Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-26
Puławy: Docieplanie ścian
Numer ogłoszenia: 109896 - 2008; data zamieszczenia: 26.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Medyczne Studium Zawodowe w Puławach, ul. Mickiewicza 29, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8862418, fax 081 8862418.
- Adres strony internetowej zamawiającego: studiummedyczne.akcja.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Samorządu Terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Docieplanie ścian.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: roboty budowlane dotyczące: Termoizolacja ściany południowej, północnej, wschodniej w tym wymiana okien, parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, remont czapek kominów wentylacyjnych, wyburzenie tarasu od strony wschodniej, remont łazienki parter od strony ul. A. Mickiewicza, wykonanie izolacji pionowej przyziemia, modernizacja centralnego ogrzewania w budynku Medycznego Studium Zawodowego w Puławach ul. A. Mickiewicza 29 w następującym zakresie: 1. Roboty budowlane 1. Odbicie odstających i spękanych tynków zewnętrznych, glifów. 2. Wymontowanie parapetów zewnętrznych szt. 46 i obróbki blacharskiej muru ogniowego długości 78,42mb. 3. Wymontowanie parapetów wewnętrznych szt. 46 parapety wewnętrzne na ścianie wschodniej po wymontowaniu zostaną ponownie użyte do montażu w tych salach. 4. Od strony ul. J. I. Kraszewskiego ściana północna wykucie czterech okien, zamurowanie dwóch otworów okiennych, montaż dwóch okien PCV o wymiarach 1200 x 1700mm, wykucie 4 otworów wentylacyjnych pod kratki wentylacyjne dachu 14x14 cm kraty metalowe lakierowane. 5. Od strony ul. A. Mickiewicza ściana południowa wykucie czterech okien, zamurowanie dwóch, wykucie dwóch otworów okiennych, montaż pięciu okien PCV o wymiarach 1200 x 1700 mm, wykucie 4 otworów wentylacyjnych pod kratki wentylacyjne dachu 14x14 cm (kraty metalowe lakierowane). Wykucie otworu okiennego do montażu okna 1700x 600 cm.- okno do toalety od strony sali ratownictwa medycznego. 6. Ściana wschodnia - wykucie 16 okien o wymiarach 2300x 2400 i czterech o wymiarach 600x1200mm, demontaż boazerii i płyt azbestowych z przestrzeni międzyokiennych szt. 18 o wymiarach 2300 x 600mm. Zamurowanie czterech otworów po zdemontowanych oknach o wymiarach 2300 x 2700 i dwóch o wymiarach 600 x 1200mm. Zmniejszenie otworów pod montaż okien do wielkości 1800 x 1700mm szt. 12 - wykonanie muru z belitu gr. 25 cm zaprawa cementowo-wapienna. Montaż okien szt. 12 o wymiarach 1800 x 1700 mm, szt. 2 - 600x 1200mm, 1 szt. 60x170 cm wraz z wykuciem otworu 110 x 60 cm, wykucie 11 otworów wentylacyjnych pod kratki wentylacyjne dachu 14x14 cm (kraty metalowe lakierowane). 7. Wykonanie termoizolacji ścian od strony ul. A. Mickiewicza i J. I. Kraszewskiego i wschodniej - Styropian FS 15 samogasnący EPS-70-D4D 10 cm, siatka z włókna szklanego, klej BOLIX U do warstwy zbrojonej, preparat gruntujący BOLIX SG, tynk silikatowy BOLIX, liczba łączników na 1 m2 wynosi 4 szt. 8. Montaż parapetów zewnętrznych, blacha powlekana kolor brąz, od strony ul. J. I. Kra-szewskiego 6 szt. długości 70 cm i 2 szt. długości 130 cm. Od strony ul. A. Mickiewicza 6 szt. długości 130 cm. Ściana wschodnia 12 szt. - 180 cm i 2 sztuki 120 cm. 9. Montaż parapetów wewnętrznych, PCV komorowy kolor brąz, od strony ul. J. I. Kra-szewskiego 6 szt. długości 70 cm i 2 szt. długości 130 cm. Od strony ul. A. Mickiewicza 6 szt. długości 130 cm. Ściana wschodnia 12 szt. - 180 cm i 2 sztuki 120 cm. 10. Obróbka blacharska muru ogniowego od strony ul. A. Mickiewicza i J. I. Kraszewskiego i ściany wschodniej o łącznej długości 78,42m 11. Skucie istniejącego tynku na kominach wentylacyjnych, położyć masę z tynku mozaikowego marmolit BOLIX kolor 64 2. 12. Uzupełnienie ubytków czapek kanałów wentylacyjnych szt. 13 o ogólnej powierzchni 24,59 m kwadratowego, pokrycie ich papą termozgrzewalną. 13. Zamontowanie parapetów wewnętrznych z PCV komorowy kolor brąz od strony ul. J. I. Kraszewskiego 6 szt. długości 65 cm i 2 szt. długości 130 cm. Od strony ul. A. Mickiewicza 6 szt. długości 130 cm. Wraz z uzupełnieniem tynków, pomalowanie glifów tynków wewnętrznych farbą białą emulsyjną. 14. Wykucie i montaż okien w piwnicy od strony ul. A. Mickiewicza i J. I. Kraszewskiego szt. 5 o wymiarach 600 x 600.Od strony zachodniej 2 szt. o wymiarach 600 x 600 mm. oraz szt. 7 o wymiarach 1200 x 900. 15. Montaż parapetów zewnętrznych szt. 14 i wewnętrznych szt. 14 w pomieszczeniach piwnicy od zewnątrz blacha powlekana brąz, od wewnątrz PCV kolor brąz. 16. Wyburzenie tarasu od strony ściany wschodniej ok. 27 m3 , wokół budynku istniejące ściany przyziemia smarować masą asfaltową (izolacja przeciw wilgotnościowa i przeciwwodna) do głębokości 150 cm, przykleić styropian oraz położyć masę z tynku mozaikowego MARMOLIT BOLIX 64 2. 17. Wykonać opaskę przy murze ściany wschodniej długość 32 mb. o szerokości 40 cm. 18. Wyburzenie ścian wewnętrznych w toalecie parter od strony ul. A. Mickiewicza, skucie terakoty i glazury. 