eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie robót budowlanych obejmujących adaptację części pomieszczeń garażu w budynku nr 21 na kampusie UKSW przy ul. Wóycickiego 1/3 na pomieszczenie serwerowni.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-23

Warszawa: Wykonanie robót budowlanych obejmujących adaptację części pomieszczeń garażu w budynku nr 21 na kampusie UKSW przy ul. Wóycickiego 1/3 na pomieszczenie serwerowni.
Numer ogłoszenia: 109843 - 2015; data zamieszczenia: 23.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie , ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5618943, faks 022 5618944.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uksw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych obejmujących adaptację części pomieszczeń garażu w budynku nr 21 na kampusie UKSW przy ul. Wóycickiego 1/3 na pomieszczenie serwerowni..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących w szczególności: a) przebudowę części pomieszczeń garażu w budynku nr 21 na kampusie Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego przy ul. Wóycickiego 1/3 w Warszawie na pomieszczenia serwerowni, obejmującej roboty budowlane, instalacyjne oraz dostawę wyposażenia technicznego i technologicznego, b) wykonanie fundamentu betonowego pod posadowienie agregatu prądotwórczego oraz wykonanie linii zasilających elektrycznych nn z agregatu prądotwórczego do budynku nr 21, wraz z dostawą i instalacją agregatu prądotwórczego, c) uzyskanie wszelkich przewidzianych prawem uzgodnień, zezwoleń i decyzji umożliwiające Zamawiającemu przystąpienie do użytkowania wykonanych obiektów budowlanych). Przedmiot i zakres robót budowlanych określony został w Dokumentacji projektowej (załącznik nr 1 do SIWZ). W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiający przewiduje prawo opcji. Przedmiotem prawa opcji jest dostawa zestawów urządzeń opisanych niżej, oraz zgodnego z Projektem wykonawczym montażu zestawów urządzeń w celu rozszerzenia pojemności serwerowni o dodatkowe szafy serwerowe wraz z zasilaniem. Zestaw 1: -montaż szaf serwerowych: 4 szaf 800x42Ux1200 -montaż jednostek klimatyzacyjnych wewnętrznych oraz zewnętrznych -moduł mocy 20 kW do UPS-IT (60+20kW) -moduł mocy 20 kW do UPS-TECH (40+20kW) -rozbudowa zabudowy gorącego korytarza -wykonanie połączeń LAN, elektrycznych oraz teletechnicznych Zestaw 2: -montaż szaf serwerowych: 4 szaf 800x42Ux1200 -montaż jednostek klimatyzacyjnych wewnętrznych oraz zewnętrznych -moduł mocy 20 kW do UPS-IT (60+20kW) -rozbudowa zabudowy gorącego korytarza -wykonanie połączeń LAN, elektrycznych oraz teletechnicznych Szczegółowy opis Zakresu podstawowego (Etap I) oraz Zakresu objętego prawem opcji (Zestaw 1, Zestaw 2) opisany został w Dokumentacji projektowej: Zeszyt 3 rysunek UKSW-PW-IE-010 - Rozmieszczenie urządzeń w pomieszczeniu serwerowni - Etapowanie Wraz z dostawą zestawu urządzeń Wykonawca musi zapewnić kompletny montaż ww. urządzeń, w tym wraz z zapewnieniem wykonania podłączeń elektrycznych, teleinformatycznych oraz sanitarnych i wykonanie wszelkich innych czynności dotyczących tych urządzeń, jeżeli takie czynności wskazane były w Projekcie budowlanym dla urządzeń w podstawowym zakresie zamówienia. Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w całości (oba zestawy) lub w części (jeden z zestawów). Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zakresu zamówienia objętego Prawem opcji, jeżeli Zamawiający złoży Wykonawcy deklarację zastosowania Prawa opcji w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy. Po przekazaniu deklaracji przez Zamawiającego po upływie tego terminu Wykonawca może, ale nie musi, podjąć się realizacji Prawa opcji. W przypadku realizacji Prawa opcji terminy wykonania zakresu objętego Prawem opcji pozostają identyczne z terminami dotyczącymi wykonania zakresu podstawowego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 22.1. SIWZ wnieść wadium w kwocie 70.000,00 zł (słownie złotych: siedemdziesiąt tysięcy). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 2.1 w pieniądzu, 2.2 w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 w gwarancjach bankowych, 2.4 w gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 ze zmianami). