eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlkuszPrzygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku - obiadu (dwu daniowego) dla dzieci uczęszczających do szkół podstawowych i gimnazjów w Olkuszu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-02

Olkusz: Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku - obiadu (dwu daniowego) dla dzieci uczęszczających do szkół podstawowych i gimnazjów w Olkuszu
Numer ogłoszenia: 110102 - 2007; data zamieszczenia: 02.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Olkusz, ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 0326430001 wew. 305,209, fax 032 6431804, 6478910.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku - obiadu (dwu daniowego) dla dzieci uczęszczających do szkół podstawowych i gimnazjów w Olkuszu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostarczeniu gorącego posiłku -obiadu ( dwu daniowego) dla dzieci uczęszczających do: LP Nazwa placówki Planowana ilość posiłków 1 Szkoła Podstawowa nr 1 ul. J Kantego 37 2 Szkoła Podstawowa nr 3 ul. Kpt. Hardego 11a 58 3 Szkoła Podstawowa nr 4 ul. Fr. Nullo 36 69 4 Szkoła Podstawowa nr 5 ul. Cegielniana 15 5 Szkoła Podst. nr 10 i Gimnazjum nr 2 ul. Żeromskiego 1 24 + 35 6 Gimnazjum nr 3 ul. Korczaka 7 42 Łączna ilość planowanych dziennie posiłków 280 Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia żywionych uczniów o 50 osób. Zadaniem wykonawcy jest przygotowanie i dostarczenie posiłku dla planowanej ilości uczniów wskazanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej. Dostarczenie posiłków z miejsca produkcji do pomieszczeń stołówek poszczególnych szkół realizowane będzie przez Wykonawcę na jego koszt. Transport posiłków powinien odbywać się w termosach zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz środkami transportu przystosowanymi do przewozu tego typu ładunków. Wykaz dzieci zakwalifikowanych do żywienia w poszczególnych szkołach przekazany będzie wykonawcy na trzy dni przed terminem rozpoczęcia żywienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki zawarte w aryt. 22 ust. 1 ustawy -Pzp. Wykonawca musi wykazać że: -posiada-dysponuje odpowiednią bazą niezbędną do przygotowania i dowiezienia zakładanej ilości obiadów co uwidoczni w zał. nr 8 do SIWZ. -posiada decyzję właściwego terenowo oraganu Inspekcji sanitarnej stwierdzającą spełnienie wymagań higieniczno-sanitarnych do produkcji posiłków oraz możliwości prowadzenia Cateringu. -jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dzialalności na kwotę nie mniejszą od 100 000 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Wypełnione oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r-Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 -Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust 2 - załącznik nr 3 -Koncesje, zezwolenie lub licencje, na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej -Decyzję właściwego terenowo organu inspekcji sanitarnej stwierdzającą spełnienie wymagań higieniczno zdrowotnych do produkcji posiłków oraz możliwości prowadzenia cateringu. -Posiadane zezwolenia uprawniające do prowadzenia w okresie od 04.09.2007r do 19.06.2008r działalności w zakresie produkcji posiłków i cateringu. -Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100 000 zł -Wykaz stanowisk specjalistycznych przewidzianych do wykonania zamówienia, b ) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. (załącznik nr 8) -Zaświadczenie/a podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będącym przedmiotem zamówienia, lub równoważnych dokumentów potwierdzających jakość świadczonych usług.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/gminy/root_Olkusz/Wprowadzenie/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej 32-300 Olkusz al. 1000-cia 15c.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2007 godzina 09:00, miejsce: OPS Olkusz 32-300 Olkusz al. 1000-cia 15c pok. nr 20.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.