eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rypin › Przebudowa drogi gminnej Zasadki - Sadłowo długości 1400,00 m



Ogłoszenie z dnia 2007-07-02

Rypin: Przebudowa drogi gminnej Zasadki - Sadłowo długości 1400,00 m
Numer ogłoszenia: 109921 - 2007; data zamieszczenia: 02.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rypin, ul. Lipnowska 4, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2802279, fax 054 2802137.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: geodezja@rypin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Zasadki - Sadłowo długości 1400,00 m.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Podbudowa - wykonanie stabilizacji o grubości 20 cm z nawiezionej pospółki stabilizowanej cementem o wytrzymałości 5 mPa 2. Nawierzchnia - oczyszczenie podbudowy betonowej - wykonanie powierzchniowego utrwalenia grysami górna warstwa 8/16 mm, dolna warstwa 16/25 mm na asfalcie D-160/220

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawcę wadium w wysokości 10 000,00 zł ( słownie : dziesięć tysięcy zł.).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1.są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2. posiadają niezbędne uprawnienia lub kwalifikacje do wykonywania zamówienia w tym względzie. 3. posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia , dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zadania, w tym względzie: a) wykonali w okresie ostatnich 3 lat minimum dwa zadania z zakresu budowy dróg kołowych odpowiadającej swoim rodzajem w/w zadaniu 4. posiadają sytuację finansową gwarantującą wykonanie robót w ustalonym terminie, w tym względzie: a) posiadają własne środki finansowe lub udokumentują dostępność kredytu ( informacja z banku). Wymagana kwota 310 000 złotych b) posiadane środki na zabezpieczenie finansowania inwestycji muszą być wolne od zobowiązań z tytułu innych realizowanych zamówień, 5. nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ust. 1 pkt 1-8 oraz art.24 ust.2 pkt 2, a dodatkowo z art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych 6. udzielą gwarancji jakości za wykonane roboty na okres 36 miesięcy ( 3 lata ), Ocena spełnienia warunków będzie dokonana na zasadzie: spełnia/ nie spełnia Wykonawca, który nie udokumentuje spełnienia wymienionych wymagań zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty oferty należy ułożyć wg kolejności 1 Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1. 2.Kosztorys ofertowy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej upoważniające do występowania w obrocie prawnym, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów - dokonaną w terminie j.w. Dodatkowo - spółki cywilne i spółki jawne - umowa spółki 4) oświadczenia : a) o okresie gwarancji jakości na wbudowane materiały -36 miesięcy, licząc od dnia przekazania obiektu do użytkowania, b) o ubezpieczeniu budowy od odpowiedzialności cywilnej, 5) Informację Banku prowadzącego rachunek podstawowy wykonawcy - dane o stanie środków własnych lub dostępności kredytu - z podaniem wysokości kwoty kredytu wskazującą na możliwość wykonania zadania - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Zaświadczenie o nie zaleganiu, zwolnieniu, odroczeniu ( lub rozłożeniu na raty zaległych płatności) płatności należnych podatków , opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne wystawione przez właściwy terenowo Urząd Skarbowy i Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed dniem składania ofert. 7) Opinie inwestorów, użytkowników obiektów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością , które wymieniono w wykazie - zał. Nr 5 8) Dołączy następujące załączniki: Nr 3 - oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Nr 4 - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Nr 5 - wykaz zrealizowanych robót, Nr 6 - potwierdzenie wyposażenia technicznego Minimalne wymagania to: - walec drogowy z wibracją szt. 1 - walec ogumiony szt. 1 - rozściełacz cementu szt. 1 - grunto-mieszarka szt .1 - skrapiarka do bitumu szt .1 - rozściełacz do grysów szt. 1 - równiarka samobieżna szt. 1 - transport samochodowy szt. 4 9) Polisę ubezpieczeniowa wykonawcy potwierdzająca ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10) Kopia dowodu wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rypin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Urzędzie Gminy Rypin, ul. Lipnowska 4, 87-500 Rypin, pokój nr 4..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2007 godzina 10:15, miejsce: Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Gminy w Rypinie, ul. Lipnowska 4, 87-500 Rypin pok. Nr 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.