Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-01-31
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Brwinów: PRACE OGRODNICZE NA TERENIE GMINY BRWINÓW Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy Brwinów, do kontaktów: Edyta Osmańska-Jakóbik (przedmiot), Halina Bąk, Bożenna Mroczkowska (procedura), Bogdan Pęszkal, ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 7382567, fax 7295940, e-mail: inwestycje@brwinow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.przetargi.brwinow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brwinów, Edyta Osmańska-Jakóbik (przedmiot), Halina Bąk, Bożenna Mroczkowska (procedura), Bogdan Pęszkal, ul. Kościuszki 4A, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 022 738-25-90, 738-25-67, 738-25-84, e-mail: inwestycje@brwinow.pl, www.przetargi.brwinow.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brwinów, Halina Bąk, Bożenna Mroczkowska, ul. Kościuszki 4A, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 022 738-25-67, fax 022 729-59-40, e-mail: inwestycje@brwinow.pl, www.przetargi.brwinow.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRACE OGRODNICZE NA TERENIE GMINY BRWINÓW. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 16. Główne miejsce świadczenia usług: Gmina Brwinów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Koszenie traw i chwastów, grabienie, oczyszczanie terenów i wywóz liści, gałęzi, skoszonej trawy i innych bioodpadów oraz śmieci, bieżące usuwanie samosiejek, dwa razy w miesiącu w okresie od 15 kwietnia do 15 listopada ( 7 miesięcy ): 2. Prace ogrodnicze obejmujące całoroczną pielęgnację tj. w okresie od 1 kwietnia do końca listopada ( 8 miesięcy ): cięcia pielęgnacyjne i sanitarne krzewów, zasilanie nawozami 3 razy w sezonie wegetacyjnym (dot. wymienionej zieleni miejskiej oraz trawników towarzyszących zieleńcom), wykonywanie misek przy drzewach i krzewach, odcinanie skupin, odchwaszczanie mechaniczne i chemiczne z chwastów - trzy razy w miesiącu, przesadzanie lub dosadzanie kwiatów, krzewów, wyścielanie korą 3 razy w sezonie oraz w razie potrzeby podlewanie, bieżące usuwanie samosiejek, powierzchniowe oczyszczanie terenu z liści, gałęzi, bioodpadów, śmieci 4 razy w miesiącu z terenów zieleńców i skwerów na terenie gminy. 3. Prace pielęgnacyjne przy drzewach: wycinka drzew, cięcia pielęgnacyjne i techniczne oraz korekta koron, zwalczanie szkodników (szrotówka kasztanowcowiaczka). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć oświadczenia i dokumenty określone w sekcji III.2) niniejszego ogłoszenia oraz parafowany wzór umowy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze Kod CPV wg słownika 2008: 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze Oryginalny kod CPV: 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów Oryginalny kod CPV: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Oryginalny kod CPV: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 31.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, potwierdzone dokumentami: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)aktualna umowa lub inny dokument potwierdzający przyjmowanie odpadów zielonych, c)aktualna umowa lub inny dokument na odbiór odpadów komunalnych, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) w ciągu ostatnich 3 lat zrealizowali co najmniej 1 usługę o podobnym charakterze, potwierdzoną dokumentami poprzedniego zamawiającego o jej należytym wykonaniu, b) dysponują sprzętem do realizacji zamówienia tj. podnośnikiem - 1 szt., c) udokumentują uprawnienia kierownika robót - tytuł zawodowy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dn. 09.06.2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich (Dz. U. nr 150 poz. 1579), 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ze zmianami: a) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy - w formularzu oferty, b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualna umowa lub inny dokument potwierdzający przyjmowanie odpadów zielonych, 3)aktualna umowa lub inny dokument na odbiór odpadów komunalnych, 4)dokumenty potwierdzające należyte wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 1 usługi o podobnym charakterze, 5)udokumentowane uprawnienia kierownika robót - tytuł zawodowy (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dn. 09.06.2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich (Dz. U. nr 150 poz. 1579), 6)Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy - w formularzu oferty, 7)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.brwinow.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2007 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.03.2007, godzina 13:30, Urząd Gminy Brwinów, ul. Kościuszki 4A, pokój nr 12.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.01.2007.
INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wycinka, pielęgnacja i nasadzenia drzew w obrębie pasów drogowych"
- świadczenie usług ogrodniczych - zabiegów pielęgnacyjnych drzew i krzewów na terenach nieruchomości pozostających w zarządzie Zamawiającego
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
- Pielęgnacja terenów zielonych na terenie Gminy Gogolin
- Utrzymanie drzewostanu w pasie drogowym w ramach zadania pn. Bieżące utrzymanie pasa drogowego
- Zakup obiektu budowlanego o konstrukcji modułowej z przeznaczeniem na Świetlicę Wiejską Sołectwa Huta Żabiowolska
więcej: Usługi pielęgnacji drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





