eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów Małopolski › Sukcesywne dostawy materiałów biurowych,papierniczych eksploatacyjnych oraz środków czystości w roku 2014.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-01

Głogów Małopolski: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych,papierniczych eksploatacyjnych oraz środków czystości w roku 2014.
Numer ogłoszenia: 109748 - 2014; data zamieszczenia: 01.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 38396 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Głogowa Małopolskiego, ul. Rynek 1, 36-060 Głogów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. 017 8517241-43 w. 27, faks 017 8517522.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych,papierniczych eksploatacyjnych oraz środków czystości w roku 2014..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych,papierniczych eksploatacyjnych oraz środków czystości w roku 2014 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wysokiej jakości, fabrycznie nowych, wolnych od wad technicznych, kompletnych, zgodnych z wymaganymi atestami jakościowymi i normami w zakresie oznakowań wyrobów materiałów poligraficznych, biurowych, papierniczych, eksploatacyjnych oraz środków czystości dla Urzędu Miejskiego w Głogowie Małopolskim. Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został określony w załączniku nr 8 do SIWZ Wymagania stawiane wykonawcy: 1) wszystkie oferowane materiały będą wysokiej jakości, fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych, kompletne, będą posiadały zgodne z właściwymi przepisami atesty, ich stosowanie nie zagraża życiu i zdrowiu człowieka oraz jest bezpieczne dla środowiska; 2) wszystkie oferowane materiały muszą być w oryginalnych fabrycznych opakowaniach stosowanych typowo dla danego produktu przez producenta, zaopatrzonych w etykietę identyfikacyjną dany produkt i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania, na opakowaniach zewnętrznych winno być logo producenta, nazwa (typ, symbol) produktu, numer katalogowy, opis zawartości oraz termin przydatności do użycia; 3) materiały eksploatacyjne muszą gwarantować prawidłową pracę drukarek komputerowych, kserokopiarek i faksów oraz być: a) w 100 % fabrycznie nowe oryginalne, nie regenerowane, nie poddane procesowi ponownego napełniania i wymiany jakichkolwiek elementów, nie zawierają żadnych elementów pochodzących z uprzednio użytych kartridży, o wydajności i parametrach nie gorszych od materiałów oferowanych przez producenta urządzenia do którego są przeznaczone; b) kompatybilne z systemem operacyjnym drukarek (system elektroniczny drukarek musi prawidłowo czytać informacje zapisane na dostarczonych materiałach w przypadku materiałów eksploatacyjnych wyposażonych w elementy elektroniczne - chipy); c) wolne od wad technicznych i kompletne; d) w opakowaniach stosowanych typowo dla danego produktu przez producenta, zaopatrzonych w etykietę identyfikacyjną dany produkt (w tym termin jego ważności) i jego pochodzenie, w celu zagwarantowania identyfikacji produktu w przypadku reklamacji. f) Pod pojęciem oryginalne rozumie się materiały fabrycznie nowe, wyprodukowane przez producentów urządzeń, w których będą stosowane, nie będące naśladownictwem lub przeróbką, nie fałszowane. g). Zgodnie z art 29 ust. 3 ustawy Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, tj. materiałów eksploatacyjnych jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry. W takim przypadku udowodnienie, że oferowane przez Wykonawcę materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy. h). Pod pojęciem produkty równoważne Zamawiający rozumie fabrycznie nowe materiały , tj. materiały w 100% nowe, nieregenerowane, nierefilowane ani nierefabrykowane - Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania materiałów eksploatacyjnych, których proces wytwarzania ogranicza się do czynności napełnienia, uzupełnienia samego wkładu danego materiału eksploatacyjnego (proszku, tuszu itp.) i wymiany zużytych elementów mechanicznych na nowe. i.) Materiał równoważny to materiał kompatybilny z urządzeniem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych lub lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do materiału wyprodukowanego lub zalecanego przez producenta urządzenia. Po zainstalowaniu tuszu/tonera, w urządzeniu, nie może ono generować żadnych negatywnych komunikatów np. produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia toneru lub pokazuje komunikaty o oryginalności zastosowanego materiału) ani też nie może to w jakikolwiek negatywny sposób wpływać na pracę urządzenia w którym produkt został zastosowany. j.) Zaproponowany przez wykonawcę produkt równoważny nie może naruszać warunków gwarancji użytkowanego sprzętu. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. W razie uszkodzenia sprzętu spowodowanego przez dostarczenie niewłaściwego wyrobu lub jego złej jakości, zamawiający obciąży wykonawcę kosztami naprawy urządzenia, a w przypadku konieczności zlecenia przez zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy - kosztami tej ekspertyzy; k). w przypadku oferowanych produktów równoważnych ( wyprodukowanych przez innych producentów urządzeń, w których mają być stosowane) wykonawca przedstawia dokument wystawiony przez producenta urządzeń drukujących potwierdzający, że oferowane produkty równoważne nie naruszają praw patentowych producentów oryginalnych tonerów, tuszy i kaset, jak również, że użycie tego produktu nie spowoduje naruszenia warunków gwarancji. l.) Opakowania materiałów muszą zawierać logo i nazwę producenta, numer katalogowy (symbol), termin ważności lub datę produkcji z okresem używalności, opis zawartości (w tym wykaz urządzeń, do których przeznaczony jest dany materiał), muszą uniemożliwiać kontakt materiału z atmosferą w celu ochrony przed zawilgoceniem. ł.) Równoważne materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych muszą być przeznaczone do danego urządzenia i posiadać wydajność nie mniejszą niż wydajność materiałów zalecanych przez producenta. Wydajność musi być zmierzona zgodnie z normą ISO IEC 19752 (drukarki monochromatyczne) i ISO/IEC 19798 (drukarki kolorowe). m.)Równoważne materiały eksploatacyjne do drukarek atramentowych muszą być przeznaczone do danego urządzenia i muszą posiadać wydajność nie mniejszą niż wydajność materiałów zalecanych przez producenta. Wydajność musi być zmierzona zgodnie z normą ISO IEC 24711 i ISO IEC 24712. n.) W przypadku, kiedy materiał zalecany przez producenta posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie atramentu/tonera, materiał równoważny musi posiadać analogiczny element. o.) W przypadku, gdy dostarczony materiał równoważny nie będzie odpowiadał jakością wydruków i wydajnością materiałom zalecanym przez producenta (np. blady wydruk, brudzenie papieru, mniejsza liczba wydrukowanych stron w stosunku do materiału zalecanego przez producenta) Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany tego materiału na nowy - wolny od wad w terminie 1 dnia roboczego od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (faxem lub mailem). