eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcznajem wraz z obsługą operatorskąZadanie 1. koparki kołowej pełnoobrotowej, Zadanie 2. koparki kołową pełnoobrotowej z młotem hydraulicznym, Zadanie 3. koparko-ładowarki kołowej, Zadanie 4. koparko-ładowarki kołowej, Zadanie 5. podnośnika koszowego samocho

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-15

Bydgoszcz: najem wraz z obsługą operatorską: Zadanie 1. koparki kołowej pełnoobrotowej, Zadanie 2. koparki kołową pełnoobrotowej z młotem hydraulicznym, Zadanie 3. koparko-ładowarki kołowej, Zadanie 4. koparko-ładowarki kołowej, Zadanie 5. podnośnika koszowego samochodowego, Zadanie 6. spycharki gąsienicowej, Zadanie 7. spycharki gąsienicowej do prac ziemnych i rozbiórkowych oraz innych robót wykonywanych przez Zakład Robót Publicznych na terenie Miasta Bydgoszczy ZP/U-NO/02/08
Numer ogłoszenia: 10968 - 2008; data zamieszczenia: 15.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Robót Publicznych, ul. Smoleńska 43, 85-871 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3633470, fax 052 3619151.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zrp.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: najem wraz z obsługą operatorską: Zadanie 1. koparki kołowej pełnoobrotowej, Zadanie 2. koparki kołową pełnoobrotowej z młotem hydraulicznym, Zadanie 3. koparko-ładowarki kołowej, Zadanie 4. koparko-ładowarki kołowej, Zadanie 5. podnośnika koszowego samochodowego, Zadanie 6. spycharki gąsienicowej, Zadanie 7. spycharki gąsienicowej do prac ziemnych i rozbiórkowych oraz innych robót wykonywanych przez Zakład Robót Publicznych na terenie Miasta Bydgoszczy ZP/U-NO/02/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I Zadanie 1. Wykonawca musi posiadać koparkę kołową pełnoobrotową z łyżką przedsiębierną i podsiębierną: a) pojemność łyżki -nie mniejsza niż 0,8 m³, b) pojemność chwytaka obrotowego (pełen obrót 360º) - nie mniejsza niż 0,6 m³, c) maksymalna głębokość kopania - nie mniejsza niż do 5 m, d) pług, lemiesz, skarpówka, e) przystosowanie do ruchu kołowego - przemieszczanie samoistne. Przeznaczenie: Koparka kołowa pełnoobrotowa wykorzystywana będzie do wykonywania: - prac ziemnych, prac rozbiórkowych i załadunkowych II Zadanie 2. Wykonawca musi posiadać koparkę kołową pełnoobrotową z łyżką podsiębierną i chwytakową oraz młotem hydraulicznym: a) pojemność łyżki - nie mniejsza niż 0,8 m³, b) pojemność chwytaka obrotowego (pełen obrót 360º) - nie mniejsza niż 0,6 m³, c) maksymalna głębokość kopania - nie mniejsza niż do 5 m, d) pług/lemiesz, e) młot hydrauliczny do kucia - siła uderzenia młota nie mniejsza niż 700 kG, f) przystosowanie do ruchu kołowego - przemieszczanie samoistne. Przeznaczenie: Wykonywanie prac ziemnych z zakresu rozbiórki obiektów, kucie betonu, fundamentów, posadzek i innych obiektów młotem hydraulicznym, likwidacja tzw. dzikich wysypisk III Zadanie 3. Wykonawca musi posiadać koparko-ładowarkę kołową a) pojemność łyżki przedniej - nie mniejsza niż 1 m³, b) pojemność łyżki tylniej - nie mniejsza niż 0,30 m³, c) maksymalna głębokość kopania - nie mniejsza niż 5 m, d) wysokość podnoszenia przedniej łyżki - nie mniejsza niż 3 m, e) widły z przodu, f) przednia łyżka otwierana, g) moc nie mniejsza niż 95 KM Przeznaczenie: Koparko ładowarka kołowa wykorzystywana będzie do wykonywania: - prac ziemnych przy wykonywaniu i remontowaniu nawierzchni drogowych tj. chodniki, jezdne, parkingi; - prac ziemnych przy likwidacji tzw. dzikich wysypisk - załadunku i rozładunku ziemi, piasku, materiałów sypkich, - prac przy rozbiórkach obiektów, IV Zadanie 4. Wykonawca musi posiadać koparko-ładowarkę kołową a) pojemność łyżki przedniej - nie mniejsza niż 1,20 m³, b) pojemność łyżki tylniej - nie mniejsza niż 0,35 m³, c) maksymalna głębokość kopania - nie mniejsza niż 4,20 m, d) wysokość podnoszenia przedniej łyżki - nie mniejsza niż 3,50 m, e) widły z przodu, f) max. udźwig przedniej łyżki - nie mniejsza niż 2,5 tony, g) przednia łyżka