To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-12
Katowice: RENOWACJA KLATKI SCHODOWEJ PRZY UL. MRUCZKA 5 W KATOWICACH
Numer ogłoszenia: 109636 - 2015; data zamieszczenia: 12.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70722 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 258 20 21-25, faks 32 258 20 25, 41 63 167.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: RENOWACJA KLATKI SCHODOWEJ PRZY UL. MRUCZKA 5 W KATOWICACH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest renowacja klatki schodowej w budynku przy ul. Mruczka 5 w Katowicach. Klatka schodowa jest w złym stanie technicznym: widoczne są liczne odspojenia, ubytki, pęknięcia tynku, stolarka drewniana jest uszkodzona, płytki podłogowe są spękane i niekompletne, instalacja elektryczna wymaga wymiany. Ponadto należy zamontować domofon oraz wyremontować niewielki lokal użytkowy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: Przedmiary robót (Załącznik nr 7 do SIWZ), Dokumentacja fotograficzna (Załącznik nr 8 do SIWZ) oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - STWiOR (Załącznik nr 9 do SIWZ). Jeżeli STWIOR, przedmiary robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy Pzp dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary by spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora przedmiarów i STWIOR, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. Tam, gdzie w STWIOR, przedmiarach przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora przedmiarów i STWIOR, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 46.895,76 zł brutto..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe M.J. Marcin Jasiński, ul. K. Miarki 36, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42909,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28365,58
Oferta z najniższą ceną: 28365,58 / Oferta z najwyższą ceną: 43456,49
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Obsługa serwisowa aparatury chirurgicznej II
- Budowa sieci szkieletowej opartej o kable światłowodowe w Kampusie Cieszyńskim
- "Modernizacja infrastruktury wokół stawu Maroko w Katowicach"
- Dostawa instrumentów muzycznych (saksofonów) dla Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach
- Dostawa silników elektrycznych do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY" w Zespole Szkół Zawodowych nr 3 im. Adama Kocura w Katowicach
- Usługa dostępu do sieci Internet dla potrzeb jednostek organizacyjnych Policji w garnizonie śląskim
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ostatni krok w unowocześnianiu Domu Kultury w Ogrodzieńcu - remont sali warsztatowej
- Modernizacja pokoi hotelowych w Kalsku wraz z wyposażeniem
- "Odnawialne źródła energii w Klastrze Energii Powiatu Myszkowskiego" - 3 części
- Roboty budowlane w obrębie budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4 w zakresie 1) Remontu wybranych klatek schodowych i korytarzy ; 2) Naprawy drogi dojazdowej w tylnej części budynku
- Modernizacja oświetlenia ewakuacyjnego w budynkach Inspektoratów ZUS podległych O/ZUS Zielona Góra -3 części
- Wykonanie robót w ramach realizacji zadania pn.: Modernizacja pomieszczenia pod utworzenie informatycznego środowiska zapasowego COAR [lokalizacja Warszawa, ul. Powsińska]
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.