eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraDostawa materiałów pędnych do pojazdów i sprzętu silnikowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Jeleniej Górze



Ogłoszenie z dnia 2008-05-26

Jelenia Góra: Dostawa materiałów pędnych do pojazdów i sprzętu silnikowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Jeleniej Górze
Numer ogłoszenia: 109663 - 2008; data zamieszczenia: 26.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Jeleniej Górze, ul. Sudecka 2, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7647450, fax 075 7647418.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strazjg.internetdsl.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja zespolona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów pędnych do pojazdów i sprzętu silnikowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Jeleniej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje : sprzedaż detaliczną materiałów pędnych /benzyna bezołowiowa PB95, olej napędowy oraz oleje silnikowe / do pojazdów i sprzętu silnikowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Jeleniej Górze. Realizacja zakupów materiałów pędnych drogą transakcji bezgotówkowych. Szacunkowa wielkość zamówienia: - benzyna bezołowiowa: 6000 litrów, - olej napędowy: 60000 litrów, - oleje eksploatacyjne: 1500 litrów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy Oryginalny kod CPV: 23.11.12.00 - Benzyna bezołowiowa Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa Oryginalny kod CPV: 23.12.31.00 - Oleje silnikowe Kod CPV wg słownika 2008: 09.21.11.00 - Oleje silnikowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 08.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Złożenie w wyznaczonym terminie Formularza oferty wraz z załącznikami, w sposób określony w niniejszej specyfikacji na drukach, które stanowią załącznik do niniejszych materiałów przetargowych. 2. Oferent winien spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust.1ustawy oraz spełniać warunki określone w art.24 ust.1 i 2 ustawy. 3. Oferta powinna być sporządzona na piśmie, na załączonym Formularzu oferty w języku polskim. 4. Oferta powinna być złożona w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin składania ofert. 5. Oferta powinna być zgodna w kwestii jej sposobu sporządzania, ofertowego przedmiotu i warunków zamówienia ze wszystkimi wymogami określonymi w niniejszym postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz wyszczególnienie osób uprawnionych do reprezentowania firmy (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (np. spółka cywilna) należy dołączyć umowę regulującą współpracę podmiotów oraz aktualne akty rejestracji firmy dla każdego podmiotu. 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (np. spółka cywilna) należy dołączyć aktualne informacje Krajowego Rejestru Karnego dla każdego z podmiotów. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Uwaga: załącznik dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych. 4. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (np. spółka cywilna) należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 5. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (np. spółka cywilna) należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. 8. Formularz oferty wraz z załącznikami. 9. Oświadczenie, że Oferent spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych / t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655/ (druk).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.strazjg.internetdsl.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Jeleniej Górze /sekretariat/ ul.Sudecka 2 58-500 Jelenia Góra.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Jeleniej Górze /sekretariat/ ul.Sudecka 2 58-500 Jelenia Góra.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.