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego o numerze 87 1090 2851 0000 0001 2031 4629. Zamawiający nie dopuszcza wpłaty wadium w pieniądzu do kasy Zamawiającego. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce tytułem sformułowanie wadium w postępowaniu nr DZP-370-67/2015. Jako odbiorcę przelewu należy wskazać Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty. UWAGA! Za termin wniesienia wadium w formie pieniądza zostanie przyjęty termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt. 13.2.2.-13.2.5. SIWZ, kserokopię dowodu wniesienia wadium należy załączyć do oferty, natomiast oryginał dokumentu wniesienia wadium należy umieścić w oddzielnej kopercie z adnotacją na kopercie - wadium w postępowaniu nr DZP-370-67/2015. 5. Beneficjentem takich dokumentów musi być Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa. 6. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4 a) i art. 46 ust. 5 ustawy. 7. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływam terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) robót budowlanych polegających na: 1. przebudowie lub adaptacji istniejącego budynku bądź jego części pod potrzeby serwerowni gdzie powierzchnia netto pod potrzeby sprzętu IT serwerowni wynosiła minimum 100 m2, a realizacja obejmowała zakres wielobranżowy, tj. prace budowlane, konstrukcyjne, instalacje elektryczne, sanitarne, niskoprądowe, sieci zewnętrzne elektryczne, montaż zasilacza UPS o mocy minimum 160 kVA i agregatu prądotwórczego o mocy minimum 250 kVA - min. 2 zakończone inwestycje w trybie generalnego wykonawcy, na kwotę realizacji minimum 2.000.000,00 zł netto każda; 2. wykonaniu (dostawie, montażu i instalacji) kompletu klimatyzacji precyzyjnej dla serwerowni o mocy chłodniczej minimum 100 kW, wraz z dostawą minimum 16 szaf rack zabudowanych w zamknięte kioski IT - min. 2 zakończone inwestycje, o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł netto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, a w szczególności że: 1. dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika/koordynatora projektu, zdolna do zarządzania projektami, której wiedza i doświadczenie potwierdzone jest stosownym certyfikatem w zakresie zarządzania projektami, np. Prince2; posiadająca co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od daty uzyskania certyfikatu), pełniąca w tym okresie funkcję kierownika projektu przy co najmniej 1 realizacji podlegającej na wybudowaniu kompletnej serwerowni (centrum przetwarzania danych) o powierzchni netto co najmniej 100 m2; 2. dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą: - wymagane przez ustawy, w tym Prawo budowlane, uprawnienia: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zmianami) lub odpowiednie uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; - doświadczenie zawodowe: co najmniej 5-letnią praktykę na budowie w charakterze kierownika budowy nad realizacją robót budowlanych przy realizacji co najmniej 2 inwestycji - każdej przez okres minimum 5 miesięcy; 3. dysponuje co najmniej 3 osobami, które będą pełniły funkcje kierowników robót w poszczególnych specjalnościach, tj.: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającymi: - wymagane przez ustawy, w tym Prawo budowlane, uprawnienia: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w poszczególnej specjalności wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zmianami) lub odpowiednie uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; - doświadczenie zawodowe: co najmniej 2-letnią praktykę na budowie w charakterze kierownika robót danej specjalności.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania sytuacji ekonomicznej Wykonawca winien wykazać, że posiada zawartą umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej z sumą ubezpieczenia nie niższą niż 2.000.000,00 PLN lub równowartości tej kwoty w walucie obcej wg średniego kursu walut NBP na dzień składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. 10.1.6. Wykonawca, który będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków), winien w świetle art. 26 ust. 2b ustawy udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Powyższe dokumenty należy złożyć w oryginale; 2. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub ewidencji lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 23 ustawy, Pełnomocnictwo musi zostać wystawione zgodnie z pkt 11.1.2. i 11.1.3. SIWZ; 3. dowód wpłaty wadium - dotyczy wszystkich form wpłaty wadium, z zastrzeżeniem, że potwierdzenie wniesienia wadium w formie innej niż pieniężnej, a dopuszczalnej zgodnie z pkt. 13.2.2-13.2.5 SIWZ musi być dodatkowo złożone w formie oryginału, który należy umieścić w oddzielnej kopercie, z adnotacją na kopercie - wadium dot. postępowania DZP-370-67/2015; 4. informacja, o której mowa w pkt 18.5. SIWZ, dotycząca złożenia oferty, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 5