19. Wykucie otworu w ścianie nośnej (droga komunikacyjna do toalety parter), wykonanie ściany oddzielającej salę lekcyjną od drogi komunikacyjnej 9x3m. 20. Murowanie ścian kabin toaletowych H=230 cm, wykonanie wylewki pod terakotę, mon-taż ościeżnic do kabin szt. 5 -szerokości 90 cm, szt. 2 do drzwi wejściowych szer. 100cm. 21. Demontaż sedesów i umywalek. 22. Montaż umywalek, sedesów i pisuaru. 23. Ułożenie glazury i terakoty w toalecie. 2. Remont centralnego ogrzewania i instalacji sanitarnej, ciepłej i zimnej wody 1.Wymiana grzejników rurowych w czterech salach dydaktycznych i montaż grzejników panelowych wraz z zaworów termoregulacyjnych i odpowietrzników automatycznych. Wy-miary grzejników panelowych: 60 100 - szt. 1, 60 90 - szt. 2, 60 80 - szt. 7, 60 70 - szt. 2, 60 60 - szt. 8, 60 50 - szt. 1, 60 40 - szt. 1, montaż 10 odpowietrzników automatycznych, zamknięcie układu centralnego. 2. Demontaż naczynia wyrównawczego i instalacji sanitarnej toaleta parter. 3.Wykucie otworów w stropie pod instalację sanitarną zgodnie z dokumentację, wykonanie instalacji sanitarnej i wodnej 4 umywalki 3 kabiny sanitarne dla kobiet, 2 kabiny dla mężczyzn i pisuar. 4.Wykonanie instalacji ciepłej i zimnej wody - zasilenie umywalek. 3. Uwaga do pkt 1.6 tj. demontaż i płyt azbestowych z przestrzeni międzyokiennej szt. 18 o wymiarach 2300x600 mm: 1. Usunięcie azbestu z obiektu powinno być zgodne z ustawą o odpadach tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 39. poz. 251 ze zm. rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z 02.04.2004 r. w sprawie sposobu i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest Dz. U. Nr 71 poz. 649 oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z 14.10.2005 r. w sprawie Zasad bhp przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz program szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów Dz. U. Nr 216. poz. 1824.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 18.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: a) posiada uprawnienia do wykonania zamówienia, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie za-mówienia. d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego od-działu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społeczne-go potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał prze-widywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wy-konania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.3. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 1.4. polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 1.5. oświadczenie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień Publicznych, 1.6. ofertę cenową wraz z kosztorysami ofertowymi na przedmiot zamówienia, 1.7. podpisany projekt umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1, pakt 1.1; 1.2; 1.4 mogą być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Dokument o którym mowa w pkt. 1, pakt 1.3; 1.5; 1.6; 1.7 należy przedłożyć w formie oryginału. 4. Dokumenty dodatkowe, które będzie miał obowiązek przedłożyć Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w związku z opisem przedmiotu zamówienia w pkt IV.1 pkt 6 oraz uwagą w pkt IV. 3 ogłoszenia: 4.1. zezwolenie, pozwolenie oraz program gospodarowania odpadami azbestowymi, jeżeli prace dotyczące usuwania azbestu będzie wykonywana samodzielnie, lub 4.2. umowę z wyspecjalizowaną firmą na prace dotyczące usuwania azbestu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ebip.lublin.pl/mszpulawy/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Medyczne Studium Zawodowe 24-100 Puławy ul. Mickiewicza 29.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Medyczne Studium Zawodowe Mickiewicza 29 24-100 Puławy pok nr7 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Świadczenie usług grupowej opieki medycznej dla pracowników Zamawiającego oraz członków ich rodzin w formie ubezpieczenia w okresie 24 miesięcy
- "Bieżące utrzymanie nawierzchni rozbieralnych na sieci drogowej zarządzanej przez Zarząd Dróg Miejskich w Puławach".
- Ubezpieczenie majątkowe IUNG PIB oraz podległych jednostek organizacyjnych na okres 2026-2027 r.
- jednorazowa dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych, znak sprawy DZP-23/129/25
- Świadczenie usługi ochrony obiektu i konwojowania substancji kontrolowanej w Centrum Uprawy Roślin Leczniczych w Sarnowie
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Remont pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół Rolniczych w Zduńskiej Dąbrowie
- Rozbiórki obiektów budowlanych wraz z robotami towarzyszącymi
- Dostawa okien i parapetów zewnętrznych, wraz z demontażem istniejących, utylizacją oraz montażem nowych w miejsce zdemontowanych na zachodniej elewacji budynku MCB UJ ul. Gronostajowa 7A w Krakowie.
- Roboty budowlane polegające na rozbudowie i przebudowie budynków OSP w Łukawcu wraz z przebudową wiaty.
- Modernizacja zabytkowych budynków w Serocku.
więcej: Roboty sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





