Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-26
Warszawa: Dostawa materiałów biurowych i poligraficznych.
Numer ogłoszenia: 109700 - 2008; data zamieszczenia: 26.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Kardiologii, ul. Alpejska 42, 04-628 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120440, fax 022 8126732.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ikard.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa, zdrowie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i poligraficznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Specyfikacja asortymentowa Pakiet I - różne materiały biurowe L.p. Nazwa produktu 1 Karton wizytówkowy 61 x 86 cm g/m2 246 2 Karton wizytówkowy g/m2 260 połysk 3 Karton biały 4 Papier kredowy g/m2 250 - połysk 5 Papier kredowy g/m2 250 - matowy 6 Papier kredowy g/m2 170 - matowy 7 Papier samokopiujący 8 Papier samoprzylepny 9 Papier offsetowy 610x860 mm, g/m2 80 10 Kalka do drukowania A4 do drukarek laserowych 11 Papier termiczny do kas fiskalnych 12 Papier przebitkowy 13 Papier podaniowy w kratkę 14 Papier do faxu 15 Papier xero format A3 16 Papier do drukarki laserowej A4 17 Papier do drukarki laserowej A4 Pakiet II - różne materiały biurowe L.p. Nazwa produktu 1 Segregator plastikowy 2 Papier do drukarek DRESZER 3 Papier pakowy 4 Kalka ołówkowa A4 5 Koperty szare do zdjęć RTG 6 Koperta z folią bąbelkową - puchowa-bezowa 7 Koperta beżowa samoklejące 8 Koperta biała samoklejąca 9 Blok makulaturowy 10 Bloczki do notowania w kostkach samoprzylepne 11 Teczki do podpisu 12 Teczka na rzep A4 13 Teczka wiązana kolorowa 14 Skoroszyty 15 Teczka akt osobowych A4 16 Teczka z podkładką do pisania z klipsem 17 Obwoluta A4 18 Koszulka do segregatora A4 19 Paski indeksowe samoprzylepne 20 Kalendarze 21 Zeszyty w kratkę A-5 22 Skorowidz alfabetyczny 23 Notatnik akademicki Pakiet III - różne materiały biurowe L.p. Nazwa produktu 1 Tusz czarny do pieczątek 2 Identyfikatory 3 Pojemnik na dokumenty stojący 4 Piórnik na biurko 5 Pudełko na spinacze 6 Podkładka na biurko kolorowa 7 Pojemnik do odkładania dokumentów A4 8 Pudełka do taśmy klejącej 2 cm 9 Taśma klejąca 10 Spinacze 11 Zszywki 12 Linijka 13 Pinezka metalowa 14 Nożyczki biurowe Pakiet IV - różne materiały biurowe L.p. Nazwa produktu 1 Folia do laminowania 2 Notes na wizytówki - wizytownik 3 Dziurkacz, dziurkujący 20 kartek 4 Korektor w płynie 5 Rozszywacz /przyrząd do usuwania zszywek/ 6 Przekładki do segregatora 7 Klej biurowy w sztyfcie 8 Temperówka 9 Wkłady do długopisów 10 Zszywacz 11 Gumka do ścierania 12 Długopisy typu ZENIT 13 Długopis z wkładem żelowym 14 Mazak zakreślacz 15 Flamastry 16 Pisak laboratoryjny piszacy na szkle, folii, metalu, wodoodporny zmywalny , spirytusem typu Sharpie 17 Cienkopis typu PENTEL 18 Markery filcowe ścierane na sucho do tablic ogłoszeniowych 19 Ołówek z gumką 20 Blok techniczny A4 21 Etykieta samoprzylepna 19x48 mm 22 Etykieta komputerowa 23 Niszczarka dokumentów 24 Kalkulator Citizen z drukarką 25 Kalkulator Pakiet V - materiały poligraficzne L.p. Nazwa produktu 1 Klej uniwersalny 2 Folia na okładki do bindowania 3 Grzebienie do bindowania 4 Master Duplo DR 630L 5 Drut do zszywania 6 Tusz do maszyny Duplo 7 Farba czerwona 8 Farba czarna dziełowa / specjalna Hartmann 9 Farba Biel kryjąca W300, 10 Nafta 11 Benzyna do zmywania wałków 12 Guma do gumowania matryc offsetowych 13 Guma offsetowa 14 Żel do czyszczenia i konserwacji wałków 15 Środek do usuwania osadów wapiennych 16 Emulsja do czyszczenia blach offsetowych 17 Zmywacz do wałków wodnych 18 Ekologiczna emulsja do prania wałków wodnych 19 Pasta do ochrony cylindra dociskowego 20 Korektor w żelu DP1 21 Środek do rozcieńczania farby 22 Pasta do rąk i farby. 