Og³oszenie z dnia 2014-01-10
£apy: DPS.II/D-5/II/14 Dostawy pieluchomajtek dla doros³ych
Numer og³oszenia: 10964 - 2014; data zamieszczenia: 10.01.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: nieobowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Spo³ecznej w Uhowie , Uhowo, ul. Sura¿ska 67, 18-100 £apy, woj. podlaskie, tel. 085 7152891, faks 085 7152891.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: dpsuhowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorz±du powiatowego. Dom Pomocy Spolecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: DPS.II/D-5/II/14 Dostawy pieluchomajtek dla doros³ych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy pieluchomajtek dla doros³ych do 31-12-2014 r..
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.00.00.00 - Urz±dzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielêgnacji cia³a 33.14.00.00 - Materia³y medyczne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1) Ceny jednostkowe okre¶lone w ofercie mog± ulec zmianie w okresie trwania umowy tylko w wyj±tkowych sytuacjach za zgod± obu stron, na pisemny wniosek jednej ze stron, z przyczyn obiektywnych, miêdzy innymi: o podwy¿kê VAT, cen urzêdowych z chwil± wej¶cia w ¿ycie, - podwy¿ki wy¿szej ni¿ 15% cen hurtowych na rynku, podwy¿ki cen no¶ników energii, itp. jednak nie czê¶ciej ni¿ raz na 6 miesiêcy. 2) Podwy¿szenie cen na wy¿sze nie mo¿e nast±piæ w okresie krótszym ni¿ 6 miesiêcy od dnia podpisania umowy. 3) Wykonawca o zamiarze zmian cen jednostkowych na wy¿sze zobowi±zany jest powiadomiæ zamawiaj±cego pisemnie z minimum 7. dniowym wyprzedzeniem wraz z uzasadnieniem i szczegó³ami planowanych podwy¿ek.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dpsuhowo.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Dom Pomocy Spolecznej w Uhowie. Uhowo ul Sura¿ska 67, 18-100 £apy. pok.201. Siedziba Zamawiaj±cego.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 21.01.2014 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Spolecznej w Uhowie. Uhowo ul Sura¿ska 67, 18-100 £apy. pok.201. Siedziba Zamawiaj±cego.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z £AP
- Us³ugi kompleksowego ubezpieczenia mienia, nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków i odpowiedzialno¶ci cywilnej Gminy £apy i jej jednostek organizacyjnych w okresie 01.06.2025 r. - 31.05.2026 r.
- Zakup urz±dzeñ wielofunkcyjnych z serwisem oraz obs³ug± materia³owo-serwisow±
- Zakup licencji na obs³ugê SOR
wiêcej: przetargi w £apach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artyku³ów medycznych jednorazowego u¿ytku na potrzeby WSPR SPZOZ w £om¿y
- Sukcesywne dostawy materia³ów stomatologicznych, narzêdzi stomatologicznych i przy³bic
- Sukcesywne dostawy sprzêtu, wyrobów medycznych oraz odzie¿y ochronnej na potrzeby Zespo³u Opieki Zdrowotnej w ¦wiêtoch³owicach sp. z o.o. w restrukturyzacji
- ZP/24/2025 - Dostawa sprzêtu medycznego, produktów leczniczych i materia³ów opatrunkowych
- Zakup i dostawa drobnego sprzêtu medycznego
- DOSTARCZANIE ZESTAWÓW DO DRUKOWANIA MODELI STEREOLITOGRAFICZNYCH
wiêcej: Urz±dzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielêgnacji cia³a »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.