eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowicedostawa papy termozgrzewalnej



Ogłoszenie z dnia 2007-01-31

POZYCJA 10976

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Katowice: dostawa papy termozgrzewalnej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, do kontaktów: Marcin Szymczyk, ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2582021, 3141620, fax 032 3141620, e-mail: przetargi@kzgm.internetdsl.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kzm.katowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: zakład komunalny; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa papy termozgrzewalnej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Katowice, Al. Korfantego 179a - magazyn KZGM. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Papa termozgrzewalna podkładowa typ PYE PV 200 S5 modyfikowana SBS Papa termozgrzewalna wierzchniego krycia typ PYE PV 250 S5 modyfikowana SBS 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Formularz oferty - załącznik nr 1 SIWZ, wraz z wypełnionym załącznikiem nr 2. 2.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymagania art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3. 3.Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, o nie zaleganiu z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenia właściwych organów o zwolnieniu, odroczeniu albo rozłożeniu na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, o nie zaleganiu z podatkami albo zaświadczenia właściwych organów o zwolnieniu, odroczeniu albo rozłożeniu na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organów podatkowych. 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (podpisującego ofertę), jeżeli nie wynika ono z dokumentów wymienionych w ust.5. 7.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie własciwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.Bilans oraz rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informację określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za ostatni rok. 11.Zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 4. 12.Karty techniczne i gwarancje w przypadku zastosowania materiałów równoważnych. W przypadku zastosowania materiałów równoważnych należy dokonać stosownych korekt w załączniku nr 2 - Wykaz Materiałów 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.81.10.00 - Materiały budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.10.00 - Materiały budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu może wziąć udział Wykonawca, który udokumentuje przez stosowne oświadczenia i dokumenty, że spełnia warunki zawarte w art. 22 Ustawy: posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia znajduje się w sytuacji ekonomicznej finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, oraz spełnia warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Złożą wymagane dokumenty Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poprzez złożenie dokumentów Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty - załącznik nr 1 SIWZ, wraz z wypełnionym załącznikiem nr 2. 2.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymagania art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3. 3.Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, o nie zaleganiu z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenia właściwych organów o zwolnieniu, odroczeniu albo rozłożeniu na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, o nie zaleganiu z podatkami albo zaświadczenia właściwych organów o zwolnieniu, odroczeniu albo rozłożeniu na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organów podatkowych. 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (podpisującego ofertę), jeżeli nie wynika ono z dokumentów wymienionych w ust.5. 7.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie własciwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.Bilans oraz rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informację określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za ostatni rok. 11.Zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 4. 12.Karty techniczne i gwarancje w przypadku zastosowania materiałów równoważnych. W przypadku zastosowania materiałów równoważnych należy dokonać stosownych korekt w załączniku nr 2 - Wykaz Materiałów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzgm.katowice.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Wpłata, przelew, za pobraniem. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2007 godzina 08:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.02.2007, godzina 09:00, Katowice, ul. Grażyńskiego 5 - sala narad.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.