23 Pędzel do kleju 24 Pędzelki okrągłe zwykłe 25 Pędzelki okrągłe zwykłe 26 Oliwa Elf Tranself - Type B 27 Naciągi na wałki wodne do maszyny Romayora.- termokurczliwe 28 Gąbka średnia do zmywania blach offsetowych 29 Smar do łożysk 30 Blachy offsetowe Huang Vang Chiny 31 Płótno introligatorskie( papierowe) 32 Preparat do wywoływania blach offsetowych 33 Talk do talkowania 34 Rękawiczki gumowe kwasoodporne 35 Rozcieńczalnik Nitro
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Pzp (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655), o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp). 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy złożą niżej wymienione oświadczenie i dokumenty : 1) oświadczenie, ze Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (Załącznik nr 3 do SIWZ) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ikard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Naukowo - Badawcze Instytutu Kardiologii, Dział Handlowy, ul. Niemodlińska 33, 04-635 Warszawa, pokój nr 337, III piętro..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2008 godzina 09:45, miejsce: Centrum Naukowo - Badawcze Instytutu Kardiologii, Dział Handlowy, ul. Niemodlińska 33, 04-635 Warszawa, pokój nr 337, III piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr I Różne materiały biurowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I - różne materiały biurowe L.p. Nazwa produktu 1 Karton wizytówkowy 61 x 86 cm g/m2 246 2 Karton wizytówkowy g/m2 260 połysk 3 Karton biały 4 Papier kredowy g/m2 250 - połysk 5 Papier kredowy g/m2 250 - matowy 6 Papier kredowy g/m2 170 - matowy 7 Papier samokopiujący 8 Papier samoprzylepny 9 Papier offsetowy 610x860 mm, g/m2 80 10 Kalka do drukowania A4 do drukarek laserowych 11 Papier termiczny do kas fiskalnych 12 Papier przebitkowy 13 Papier podaniowy w kratkę 14 Papier do faxu 15 Papier xero format A3 16 Papier do drukarki laserowej A4 17 Papier do drukarki laserowej A4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.92-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr II Różne materiały biurowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet II - różne materiały biurowe L.p. Nazwa produktu 1 Segregator plastikowy 2 Papier do drukarek DRESZER 3 Papier pakowy 4 Kalka ołówkowa A4 5 Koperty szare do zdjęć RTG 6 Koperta z folią bąbelkową - puchowa-bezowa 7 Koperta beżowa samoklejące 8 Koperta biała samoklejąca 9 Blok makulaturowy 10 Bloczki do notowania w kostkach samoprzylepne 11 Teczki do podpisu 12 Teczka na rzep A4 13 Teczka wiązana kolorowa 14 Skoroszyty 15 Teczka akt osobowych A4 16 Teczka z podkładką do pisania z klipsem 17 Obwoluta A4 18 Koszulka do segregatora A4 19 Paski indeksowe samoprzylepne 20 Kalendarze 21 Zeszyty w kratkę A-5 22 Skorowidz alfabetyczny 23 Notatnik akademicki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.85.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr III Różne materiały biurowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet III - różne materiały biurowe L.p. Nazwa produktu 1 Tusz czarny do pieczątek 2 Identyfikatory 3 Pojemnik na dokumenty stojący 4 Piórnik na biurko 5 Pudełko na spinacze 6 Podkładka na biurko kolorowa 7 Pojemnik do odkładania dokumentów A4 8 Pudełka do taśmy klejącej 2 cm 9 Taśma klejąca 10 Spinacze 11 Zszywki 12 Linijka 13 Pinezka metalowa 14 Nożyczki biurowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.20.