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy w razie stwierdzenia wad materiału. p.) W przypadku uszkodzenia urządzenia, spowodowanego używaniem zaoferowanych materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany będzie do naprawy na swój koszt w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia (lub pokrycia kosztów), a w przypadku takiej konieczności - do zwrotu kosztu zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy niezależnego rzeczoznawcy, a także do wymiany na własny koszt całej dostarczonej partii materiałów równoważnych przeznaczonych do danego urządzenia oraz pokrycia kosztów wymiany zniszczonej w wyniku zastosowania niewłaściwych materiałów odzieży bądź mebli. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia na czas wykonania naprawy, w terminie 2 dni roboczych, urządzenia zastępczego, o takich samych lub lepszych parametrach. W razie stwierdzonego przez autoryzowany serwis producenta urządzenia trwałego i uniemożliwiającego eksploatację uszkodzenia Wykonawca pokryje wszystkie koszty zakupu i dostawy nowego urządzenia, o takich samych lub lepszych parametrach (taka sama jakość pracy, wydajność, producent, seria itp.). r.) O fakcie, że urządzenie uszkodzone jest z powodu stosowania wadliwych materiałów decyduje ekspertyza autoryzowanego serwisu firmy, która wyprodukowała urządzenie, właściwego dla siedziby Zamawiającego, s.) Po dwóch zwrotach uszkodzonych bądź niesprawnych materiałów każdy następny zamówiony i dostarczony materiał tego samego typu musi być oryginalny- bez zmiany ceny jednostkowej ofertowej t.) W przypadku urządzeń na gwarancji - jeśli na skutek awarii urządzenia wynikłej z winy zastosowania materiałów równoważnych Zamawiający utraci gwarancję producenta urządzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do przejęcia obowiązków gwaranta na pozostały okres udzielonej gwarancji, bez zmiany jej warunków. 4) zamawiający wymaga, aby wszystkie oferowane materiały posiadały termin przydatności do użycia, co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy; ilości wskazane w formularzu cenowym, stanowiący załącznik nr 1do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty i mogą ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu), a wykonawca zobowiązany jest w trakcie realizacji przedmiotu umowy zachować takie same ceny jednostkowe jak w przedłożonym formularzu cenowym. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę/umowy nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu cenowym (załączniki nr 1 do SIWZ). 5) materiały biurowe, papiernicze, eksploatacyjne oraz środki czystości będą dostarczane sukcesywnie partiami, stosownie do potrzeb zamawiającego, od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2014 r.; 6) wielkość dostarczenia każdej partii materiałów będzie realizowana na podstawie zamówienia wystawionego każdorazowo przez zamawiającego (za pośrednictwem faksu, lub poczty elektronicznej), w którym zamawiający określi rodzaj, ilość i termin dostawy zamawianego towaru; 7) wykonawca zobowiązany jest dostarczyć każdą zamawianą partię materiałów biurowych, papierniczych, eksploatacyjnych i środków czystości własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w stanie nowym i nienaruszonym, w ciągu 3 dni roboczych do wskazanego pomieszczenia w siedzibie zamawiającego:Urzędzie Miejskim w Głogowie Małopolskim ul. Rynek 1, w godzinach 8:00 - 14:00, w dniach pracy zamawiającego; 8) wykonawca odpowiada za wady dostarczonych materiałów z tytułu rękojmi; 9) wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia reklamacji asortymentu stanowiącego przedmiot umowy posiadającego wady i wymiany ich na wolne od wad w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia reklamacji...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: część I zamówienia - materiały biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurt-Papier Sp.j. ,, ul. Podkarpacka 57B, 35-082 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65878,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12643,42

  • Oferta z najniższą ceną: 12643,42 / Oferta z najwyższą ceną: 13807,36

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: część II zamówienia - materiały papiernicze.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurt Papier s.j., ul. Podkarpacka 57b, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65878,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10698,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10698,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10714,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: część III zamówienia - materiały eksploatacyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRAXIS ŁÓDŻ Pilecka i Petlak S.J., ul. Wółczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65878,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 52584,96

  • Oferta z najniższą ceną: 52584,96 / Oferta z najwyższą ceną: 55700,35

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych,papierniczych eksploatacyjnych oraz środków czystości w roku 2014.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwem Usługowo - Handlowym DEOBOX Zbigniew Stępień, ul. Warszawska 1/3/114,, 35-205 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65878,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38076,28

  • Oferta z najniższą ceną: 38076,28 / Oferta z najwyższą ceną: 126870,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.