eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźnumer sprawyPN/142/ZP/D/2011, na DOSTAWĘ I MONTAŻ AGREGATU CHŁODNICZEGO DLA POTRZEB BLOKU OPERACYJNEGO W KLINICE KARDIOCHIRURGII - STERLINGA 1/3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-07

Łódź: numer sprawy: PN/142/ZP/D/2011, na DOSTAWĘ I MONTAŻ AGREGATU CHŁODNICZEGO DLA POTRZEB BLOKU OPERACYJNEGO W KLINICE KARDIOCHIRURGII - STERLINGA 1/3
Numer ogłoszenia: 109837 - 2011; data zamieszczenia: 07.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 2 im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów , ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6393452, 6393453, 6393458, faks 042 6393452.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk2.umed.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: numer sprawy: PN/142/ZP/D/2011, na DOSTAWĘ I MONTAŻ AGREGATU CHŁODNICZEGO DLA POTRZEB BLOKU OPERACYJNEGO W KLINICE KARDIOCHIRURGII - STERLINGA 1/3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem oraz uruchomieniem agregatu chłodniczego (wody lodowej) o wydajności chłodniczej minimum 76 kW (zwanego również urządzeniem) obsługującego instalację klimatyzacji na bloku operacyjnym w szpitalu przy ul. Sterlinga 1/3 w Łodzi. 2. Obecnie pracujący system klimatyzacji funkcjonuje w ruchu ciągłym od 1998 r. Stan centrali klimatyzacyjnej i wentylacyjnej jest dobry. Dotychczas pracował agregat wody lodowej typ KLA-S 96N firmy KKT KRAUS (Niemcy), który zakwalifikowany został do wymiany. Agregat usytuowany jest na zewnątrz budynku. 3. Minimalne (graniczne) wymagane dane techniczne dla agregatu chłodniczego (wytwornicy wody lodowej) określa - załącznik nr 2 do SIWZ. Nie spełnienie przez oferowane urządzenie choćby jednego parametru granicznego spowoduje odrzucenie oferty. 4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: 4.1. Wykonanie poniższego zakresu prac: 1) Dostawa kompletnego urządzenia. 2) Demontaż wyeksploatowanego urządzenia: - odłączenie instalacji elektrycznej zasilającej i sterowniczej, - spuszczenie z instalacji i zabezpieczenie zładu glikolu etylenowego, - odłączenie i zabezpieczenie rurociągów wody lodowej. 3) Posadowienie nowego urządzenia na fundamencie. 4) Wykonanie izolacji termicznej i płaszcza ochronnego z blachy ocynkowanej na nowej instalacji. 5) Wykonanie przyłącza wody lodowej. 6) Podłączenie instalacji elektrycznej i sterowniczej do urządzenia, ułożenie kabla zasilającego agregat +wymiana zabezpieczeń 7) Napełnienie instalacji wody lodowej roztworem glikolu etylenowego. 8) Rozruch, regulacja i badania instalacji 9) Rozruch urządzenia. 10) Wykonanie przyłącza wody lodowej. 11) Podłączenie instalacji elektrycznej i sterowniczej do urządzenia. 12) Napełnienie instalacji wody lodowej roztworem glikolu etylenowego. 13) Rozruch i regulacja instalacji. 14) Ułożenie kabla zasilającego agregat i wymiany zabezpieczeń. 15) Wywóz i utylizacja zdemontowanego urządzenia oraz zładu glikolu etylenowego. 16) Szkolenie personelu technicznego i medycznego z zakresu prawidłowej eksploatacji i bieżącej konserwacji zainstalowanego urządzenia. 17) Protokolarne przekazanie urządzenia do eksploatacji wraz z przekazaniem Zamawiającemu instrukcji obsługi w języku polskim; 4.2. Zagwarantowanie, że wszystkie prace związane z demontażem starego oraz montażem i uruchomieniem nowego urządzenia, o których mowa w pkt. 4.1 wykonane zostaną zgodnie z wiedzą i sztuką budowlaną. 4.3. Zagwarantowanie bezpieczeństwa ludzi i mienia oraz uwzględnienie specyfiki pracy szpitala w trakcie realizacji prac demontażowych i montażowych. 4.4. Przywrócenie do stanu pierwotnego wykorzystanego terenu oraz miejsca montażu. 4.5. Zapewnienie sprzętu niezbędnego do demontażu i posadowienia urządzenia. 4.6. Udzielenie gwarancji i serwisowanie urządzenia w okresie podanym w ofercie (min. 2 lat) licząc od daty protokolarnego przekazania urządzenia do eksploatacji na warunkach określonych w Formularzu ofertowym -załącznik nr 1 do SIWZ. 5. W celu zapoznania się ze stanem obecnym u Zamawiającego, Wykonawcy powinni przeprowadzić wizję lokalną przed złożeniem oferty. Wykonawca bierze na siebie pełne ryzyko poniesienia ewentualnych dodatkowych kosztów, jeśli nie uwzględni w cenie oferty prac i materiałów koniecznych do realizacji całego zamówienia, w przypadku, gdy wynikać to będzie z konieczności dostosowania zaoferowanego urządzenia do obecnej instalacji u Zamawiającego;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.30 - Instalowanie urządzeń chłodzących .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 63.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia wymagane jest, aby Wykonawca należycie wykonał, co najmniej dwie dostawy polegające na dostarczeniu, zainstalowaniu i uruchomieniu agregatów chłodniczych lub systemów do klimatyzacji o wydajności chłodniczej minimum 50 kW, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2. oświadczenie o spełnieniu warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane jest, aby Wykonawca dysponował co najmniej 1 osobą, którą będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą Świadectwo kwalifikacji w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, wymagane ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1504 z późn. zm.) oraz Świadectwo kwalifikacji w zakresie naprawy i obsługi technicznej urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane, wymagane ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową (Dz. U. 2004r. Nr 121, poz. 1263). 2. oświadczenie o spełnieniu warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • inne dokumenty

    a) karta katalogowa agregatu, b) certyfikat lub deklaracja zgodności CE, c) inne dokumenty, np.: oświadczenia producenta, z których wynikać będzie, że zaoferowane urządzenie spełnia wymagane parametry.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz Oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do SIWZ - w oryginale. 2. Dane techniczne agregatu przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 2 do SIWZ - w oryginale. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 4. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy) - w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 5. W przypadku oferty składanej przez konsorcjum, Zamawiający, dokonując oceny, czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz personel członków konsorcjum.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Czas Wykonania - 40
  • 3 - Gwarancja i serwis - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają możliwość nieznacznej zmiany terminów wykonania zamówienia lub terminu udostępnienia Wykonawcy niezbędnego miejsca do wykonania umowy w wyjątkowych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk.umed.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - CSW, Łódź ul. Żeromskiego 113 - Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2011 godzina 10:00, miejsce: SPZOZ Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - CSW, Łódź ul. Żeromskiego 113 - kancelaria ogólna Szpitala.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.