eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › dostawa środków dezynfekcyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-31

POZYCJA 10973

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Częstochowa: dostawa środków dezynfekcyjnych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Szpital Zespolony im. prof. dr W. Orłowskiego, do kontaktów: Małgorzata Stolarska - Sekcja Zamówień Publicznych, Zdzisław Kowalewski - Apteka szpitalna, ul. PCK 1, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3721990, 3257394, fax 034 3721990, e-mail: zp@wsz.czest.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa środków dezynfekcyjnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Wojewódzki Szpital Zespolony im. prof. dr W. Orłowskiego, ul. PCK 1, 42-200 Częstochowa, Apteka. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH wg pakietów: Pakiet Nr 1 - Dezynfekcja manualna narzędzi i sprzętu medycznego. Pakiet Nr 2 - Dezynfekcja inkubatorów. Pakiet Nr 3 - Środki do mycia i dezynfekcji rąk wraz z najmem dozowników ściennych. Pakiet Nr 4 - Preparaty do odkażania skóry. Pakiet Nr 5 - Preparat do odkażania ran, błon śluzowych. Pakiet Nr 6 - Środek do mycia i odkażania rąk, kąpieli pacjentów. Pakiet Nr 7 - Środki do mycia i dezynfekcji w myjniach-dezynfektorach. Pakiet Nr 8 - Preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni. Pakiet Nr 9 - Preparaty do dezynfekcji powierzchni. Pakiet Nr 10 - Środki do oczyszczania, dezynfekcji i sterylizacji chemicznej sprzętu medycznego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - oświadczenie o posiadaniu i gotowości przedłożenia (Załącznik Nr 13) na żądanie zamawiającego aktualnie obowiązujących dokumentów dopuszczających do obrotu i używania - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - wszystkie zaoferowane środki objęte przedmiotem zamówienia; dokumenty wymienione w oświadczeniu - stosownie do zaoferowanego przedmiotu zamówienia - należy przedłożyć w przypadku podpisania umowy wraz z pierwszą dostawą przedmiotu zamówienia; - dokument zawierający opis, parametry użytkowe preparatu - spektrum działania, czas działania, instrukcja stosowania, zalecane stężenie, sposób przygotowania preparatu itp. np. ulotki informacyjne - dla każdego oferowanego preparatu; Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do dostarczenia próbki oferowanego przedmiotu zamówienia w celu sprawdzenia zgodności oferowanych parametrów przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie: Pakiet 1: 400,- zł, Pakiet 2: 15,- zł, Pakiet 3: 1100,- zł, Pakiet 4: 600,- zł, Pakiet 5: 350,- zł, Pakiet 6: 750,- zł, Pakiet 7: 150,- zł, Pakiet 8: 150,- zł, Pakiet 9: 150,- zł, Pakiet 10: 350,- zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w SIWZ według formuły "spełnia - nie spełnia" (z zastrzeżeniem zawartym w art. 26, ust. 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - tekst jednolity z 2006 r. Dz. U. Nr 146, poz. 1163). Przez ocenę ww. dokumentów i oświadczeń należy rozumieć ich badanie w zakresie ustalonym przez prawo tj. przeprowadzenie analizy w kontekście czy: - dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, - został on wystawiony w okresie ustalonym przez prawo, - zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, - adresatem tego dokumentu jest Wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, - kserokopia załączona przez Wykonawców w miejscu oryginału została potwierdzona "za zgodność z oryginałem" przez osoby uprawnione lub pełnomocnika, - złożony dokument jest kompletny. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków (Załącznik Nr 12), z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w kwocie co najmniej odpowiadającej wartości oferty, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 8) oświadczenie o posiadaniu i gotowości przedłożenia (Załącznik Nr 13) na żądanie zamawiającego aktualnie obowiązujących dokumentów dopuszczających do obrotu i używania - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - wszystkie zaoferowane środki objęte przedmiotem zamówienia; dokumenty wymienione w oświadczeniu - stosownie do zaoferowanego przedmiotu zamówienia - należy przedłożyć w przypadku podpisania umowy wraz z pierwszą dostawą przedmiotu zamówienia; 9) dokument zawierający opis, parametry użytkowe preparatu - spektrum działania, czas