otwierana, h) tylna łyżka na wysięgniku teleskopowym, i) moc nie mniejsza niż 105 KM/.85 KW Przeznaczenie: Wykonywanie prac ziemnych z zakresu załadunku i rozładunku ziemi, piasku, materiałów sypkich, palet oraz materiałów małogabarytowych, gruzu. V Zadanie 5. Wykonawca musi posiadać podnośnik koszowy samochodowy: a) o wysokości podnoszenia - nie mniejszej niż 25 m; b) udźwigu - nie mniejszym niż 300 kg Przeznaczenie: Wykonywanie prac z zakresu wycinki drzew i innych prac związanych z pracą na wysokościach. VI Zadanie 6. Wykonawca musi posiadać spycharkę gąsienicową: a) moc nie mniej niż 75 KM, b) pług o szerokości 3 m, c) waga nie mniej niż 7 ton Przeznaczenie: Wykonywanie prac ziemnych z zakresu formowania wałów, nasypów, plantowania terenu, oraz inne podobne. VII Zadanie 7. Wykonawca musi posiadać spycharkę gąsienicową: a) moc nie mniej niż 75 KM, b) pług o szerokości 3 m, c) waga nie mniej niż 7 ton Przeznaczenie: Wykonywanie prac ziemnych z zakresu formowania wałów, nasypów, plantowania terenu. §2. 1. Wykonawca musi posiadać wszystkie aktualne obowiązujące, ważne uprawnienia i badania techniczne oraz obowiązkowe ubezpieczenia. 2. Wykonawca dostarczy polisa ubezpieczenia OC z tytułu posiadania i poruszania się sprzętu budowlanego 3. W szczególności Wykonawca dostarczy aktualne badania na oferowany podnośnik wystawione przez Urząd Dozoru Technicznego. §3. Wykonawca zabezpiecza operatora z uprawnieniami do obsługi oferowanego sprzętu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską Kod CPV wg słownika 2008: 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską Oryginalny kod CPV: 45.51.00.00 - Wynajem dźwigów wraz z obsługą operatorską Kod CPV wg słownika 2008: 45.51.00.00 - Wynajem dźwigów wraz z obsługą operatorską .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żada wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia i zezwolenia oraz koncesje do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. tj. Oferent w okresie ostatnich trzech latach zrealizował lub realizuje usługi rodzajowo odpowiadające zamówieniu na które składa ofertę, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie; 3) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj. dysponują niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia lub wskażą podmiot, który wykona tę część zamówienia. 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiające realizację zamówienia. 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający oceni spełnione przez Wykonawców warunki, o których mowa w ust. 1, na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w § 6. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 UPZP. 6. Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 3, art. 24 ust. 1 i 2 UPZP i z § 1 ust. 1, pkt. 1, 4, 5 i 6, ust. 2 pkt. 5 i ust. 3 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 1) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert . b) oświadczenia o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 UPZP i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 UPZP; 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat co najmniej jednej usługi tożsamej z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i kontrahentów; b) załączenia dokumentów, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje); c) wykaz osób wraz z potwierdzeniem ich uprawnień, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia; d) wykaz oferowanego sprzętu z oznaczeniem ich danych technicznych. e) aktualne badania na oferowany podnośnik - Urzędu Dozoru Technicznego f) polisa ubezpieczenia OC z tytułu posiadania i poruszania się sprzętu budowlanego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zrp.bydgoszcz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Robót Publicznych ul. Smoleńska 43 85-871 Bydgoszcz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2008 godzina 09:30, miejsce: Zakład Robót Publicznych ul. Smoleńska 43 85-871 Bydgoszcz SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1. Wykonawca