Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-26
Kielce: Roboty budowlane; przebudowa i modernizacja związana ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń w ZSO Nr XV w Kielcach ul. Krzemionkowa 1, na Filie biblioteczną Nr 2 Miejskiej Biblioteki Publicznej w Kielcach.
Numer ogłoszenia: 109595 - 2008; data zamieszczenia: 26.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Biblioteka Publiczna, ul. Konopnickiej 5, 25-406 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3627013, fax 041 3626115.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane; przebudowa i modernizacja związana ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń w ZSO Nr XV w Kielcach ul. Krzemionkowa 1, na Filie biblioteczną Nr 2 Miejskiej Biblioteki Publicznej w Kielcach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych polegających na: scaleniu i przebudowie pomieszczeń na powierzchni 216m², prace rozbiórkowe, prace ogólnobudowlane połączone z wymianą okien, drzwi zewnętrznych i wewnętrznych. Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej, wymiana grzejników instalacji centralnego ogrzewania, wymiana instalacji elektrycznej i oświetlenia, prace wykończeniowe wewnątrz i na zewnątrz budynku w tym wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wyskości 5 000,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać wykonawcy, którzy: Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający wymaga, aby: A. Kierownik budowy posiadał uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i legitymował się posiadaniem aktualnego zaświadczenia z właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego o przynależności do tej Izby. B. Kierownicy robót branżowych posiadali uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie stosowne do kierowania rodzajami robót o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacji i urządzeń elektrycznych i posiadają aktualne zaświadczenia z właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego o przynależności do tej Izby. Warunek bez znaczenia punktowego - spełnia - nie spełnia . 2. Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i w tym względzie: 1) wykażą i udokumentują ( listy referencyjne wraz z protokołami odbioru) w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres, wykonanie co najmniej 2 robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 200 000,00zł brutto każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Znaczenie warunku - spełnia- nie spełnia + znaczenie punktowe : Za każdą robotę budowlaną spełniającą warunki określone w pkt VI ppkt.2, 1) ponad minimum wymagane przez Zamawiającego ( 2) wykonawca otrzyma 5 pkt. Suma wszystkich przedstawionych robót spełniających określone powyżej warunki określi miejsce wykonawcy w rankingu. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia: 1) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 250 000zł. - przedstawią informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia . Znaczenie warunku: bez znaczenia punktowego- spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, które należy dołączyć do wniosku o udział w postępowaniu: 1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 3. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość składanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w wysokości minimum 250 000,00zł, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zamówienie. 4. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Listy referencyjne wraz z protokołami odbioru lub Fakturami VAT) 7. Uprawnienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego - potwierdzające warunki podmiotowe określone w rozdz. VI pkt 1 A i B. 8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, spełniające przesłanki wynikające z § 2 ust 1, 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U. Nr 87, poz. 605) Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do wniosku: 1. Pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3 Oświadczenie wykonawcy o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a następnie składają ofertę muszą wykazać, że każdy z osobna: - nie podlega wykluczeniu z postępowania, - posiada uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej, - posiada ubezpieczoną działalność gospodarczą od odpowiedzialności cywilnej, - posiada osoby z uprawnieniami zawodowymi do wykonywania czynności przewidzianych do realizacji zamówienia (uprawnienia budowlane), - posiada odpowiednie środki do wykonania zamówienia, - posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez zamawiającego, Dodatkowo, w przepadku grupy przedsiębiorców działających w formie spółki cywilnej, należy dołączyć kopię umowy spółki cywilnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 25 - 406 Kielce ul. Marii Konopnickiej 5 w dziale administracji Miejskiej Biblkioteki Publicznej w Kielcach.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Kielce ul. Marii Konopnickiej 5 w sekretariacie MBP Kielce.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie robót budowlanych w budynkach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- "Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sali warsztatowej dla doradców zawodowych - BIS"
- Sukcesywne dostawy leku refundowanego w Programie Lekowym pn. Leczenie chorych z achondroplazją, B.166, dla Apteki Szpitalnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach.
- "Zakup i dostawa profesjonalnego aparatu fotograficznego cyfrowego, bezlusterkowego, dedykowanych obiektywów, adaptera, karty pamięci, dodatkowego akumulatora do aparatu wraz z akcesoriami"
- Oprogramowanie do graficznego wspomagania projektowania nowych instalacji centralnego ogrzewania i regulacji istniejących instalacji grzewczych zasilanych z OZE-projekt nr FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
- Zakup wraz z dostawą odczynników z zakresu serologii mikrobiologicznej wraz z dzierżawą aparatów dla potrzeb Zakładu Mikrobiologii WSzS w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dobudowa zewnętrznego szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej przy budynku szkoły w Dobieżynie.
- WIW.DA.272.13A.2025 - Budowa wentylacji centralnej laboratorium budynku ZHW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170
- Wykonanie instalacji PPOŻ zgodnie z projektem wykonawczym Systemu Sygnalizacji Pożaru w budynkach Komendy Głównej Ochotniczych Hufców Pracy
- Odbudowa mostu w ciągu ul. Zarzecze we Wleniu - etap I - Budowa drogi objazdowej przy ul. Zarzecze - ul. Jana Kasprowicza we Wleniu
- Przebudowa drogi gminnej nr 390020T Grabki Duże - Zielonka przez wieś, od km 0+430 do km 0+690
- Rozbudowa drogi gminnej nr 347016T Jagodne Kolonia
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





