Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-12
Oleszno: USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ WEWNĘTRZNYCH BUDYNKÓW, ZEWNĘTRZNYCH POWIERZCHNI UTWARDZONYCH
ORAZ TERENÓW ZIELONYCH
W JEDNOSTKACH WOJSKOWYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE DZIAŁANIA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 3378
Numer ogłoszenia: 109711 - 2013; data zamieszczenia: 12.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3378 Drawsko Pomorskie , ul. Główna 1, 78-513 Oleszno, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 7474572, faks 94 7474571, 7474605.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.16wog.wp,mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: MON-Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ WEWNĘTRZNYCH BUDYNKÓW, ZEWNĘTRZNYCH POWIERZCHNI UTWARDZONYCH ORAZ TERENÓW ZIELONYCH W JEDNOSTKACH WOJSKOWYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE DZIAŁANIA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 3378.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych budynków, zewnętrznych powierzchni utwardzonych oraz terenów zielonych w Jednostkach Wojskowych zlokalizowanych na terenie działania Jednostki Wojskowej 3378 Wymagania ogólne System sprzątania: Sprzątanie powierzchni wewnętrznych (od poniedziałku do piątku w godzinach pracy od 7.30- 15.30). Ręczne lub mechaniczne zamiatanie chodników, dróg i powierzchni utwardzonych. Wywóz z terenu obsługiwanych kompleksów powstających zanieczyszczeń. Usuwanie śniegu i lodu z terenów utwardzonych oraz posypywanie piaskiem ciągów komunikacyjnych dla pieszych i pojazdów mechanicznych po opadach śniegu, wystąpieniu gołoledzi i zlodowaceń powierzchni powinno odbywać się w taki sposób i z taką częstotliwością, aby zabezpieczyć bezpieczne poruszanie się osób i pojazdów. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu uszczerbku na zdrowiu osób, uszkodzeń pojazdów spowodowanych nie przygotowaniem powierzchni utwardzonych do bezpiecznego użytkowania. Pranie firan, czyszczenie żaluzji, rolet i verticali. Wykonawca zabezpiecza wywóz suszu, zebranych liści, skoszonej trawy i innych roślin oraz zakup piasku jak również zakup wszystkich materiałów związanych z technologią sprzątania (płyny do mycia i konserwacji, pasty, worki na śmieci, sprzęt gospodarczy, uzupełnianie papieru toaletowego, mydła, ręczników, odświeżaczy powietrza w toaletach, środki ochrony osobistej, itp.) w ramach ustalonego wynagrodzenia ryczałtowego za 1 m2 sprzątanej powierzchni..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: CZĘŚĆ I : MIROSŁAWIEC: 7.574,00zł CZĘŚĆ II : Wałcz (Rejon NADARZYCE): 668,00zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże ,że posiada decyzje właściwego organu zezwalającą na: a) zbieranie, transport i odzyskiwanie lub unieszkodliwianie odpadów lub zawrze umowę z podmiotem, któremu przekaże wykonanie obowiązku gospodarowania odpadami na podstawie art. 27 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r., poz. 21)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz usług z czego wartość jednej z usług musi wynieść minimum 80.000,00 zł (dla Części I) oraz jedną usługę o wartości minimum 10.000,00 zł (dla Części II)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada urządzenia techniczne niezbędne do wykonania zamówienia z uwzględnieniem ilości dla poszczególnych części
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże osoby zdolne do wykonania zamówienia z ramienia nadzoru.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.16wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3378 Drawsko Pomorskie
ul. Główna 1
78 - 513 Oleszno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2013 godzina 09:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 3378 Drawsko Pomorskie ul. Główna 1 78-513 Oleszno (budynek Nr 42 kancelaria Nr 108).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I : Grupa zabezpieczenia MIROSŁAWIEC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych budynków, zewnętrznych powierzchni utwardzonych oraz terenów zielonych w Jednostkach Wojskowych zlokalizowanych na terenie działania Jednostki Wojskowej 3378.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II : Grupa Zabezpieczenia Wałcz (Rejon NADARZYCE).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych budynków, zewnętrznych powierzchni utwardzonych oraz terenów zielonych w Jednostkach Wojskowych zlokalizowanych na terenie działania Jednostki Wojskowej 3378.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI OLESZNO
- Usługi transportowe do przewozu żołnierzy i pracowników wojska z rejonu odpowiedzialności 16 WOG
- Usługa - Obsługa i konserwacja oczyszczalni i przepompowni ścieków na terenach administrowanych przez 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim
- Usługa mała i średnia naprawa czasz namiotów. Znak postępowania 510/2025
- Usługa naprawy urządzeń dźwigowych na pojazdach marki JELCZ HIAB Znak postępowania 497/2025
- "Usługa konserwacji i naprawy pogwarancyjnej sprzętu informatycznego." Znak postępowania 494/2025
więcej: przetargi OLESZNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Cieszynie przy ul. Garncarskiej 8 wraz z utrzymaniem porządku na przylegających terenach zewnętrznych"
- Sprzątanie wewnątrz budynków w placówkach Białołęckiego Ośrodka Kultury w Warszawie oraz odśnieżanie terenów zewnętrznych w okresie 1.01.2026 r. - 31.12.2026 r.
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej wraz z wykonaniem drobnych prac konserwacyjnych oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynków w Ostródzie i Morągu
- Świadczenie usługi utrzymanie czystości i porządku na terenie obiektów Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie w Warszawie
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Klasztornej 19 oraz przy ul. Letniej 1 Wągrowcu
- Usługi sprzątania, utrzymania czystości oraz dezynfekcji na terenie obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w 2026 roku
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