działania, instrukcja stosowania, zalecane stężenie, sposób przygotowania preparatu itp. np. ulotki informacyjne - dla każdego oferowanego preparatu; 10) wykaz wykonanych dostaw (Załącznik Nr 14) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 2 /dwóch/ dostaw odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia. 2. Pozostałe dokumenty składane w ofercie: 1) oferta cenowa (Załącznik Nr 11) - w przypadku wykorzystania powyższego wzoru druku, pakiety nie oferowane należy przekreślić, natomiast w przypadku oferty sporządzonej na innym druku /wg niniejszego wzoru/, należy wpisać tylko pakiety oferowane; 2) formularz asortymentowo-cenowy (Załączniki Nr 1-10) - do oferty należy załączyć tylko te Załączniki, na które składana jest oferta; 3) dowód wniesienia wadium (forma dokumentu opisana jest w Rozdziale XI SIWZ dotyczącym wadium). 3. Dokumenty mogą być przedłożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych przez Wykonawcę "za zgodność z oryginałem". 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do dostarczenia próbki oferowanego przedmiotu zamówienia w celu sprawdzenia zgodności oferowanych parametrów przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsz.czest.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: po wystawieniu faktury - przelew na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP III Oddział w Częstochowie Nr 60 1020 1664 0000 3402 0028 2905. Specyfikacja dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego: www.wsz.czest.pl. Cena SIWZ - w przypadku jej odbioru w siedzibie Zamawiającego (pokój 14, pawilon "D"- I p.) lub na pisemny wniosek - wynosi 30,00 zł. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.02.2007, godzina 10:00, Wojewódzki Szpital Zespolony im. prof. dr W. Orłowskiego, ul. PCK 1, 42-100 Częstochowa.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.01.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dezynfekcja manualna narzędzi i sprzętu medycznego. 1) Krótki opis: Dezynfekcja manualna narzędzi i sprzętu medycznego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet Nr 1, wg Załącznika Nr 1 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dezynfekcja inkubatorów. 1) Krótki opis: Dezynfekcja inkubatorów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet Nr 2, wg Załącznika Nr 2 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Środki do mycia i dezynfekcji rąk wraz z najmem dozowników ściennych. 1) Krótki opis: Środki do mycia i dezynfekcji rąk wraz z najmem dozowników ściennych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet Nr 3, wg Załącznika Nr 3 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Preparaty do odkażania skóry. 1) Krótki opis: Preparaty do odkażania skóry. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet Nr 4, wg Załącznika Nr 4 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Preparat do odkażania ran, błon śluzowych. 1) Krótki opis: Preparat do odkażania ran, błon śluzowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet Nr 5, wg Załącznika Nr 5 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Środek do mycia i odkażania rąk, kąpieli pacjentów. 1) Krótki opis: Środek do mycia i odkażania rąk, kąpieli pacjentów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet Nr 6, wg Załącznika Nr 6 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Środki do mycia i dezynfekcji w myjniach-dezynfektorach. 1) Krótki opis: Środki do mycia i dezynfekcji w myjniach-dezynfektorach. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet Nr 7, wg Załącznika Nr 7 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni. 1) Krótki opis: Preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet Nr 8, wg Załącznika Nr 8 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Preparaty do dezynfekcji powierzchni. 1) Krótki opis: Preparaty do dezynfekcji powierzchni. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet Nr 9, wg Załącznika Nr 9 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: Środki do oczyszczania, dezynfekcji i sterylizacji chemicznej sprzętu medycznego. 1) Krótki opis: Środki do oczyszczania, dezynfekcji i sterylizacji chemicznej sprzętu medycznego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet Nr 10, wg Załącznika Nr 10 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.