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr IV Różne materiały biurowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet IV - różne materiały biurowe L.p. Nazwa produktu 1 Folia do laminowania 2 Notes na wizytówki - wizytownik 3 Dziurkacz, dziurkujący 20 kartek 4 Korektor w płynie 5 Rozszywacz /przyrząd do usuwania zszywek/ 6 Przekładki do segregatora 7 Klej biurowy w sztyfcie 8 Temperówka 9 Wkłady do długopisów 10 Zszywacz 11 Gumka do ścierania 12 Długopisy typu ZENIT 13 Długopis z wkładem żelowym 14 Mazak zakreślacz 15 Flamastry 16 Pisak laboratoryjny piszacy na szkle, folii, metalu, wodoodporny zmywalny , spirytusem typu Sharpie 17 Cienkopis typu PENTEL 18 Markery filcowe ścierane na sucho do tablic ogłoszeniowych 19 Ołówek z gumką 20 Blok techniczny A4 21 Etykieta samoprzylepna 19x48 mm 22 Etykieta komputerowa 23 Niszczarka dokumentów 24 Kalkulator Citizen z drukarką 25 Kalkulator.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr V Materiały Poligraficzne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet V - materiały poligraficzne L.p. Nazwa produktu 1 Klej uniwersalny 2 Folia na okładki do bindowania 3 Grzebienie do bindowania 4 Master Duplo DR 630L 5 Drut do zszywania 6 Tusz do maszyny Duplo 7 Farba czerwona 8 Farba czarna dziełowa / specjalna Hartmann 9 Farba Biel kryjąca W300, 10 Nafta 11 Benzyna do zmywania wałków 12 Guma do gumowania matryc offsetowych 13 Guma offsetowa 14 Żel do czyszczenia i konserwacji wałków 15 Środek do usuwania osadów wapiennych 16 Emulsja do czyszczenia blach offsetowych 17 Zmywacz do wałków wodnych 18 Ekologiczna emulsja do prania wałków wodnych 19 Pasta do ochrony cylindra dociskowego 20 Korektor w żelu DP1 21 Środek do rozcieńczania farby 22 Pasta do rąk i farby. 23 Pędzel do kleju 24 Pędzelki okrągłe zwykłe 25 Pędzelki okrągłe zwykłe 26 Oliwa Elf Tranself - Type B 27 Naciągi na wałki wodne do maszyny Romayora.- termokurczliwe 28 Gąbka średnia do zmywania blach offsetowych 29 Smar do łożysk 30 Blachy offsetowe Huang Vang Chiny 31 Płótno introligatorskie( papierowe) 32 Preparat do wywoływania blach offsetowych 33 Talk do talkowania 34 Rękawiczki gumowe kwasoodporne 35 Rozcieńczalnik Nitro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.73.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. "Metaanaliza i ocena Regionalnych Programów Zdrowotnych współfinansowanych ze środków EFS w okresie programowania 2014-2020"
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Urzędu Komunikacji Elektronicznej
- Wykonanie robót budowalnych w zakresie remontu pokrycia dachu na budynku Państwowego Instytutu Geologicznego Oddział Karpacki w Krakowie przy ul. Skrzatów 1
- Remont budynku garażowo-magazynowego na Obwodzie Drogowym Mińsk Mazowiecki
- Organizacja Sympozjum Naukowego Instytutu Zarządzania pt. "Badania naukowe i dydaktyczne w naukach o zarządzaniu" w dniach 24-25 września 2025 r. dla 65 osób.
- "Kompleksowa usługa opracowania publikacji promującej sektor ekonomii społecznej".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę artykułów i materiałów biurowych oraz materiałów poligraficznych i introligatorskich
- Sukcesywne dostawy artykułów papierniczych
- Dostawa pomocy dydaktycznych
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego do magazynu Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Mokotów przy ul. Rakowieckiej 25/27 w Warszawie
więcej: Papier kserograficzny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.