia i wbudowane materiały z wyłączeniem poziomego oznakowania drogowego dla którego oferent udzieli minimum 12 miesięcznego okresu gwarancji, 15/ w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót) wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem lub równoważne albo nie gorsze niż..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 w ramach projektu Rewitalizacja Centrum Nowego Targu Oś. Priorytowa 6, Spójność wewnątrzregionalna, Działanie 6.1. Rozwój Miast..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wykonanie robót budowlanych dla zadań inwestycyjnych p.n.: 1/ Modernizacja nawierzchni ul. Długiej na odc. od ul. Krzywej do ul. Orkana w Nowym Targu, 2/ Modernizacja nawierzchni ul. Orkana na odc. od ul. Ogrodowej do ul. Harcerskiej w Nowym Targu, 3/ Modernizacja nawierzchni ul. Harcerskiej. realizowanych w ramach projektu Rewitalizacja Centrum Nowego Targu - projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Katarzyna Skupień Firma Budowlana "KUROS"
jakie przetargi wygrała firma
Katarzyna Skupień Firma Budowlana "KUROS"
- Katarzyna Skupień Firma Budowlana KUROS, Suche 102, 34-520 Poronin, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3147323,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2665476,12
Oferta z najniższą ceną: 2665476,12 / Oferta z najwyższą ceną: 3076515,14
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Dostawa specjalistycznych urządzeń do diagnostyki, terapii i treningu funkcjonalnego dla kierunków Fizjoterapia i Kosmetologia
- Modernizacja przepompowni ścieków w miejscowości Suche k/mostu
- Remont pomieszczeń sanitarnych Sądu Rejonowego w Nowym Targu w budynku przy ul. Sądowej 6
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Targu - Część I: 15 zestawów komputerowych (jednostka centralna z systemem operacyjnym i monitorem), Część II: 3 monitory
- Roboty budowlane związane z remontem części piwnicznej budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Nowym Targu - filia (obiekt) w Rabce Zdrój
- Remont pomieszczeń Sądu Rejonowego w Nowym Targu w budynku przy ul. Sądowej 6
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- Przebudowa budynku na potrzeby świetlicy wiejskiej w Trzebieży
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 4517E na odcinku od drogi krajowej nr 45 do skrzyżowania drogi krajowej nr 43 w miejscowości Grębień
- Rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznaniu na terenie osiedla Krzyżowniki-Smochowice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.