eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szprotawa › Remont kaplicy cmentarnej przy cmentarzu komunalnym w Szprotawie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-17

Szprotawa: Remont kaplicy cmentarnej przy cmentarzu komunalnym w Szprotawie.
Numer ogłoszenia: 110052 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Szprotowa , Rynek 45, 67-300 Szprotawa, woj. lubuskie, tel. 068 3760772.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kaplicy cmentarnej przy cmentarzu komunalnym w Szprotawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Zakres przedmiotu zamówienia Remont budynku kaplicy cmentarnej na cmentarzu komunalnym w Szprotawie. Zakres remontu obejmuje: Część I zamówienia- wymiana okien i drzwi kaplicy Wymiana stolarki okiennej ( na drewniane brązowe szklone szybą ornamentową, przed wykonywaniem okien dokonać pomiarów ) wraz z obróbką ościeży - okna według załączonych szkiców -Wymiana stolarki drzwiowej wraz z obróbką ościeży (na drewniane, kolor brązowy -przed wykonaniem dokonać pomiarów) drzwi według załączonych szkiców Część II zamówienia- Elewacja, odwodnienie, sanitariaty, nawierzchnie Elewacja: -Zbicie ok. 30% tynków zewnętrznych budynku kaplicy -Uzupełnienie wszystkich ubytków w murach -Wykonanie nowych tynków ok. 30% - Przygotowanie tynków do malowania (przecieranie na gładko) -Malowanie budynku farbami sylikonowymi -Wykonanie zadaszenia z poliwęglanu na konstrukcji stalowej (2x3 m) -Opalanie starej farby, przygotowanie do malowania i dwukrotne malowanie pozostałych niewymienionych drzwi ( 6 sztuk),oraz szafek. Odwodnienie: -Wykonanie odwodnienia budynku poprzez odprowadzenie wód opadowych z rynien na odległość bezpieczną dla budynku. Odwodnienie wykonać poprzez ułożenie na odpowiedniej głębokości rur PVC 110 mm i montaż czyszczaków. Schody, plac oraz chodniki: - Rozebranie betonowych schodów wejściowych, chodników dookoła kaplicy oraz nawierzchni placu z tyłu kaplicy z płytek betonowych. -Wykonanie koryta o gł. ok. 20 cm w projektowanych miejscach pod kostkę betonową . -Ułożenie obrzeży na podsypce cementowo piaskowej -Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. warstwy 8 cm. - Na przygotowanej podbudowie wykonać schody z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej w miejscu rozebranych schodów przed głównym wejściem do kaplicy -Ułożenie kostki betonowej gr 8 cm na podsypce cementowo piaskowej na placu z tyłu kaplicy i na podjeżdzie. - Zakres według dołączonej mapki Sanitariaty: -Wymiana muszli klozetowych 3 szt. -Wymiana płuczek ustępowych z zaworem pływakowym 3 szt. oraz zaworu płuczek 3 szt. -Wymiana umywalek wraz z mocowaniem i syfonami 2 szt. oraz wymiana baterii umywalkowych z ruchomą wylewka 2 szt. -Wymiana kompletu pisuarowego wraz z syfonem 1 szt. -Przygotowanie powierzchni ścian do malowania wraz z przeszpachlowaniem nierówności. -Malowanie dwukrotne ścian farbami emulsyjnymi -Malowanie dwukrotne ścian farbami olejnymi.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą oferenci spełniający warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r z późn. zm. Prawo zamówień publicznych, czyli: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny (tj. wykonali przynajmniej jedną robotę budowlane o zakresie zbliżonym co do zakresu przedmiotu zamówienia w okresie 5 ostatnich lat. Przez zakres podobny Zamawiający będzie rozumiał wykonanie w okresie 5 ostatnich lat przynajmniej jednej roboty, której przedmiotem były: w zakresie części II zamówienia: roboty remontowe budynku obejmujące swoim zakresem wykonanie tynków, roboty malarskie w zakresie części I zamówienia: montaż stolarki okiennej i drzwiowej, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (dysponują następującymi osobami: kierownik budowy z uprawnieniami o specjalności konstrukcyjno budowlanej,) 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia według paragrafu 24 ust.1 i 2 prawa zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz ofertowy z wykorzystaniem załączonego wzoru - informacja ogólna o oferencie - załącznik nr 1 - kosztorys ofertowy zał. nr 6 -zaakceptowany wzór umowy -załącznik nr 5 1.2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r z późn. zm. Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 1.3 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zał. nr 3, załącznik powinien zawierać przynajmniej następujące osoby: a) kierownik budowy z uprawnieniami o specjalności konstrukcyjno -budowlanej, do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót wraz z ważnym zaświadczeniem z Izby Inżynierów Budownictwa -wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych ( z uwzględnieniem rozdziału II pkt 2 niniejszej SIWZ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, zakresu, daty i miejsca wykonania robót, Załącznik nr 4 z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). Referencje muszą umożliwiać ich weryfikację, zawierać nr telefonu do osoby wystawiającej;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szprotawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Szprotawie Rynek 45 67-300 Szprotawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Szprotawie Rynek 45 67-300 Szprotawa Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia- wymiana okien i drzwi kaplicy Wymiana stolarki okiennej ( na drewniane brązowe szklone szybą ornamentową, przed wykonywaniem okien dokonać pomiarów ) wraz z obróbką ościeży - okna według załączonych szkiców -Wymiana stolarki drzwiowej wraz z obróbką ościeży (na drewniane, kolor brązowy -przed wykonaniem dokonać pomiarów) drzwi według załączonych szkiców.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II zamówienia- Elewacja, odwodnienie, sanitariaty, nawierzchnie Elewacja: -Zbicie ok. 30% tynków zewnętrznych budynku kaplicy -Uzupełnienie wszystkich ubytków w murach -Wykonanie nowych tynków ok. 30% - Przygotowanie tynków do malowania (przecieranie na gładko) -Malowanie budynku farbami sylikonowymi -Wykonanie zadaszenia z poliwęglanu na konstrukcji stalowej (2x3 m) -Opalanie starej farby, przygotowanie do malowania i dwukrotne malowanie pozostałych niewymienionych drzwi ( 6 sztuk),oraz szafek. Odwodnienie: -Wykonanie odwodnienia budynku poprzez odprowadzenie wód opadowych z rynien na odległość bezpieczną dla budynku. Odwodnienie wykonać poprzez ułożenie na odpowiedniej głębokości rur PVC 110 mm i montaż czyszczaków. Schody, plac oraz chodniki: - Rozebranie betonowych schodów wejściowych, chodników dookoła kaplicy oraz nawierzchni placu z tyłu kaplicy z płytek betonowych. -Wykonanie koryta o gł. ok. 20 cm w projektowanych miejscach pod kostkę betonową . -Ułożenie obrzeży na podsypce cementowo piaskowej -Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. warstwy 8 cm. - Na przygotowanej podbudowie wykonać schody z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej w miejscu rozebranych schodów przed głównym wejściem do kaplicy -Ułożenie kostki betonowej gr 8 cm na podsypce cementowo piaskowej na placu z tyłu kaplicy i na podjeżdzie. - Zakres według dołączonej mapki Sanitariaty: -Wymiana muszli klozetowych 3 szt. -Wymiana płuczek ustępowych z zaworem pływakowym 3 szt. oraz zaworu płuczek 3 szt. -Wymiana umywalek wraz z mocowaniem i syfonami 2 szt. oraz wymiana baterii umywalkowych z ruchomą wylewka 2 szt. -Wymiana kompletu pisuarowego wraz z syfonem 1 szt. -Przygotowanie powierzchni ścian do malowania wraz z przeszpachlowaniem nierówności. -Malowanie dwukrotne ścian farbami emulsyjnymi -Malowanie dwukrotne ścian farbami olejnymi.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.