  • 2 - cena zakresu podstawowego - 5
  • 3 - przyspieszenie realizacji zamówienia - 1

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy możliwa jest w następujących przypadkach i na poniższych warunkach: a) zmiany w przepisach prawa lub wykładni jego przepisów; b) wystąpienia okoliczności (zdarzeń), na które Strony umowy nie miały wpływu, a okoliczności (zdarzenia) te dotyczyły działania lub zaniechania osób trzecich, organów, w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a wpływających obiektywnie, bezpośrednio lub pośrednio w sposób dalece utrudniający lub czyniący niemożliwym spełnienie świadczeń Stron umowy, w sposób określony pierwotnie w umowie; c) w przypadku możliwości wcześniejszego zakończenia realizacji robót objętych przedmiotem umowy przez Wykonawcę, Strony przewidują możliwość skrócenia terminu realizacji, o którym mowa w § 2 ust. 1 lit. c) umowy; d) w przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej, w wyniku których konieczne będzie wydłużenie realizacji przedmiotu umowy, Strony przewidują możliwość wydłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 lit. c) umowy, o okres potrzebny do zrealizowania ww. zmian. Przesłanka taka zachodzi tylko w przypadku, gdy potrzeba zmiany w dokumentacji projektowej powoduje konieczność uzyskania zamiennego pozwolenia na budowę, w pozostałych przypadkach termin realizacji przedmiotu umowy nie ulega zmianie; e) w przypadku opóźnień w wydaniu przez właściwe organy decyzji, pozwoleń, zezwoleń, warunków i innych dokumentów i oświadczeń niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy, powstałych na skutek okoliczności nieleżących po stronie Wykonawcy-przedłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić o okres odpowiadający okresowi opóźnienia; f) w przypadku zwłoki Zamawiającego w wykonaniu jego obowiązków wynikających z przepisów prawa i postanowień umowy, skutkującej niemożnością wykonywania przez Wykonawcę robót budowlanych i-lub dostaw -przedłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić o okres pozostawania w zwłoce przez Zamawiającego; g) Wykonawca ma prawo do żądania przedłużenia terminu, o którym mowa w § 2 ust. 1 lit. c) umowy, jeżeli niedotrzymanie pierwotnego terminu umownego stanowi konsekwencję działania siły wyższej w rozumieniu § 13 ust. 8 umowy, co znajduje potwierdzenie we właściwych wpisach w dzienniku budowy i pisemnych zgłoszeniach do Zamawiającego. Zamawiający może przedłużyć termin realizacji przedmiotu umowy po potwierdzeniu przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego warunków, o których mowa w zdaniu pierwszym. 2.W przypadku wystąpienia przez Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie zmiany treści zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego z uwagi na zaistnienie przesłanek wskazanych wyżej, Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do negocjacji z Zamawiającym w tym zakresie. 3.Zmiany terminu wykonania umowy skutkować będą koniecznością dokonania przez Wykonawcę aktualizacji Harmonogramu. 4.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 5.Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w przypadku, gdy okoliczności wskazane w pkt 30.2.1. SIWZ nie są spowodowane działaniem bądź zaniechaniem działania przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dzp.uksw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UKSW w Warszawie Dział Zamówień Publicznych (pokój nr 032) ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2015 godzina 10:00, miejsce: ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych (pokój nr 032).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Centrum Technologii Informacyjnych Nauk Humanistyczno-Społecznych. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.