musi posiadać koparkę kołową pełnoobrotową z łyżką przedsiębierną i podsiębierną:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) pojemność łyżki - nie mniejsza niż 0,8 m³, b) pojemność chwytaka obrotowego (pełen obrót 360º) - nie mniejsza niż 0,6 m³, c) maksymalna głębokość kopania - nie mniejsza niż do 5 m, d) pług/lemiesz/skarpówka, e) przystosowanie do ruchu kołowego - przemieszczanie samoistne. Przeznaczenie: Koparka kołowa pełnoobrotowa wykorzystywana będzie do wykonywania: - prac ziemnych, prac rozbiórkowych i załadunkowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2. Wykonawca musi posiadać koparkę kołową pełnoobrotową z łyżką podsiębierną i chwytakową oraz młotem hydraulicznym:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) pojemność łyżki - nie mniejsza niż 0,8 m³, b) pojemność chwytaka obrotowego (pełen obrót 360º) - nie mniejsza niż 0,6 m³, c) maksymalna głębokość kopania - nie mniejsza niż do 5 m, d) pług/lemiesz, e) młot hydrauliczny do kucia- siła uderzenia młota nie mniejsza niż 700 kG, f) przystosowanie do ruchu kołowego - przemieszczanie samoistne. Przeznaczenie: Wykonywanie prac ziemnych z zakresu rozbiórki obiektów, kucie betonu, fundamentów, posadzek i innych obiektów młotem hydraulicznym, likwidacja tzw. dzikich wysypisk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3. Wykonawca musi posiadać koparko-ładowarkę kołową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) pojemność łyżki przedniej - nie mniejsza niż 1 m³, b) pojemność łyżki tylniej - -nie mniejsza niż 0,30 m³, c) maksymalna głębokość kopania - nie mniejsza niż 5 m, d) wysokość podnoszenia przedniej łyżki - nie mniejsza niż 3 m, e) widły z przodu, f) przednia łyżka otwierana, g) moc nie mniejsza niż 95 KM Przeznaczenie: Koparko ładowarka kołowa wykorzystywana będzie do wykonywania: - prac ziemnych przy wykonywaniu i remontowaniu nawierzchni drogowych tj. chodniki, jezdne, parkingi; - prac ziemnych przy likwidacji tzw. dzikich wysypisk; - załadunku i rozładunku ziemi, piasku, materiałów sypkich, - prac przy rozbiórkach obiektów,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4. Wykonawca musi posiadać koparko-ładowarkę kołową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) pojemność łyżki przedniej - nie mniejsza niż 1,20 m³, b) pojemność łyżki tylniej - nie mniejsza niż 0,35 m³, c) maksymalna głębokość kopania - nie mniejsza niż 4,20 m, d) wysokość podnoszenia przedniej łyżki - nie mniejsza niż 3,50 m, e) widły z przodu, f) max. udźwig przedniej łyżki - nie mniejsza niż 2,5 tony, g) przednia łyżka otwierana, h) tylna łyżka na wysięgniku teleskopowym, i) moc nie mniejsza niż 105 KM/.85 KW Przeznaczenie: Wykonywanie prac ziemnych z zakresu załadunku i rozładunku ziemi, piasku, materiałów sypkich, palet oraz materiałów małogabarytowych, gruzu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5. Wykonawca musi posiadać podnośnik koszowy samochodowy:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) o wysokości podnoszenia - nie mniejszej niż 25 m; b) udźwigu - nie mniejszym niż 300 kg Przeznaczenie: Wykonywanie prac z zakresu wycinki drzew i innych prac związanych z pracą na wysokościach..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.51.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6. Wykonawca musi posiadać spycharkę gąsienicową:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) moc nie mniej niż 75 KM, b) pług o szerokości 3 m, c) waga nie mniej niż 7 ton Przeznaczenie: Wykonywanie prac ziemnych z zakresu formowania wałów, nasypów, plantowania terenu, oraz inne podobne..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7. Wykonawca musi posiadać spycharkę gąsienicową:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) moc nie mniej niż 75 KM, b) pług o szerokości 3 m, c) waga nie mniej niż 7 ton Przeznaczenie: Wykonywanie prac ziemnych z zakresu formowania wałów, nasypów, plantowania terenu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.