Ogłoszenie z dnia 2011-04-07
Krosno: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
Numer ogłoszenia: 109593 - 2011; data zamieszczenia: 07.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o. , ul. Fredry 12, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4368311, faks 013 4368678.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekrosno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji nadzoru inwestorskiego związanego z realizacją Projektu Modernizacja sieci cieplnej w Krośnie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Oś priorytetowa Nr 2 Infrastruktura techniczna: Działanie Nr 2.2. Infrastruktura energetyczna z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013. Zakres przetargu: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań: 1. Modernizacja sieci cieplnej dla budynków mieszkalnych przy ul. Staszica w Krośnie (budowa 6 węzłów kompaktowych, wymiana sieci wysokich parametrów wykonanej w technologii kanałowej, długość 466 mb, wartość robót budowlanych 599 165,00 zł netto) 2. Modernizacja sieci magistralnej dla zasilania osiedla Markiewicza w Krośnie. (DN 350 od K-4 do K-5 oraz DN 250 i DN 200 od pkt. A do K-21 długość 510 mb, wartość robót budowlanych 1 033 326,40 zł netto). Kompletna dokumentacja projektowa z przedmiarami robót jest dostępna na naszej stronie internetowej www.ekrosno.pl w zakładce zamówienia i przetargi/MPGK - pod nazwą postępowania: Modernizacja sieci cieplnej w Krośnie nr referencyjny nadany postępowaniu przez Zamawiającego DZ-2300-7/OEC/S/2011. Do obowiązków Inspektora Nadzoru zgodnie z Prawem Budowlanym będzie należeć w szczególności : a) Uczestniczenie w przekazaniu placu budowy wykonawcom modernizacji sieci, b) Zobowiązanie do bieżącego kontrolowania nadzorowanego odcinka zadania inwestycyjnego pod względem zgodności wykonanych prac z dokumentacją, obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, normami oraz postanowieniami umowy zawartej przez Zamawiającego z wykonawcami robót i w razie potrzeby obecność na terenie budowy na zgłoszenie wykonawcy lub Zamawiającego, c) Z przeprowadzonych kontroli dokonywanie wpisu do dziennika budowy oraz w uzasadnionych przypadkach sporządzanie dodatkowego protokołu przy udziale przedstawiciela Zamawiającego, d) Na etapie wykonywania prac ulegających zakryciu, Inspektor jest zobowiązany do kontrolowania nadzorowanego obiektu, każdorazowo dokonując stosownych wpisów w dzienniku budowy, e) Inspektor Nadzoru nadzoruje koordynację prac wszystkich wykonawców uczestniczących w realizacji inwestycji, f) Inspektor Nadzoru potwierdza zaawansowanie robót w celu wypłaty wynagrodzenia wykonawcy, g) Inspektor Nadzoru na bieżąco informuje Zamawiającego o każdym odstępstwie od dokumentacji, prowadzi uzgodnienia w zakresie możliwych rozwiązań, h) Inspektor Nadzoru systematycznie dokonuje wpisów do dziennika budowy, i) Inspektor Nadzoru dokonuje odbiorów częściowych i odbioru końcowego wykonanych robót, j) Inspektor Nadzoru sprawdza kompletność dokumentów odbiorowych przed podpisaniem protokółu odbioru końcowego przez przedstawicieli MPGK Krosno Sp. z o.o., k) Inspektor Nadzoru dokonuje czynności sprawdzania kalkulacji szczegółowych i kosztorysów powykonawczych przedkładanych przez wykonawców, sprawdza faktury wykonawcy oraz dokumenty załączone do rozliczenia robót i przedkłada je w terminie 3 dni do realizacji Zamawiającemu, l) Inspektor Nadzoru stwierdza gotowość obiektu do odbioru, ł) Inspektor Nadzoru bierze udział w pracach wynikających z obowiązków gwarancyjnych oraz rękojmi za wady wykonanych robót ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: - wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami polegających na budowie/przebudowie sieci cieplnej o wartości robót nie mniejszej niż 500 000 zł netto w technologii rur preizolowanych. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są: - przedłożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości i zakresie podanym powyżej z podaniem daty oraz miejsca jej wykonania/wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do IDW. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także oświadczenie podmiotu trzeciego o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik Nr 5.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującą osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie, niezbędne do wykonania zamówienia: Inspektor Nadzoru Niniejsza osoba powinna - posiadać: a) łącznie co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku Inspektora Nadzoru lub Kierownika Budowy w nadzorowaniu robót lub kierowaniu robotami w zakresie budowy/przebudowy instalacji i sieci cieplnych, b) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wydane na podstawie przepisów Prawa Budowlanego, a dla osób, które uzyskały uprawnienia przed 1994 r. wymagane są uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych. Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego odpowiadające wymaganiom , do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie uznaje się te dokumenty jako obowiązujące. Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza, odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn.zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2008 r., Nr 63, poz. 394). Osoba wchodząca w skład personelu musi biegle władać językiem polskim. W przypadku, gdy osoba wchodząca w skład personelu nie posiada umiejętności posługiwania się biegle językiem polskim, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, na własny koszt, tłumacza dla potrzeb i na okres realizacji umowy. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest: - wskazać osobę która uczestniczyć będzie w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do IDW. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także oświadczenie podmiotu trzeciego o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik Nr 5.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o § 8 Regulaminu oraz pkt 2 Załącznika Nr 6 do SIWZ wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie pkt 2 Załącznika Nr 6 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia- Załącznik nr 5 do IDW. II. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załacznik nr 1 do IDW. III. Oświadczenie o spełneniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do IDW.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ekrosno.pl w zakładce zamówienia i przetargi / MPGK pod nazwą danego postępowania
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MPGK Krosno sp. z o.o., ul. Fredry 12, 38-400 Krosno..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2011 godzina 10:00, miejsce: MPGK Krosno sp. z o.o., ul. Fredry 12, 38-400 Krosno,sekretariat - pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Oś priorytetowa Nr 2 Infrastruktura techniczna: Działanie Nr 2.2. Infrastruktura energetyczna z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1978R (ul. Pużaka w km od 0+418 do 1+054) w Krośnie
- Zakup wyposażenia do salki edukacyjnej.
- Opracowanie kompletnego zestawu dokumentacji programowej dla szkolenia pn. "Wstęp do metod badań nieniszczących - NDT": Opracowanie zestawu dokumentacji programowej dla 32 godzinnego (...)
- ,,Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych"
- Opracowanie kompletnego zestawu dokumentacji programowej dla szkolenia pn. "Kwalifikowany inspektor zdatności do lotu - samoloty do 600kg": Opracowanie zestawu dokumentacji programowej (...)
- ,,Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych"
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji przedsięwzięcia pn. "Odnawialne źródła energii w Gminie Radomsko"
- "Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn "Sporządzenie projektu zamiennego i wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy COT Kopalni Soli "Wieliczka""
- Kompleksowy nadzór inwestorski dla inwestycji pn. "Budowa pływalni przy ul. Ostródzkiej"
- Nadzór inwestorski nad zadaniem "Przebudowa, remont i zmiana sposobu użytkowania zespołu pałacowo - parkowego w Samodzielnym Publicznym Sanatorium Rehabilitacyjnym im. Janusza Korczaka w Krasnobrodzie
- Nadzór nad realizacją projektu Program gospodarki wodno-ściekowej w Piasecznie.
- Gospodarka Wodno-Ściekowa w Pszczynie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





