eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › Kontynuacja remontu w czynnym budynku Sądu Rejonowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Sądowej 3 - etap V

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-12

Wodzisław Śląski: Kontynuacja remontu w czynnym budynku Sądu Rejonowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Sądowej 3 - etap V
Numer ogłoszenia: 110106 - 2015; data zamieszczenia: 12.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Wodzisławiu Śląskim , ul. Sądowa 3, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 32 459 14 71, faks 32 459 14 73.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontynuacja remontu w czynnym budynku Sądu Rejonowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Sądowej 3 - etap V.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania (kontynuowania - V etap) prac remontowo - budowlanych i instalacyjnych w czynnym budynku Sądu Rejonowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Sądowej 3. Obiekt sądu jest budynkiem zabytkowym z XIII wieku, wpisanym do rejestru zabytków pod nr A/746/66. Obiekt posiada 3 kondygnacje użytkowe oraz częściowe podpiwniczenie. Zamawiający zaznacza, że przedmiot zamówienia dotyczy wykonania bardzo odpowiedzialnych robót w czynnym obiekcie użyteczności publicznej. Obiekt jest cennym zabytkiem z okresu średniowiecza, wpisanym do rejestru zabytków. Prace wykonywane będą pod ścisłym nadzorem Zamawiającego (zespół osób) jak również pod nadzorem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Wykonawca musi posiadać doświadczenie w realizowaniu tego typu robót na czynnych obiektach historycznych wpisanych do rejestru zabytków. Przedmiot zamówienia opisany został w dokumentacji projektowej (projekty, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót), która jest zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego. Zamawiający zamieścił opracowania projektowe branż robót, które będą wykonywane w ramach przedmiotu zamówienia i stanowią jednocześnie V etap robót remontowych na obiekcie, t.j. : - Projekt wykonawczy architektury, - Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych, - Projekt wykonawczy instalacji kontroli dostępu, telewizji przemysłowej oraz sygnalizacji napadu i włamania, - Projekt wykonawczy instalacji okablowania strukturalnego, zasilania dedykowanego i koryt kablowych, - Projekt wykonawczy instalacji przeciwpożarowych, - Projekt wykonawczy instalacji wentylacjnej, - Projekt wykonawczy instalacji klimatyzacyjnej. Ogólny zakres prac V etapu robót (przedmiotu zamówienia): 1) Wykonanie instalacji elektrycznych, 2) Wykonanie instalacji teletechnicznych, 3) Wykonie części robót budowlanych: piwnica, kotłownia, parter, pierwsze piętro budynku, 4) Wykonanie prac w zakresie wentylacji i klimatyzacji..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych o wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 32.23.50.00 - Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym 35.12.00.00 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa 35.12.17.00 - Systemy alarmowe 35.12.53.00 - Kamery bezpieczeństwa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 75 000,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych 00 /100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że: a) w okresie ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej co najmniej : - 3 (trzy) roboty remontowe na czynnym obiekcie o wartości nie mniejszej niż 800.000,00 zł (brutto) każda o zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia, przy czym jedna z nich na obiekcie zabytkowym, - wykonał w ostatnich 5 latach na co najmniej 3 roboty po 100 pkt komputerowych w obiektach użyteczności publicznej, - wykonał w ostatnich 3 latach minimum 2 roboty dot. instalacji systemów SAP,SSWIN,CCTV - wykonał w ostatnich 3 latach minimum 2 roboty dot. instalacji systemów KD , - posiada Certyfikat instalatora systemów SAP,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że dysponuje: a) osobą, która będzie pełnić obowiązki kierownika budowy, która spełnia następujące Warunki: -posiada co najmniej 10 lat uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - posiada doświadczenie w pełnieniu co najmniej 10 - krotnie funkcji kierownika budowy na obiektach zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków, - posiada co najmniej 1 świadectwo mówiące o przeszkoleniu w zakresie wykonywania systemowych tynków renowacyjnych i izolacji przeciwwilgociowych, b) osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, c) osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności telekomunikacyjnej, d) uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych. e) co najmniej 2 osobami posiadającymi aktualny certyfikat instalatora dla systemów MOLEX, f) co najmniej 2 osobami posiadającymi aktualny certyfikat instalatora dla systemów KRONE (ew. MMC). W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane. Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy - w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zmianami)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokumentu potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku Wykonawców posiadających ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w walucie innej niż PLN należy podać wartość przeliczoną na PLN według średniego kursu NBP z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - gwarancja - 15

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy. 1. Przesunięcie terminu umownego zakończenia prac, jeżeli nie dotrzymanie pierwotnego terminu umownego zakończenia prac stanowi konsekwencję przyczyn zależnych od Zamawiającego lub działania siły wyższej. 2. Zmiana osób pełniących funkcje kierownika budowy i inspektora nadzoru i innych osób wskazanych w ofercie - w przypadku zaistnienia okoliczności wpływających na niemożliwość pełnienia tych funkcji. 3. Zmiana formy zabezpieczenia, w przypadku złożenia stosownego wniosku przez Wykonawcę. 4. Wprowadzenie lub zmianę na etapie realizacji umowy na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego podwykonawców.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodzislaw.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Wodzisławiu Śląskim ul. Sądowa 3 44 - 300 Wodzisław Śląski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2015 godzina 09:30, miejsce: Sąd Rejonowy w Wodzisławiu Śląskim ul. Sądowa 3 44 - 300 Wodzisław Śląski Pokój 210.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.