eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChojniceInspektor nadzoru dla zadaniaTermomodernizacja budynków użyteczności publicznej w powiecie chojnickim - I etap

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-11

Chojnice: Inspektor nadzoru dla zadania: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w powiecie chojnickim - I etap
Numer ogłoszenia: 109584 - 2011; data zamieszczenia: 11.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 76492 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chojnicki, ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3966533, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Inspektor nadzoru dla zadania: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w powiecie chojnickim - I etap.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w powiecie chojnickim - I etap a) Przedmiot zadania objętego zamówieniem określają załączniki: 1. dokumentacja projektowa, przedmiar robót, STWiORB - ZSP w Brusach -Załącznik nr A do SIWZ, 2. dokumentacja projektowa, przedmiar robót, STWiORB - ZS w Chojnicach -Załącznik nr B do SIWZ, 3. dokumentacja projektowa, przedmiar robót, STWiORB - CKU w Chojnicach -Załącznik nr C do SIWZ. b) Wartość robót budowlano-instalacyjnych objętych nadzorem wynosi: część I - 288.646,36 PLN Brutto. część II - 694.970,53 PLN Brutto część III - 36.063,60 PLN Brutto c) Planowany termin realizacji rzeczowej zadania do dnia 20.08.2011 r. d) W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1)Wywiązywanie się z tytułu zawartej umowy z wykonawcą robót oraz obowiązków wynikających z prawa administracyjnego w związku z realizacją inwestycji, a w szczególności przepisów Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zmianami oraz Ustawy z dnia 27.03.2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Dz. U. Nr 80 poz. 717 ze zmianami, Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zm. 2)Uczestnictwo w przekazaniu terenu budowy Wykonawcy robót budowlanych. 3)Sprawowanie kontroli nad zgodnością i prawidłowością realizacji robót z dokumentacją projektową i pozwoleniami na budowę, SIWZ, ofertą wykonawcy, zawartą umową, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej. 4)Reprezentowanie Inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, bhp, przeciw pożarowymi i normami oraz pozwoleniem na budowę. 5)Sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, co ma za zadanie zapobiegać zastosowania wadliwych i niedopuszczonych wyrobów budowlanych do stosowania w budownictwie. 6)Kontrola robót, w szczególności: - prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonanych robót, - żądanie od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, - podejmowanie decyzji o wstrzymaniu części lub całości robót, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalna niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, - odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu. 7)Uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych. 8)Organizowanie, przeprowadzanie i dokonywanie po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego, czynności odbiorów częściowych oraz wstępnego i końcowego dla poszczególnych części zdania od Wykonawcy robót, a w szczególności: - sprawdzanie gotowości do odbioru, - przeprowadzanie komisyjnych odbiorów częściowych i wstępnych, - wystawianie świadectwa odbioru końcowego, - przekazanie przedmiotu odbioru Zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą, - dokonanie odbioru ostatecznego po upływie terminu gwarancji. 9)Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie wpisów. 10)Ocena użytych przez Wykonawcę materiałów budowlanych: - kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów, - zatwierdzanie receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę robót, -zatwierdzanie przed wbudowaniem materiałów i półwyrobów oraz dokonywanie ich oceny jakościowej i zgodności z wymaganiami obowiązujących norm - zlecanie Wykonawcy wykonania dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwość co do ich jakości, - w przypadku użycia przez Wykonawcę materiałów zamiennych, jednakże spełniających parametry techniczne wymagane w dokumentacji projektowej, Wykonawca winien uzyskać pisemną aprobatę Projektanta. 11)Sporządzanie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej prowadzonego nadzoru. 12)Udzielanie Wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących danego zadania. 13)Współdziałanie - porozumienie z autorem dokumentacji projektowej w zakresie sprawowanego przez niego nadzoru autorskiego i uzyskiwanie od Projektanta zgody na zmiany w zakresie projektu budowlanego. 14)Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót. 15)Potwierdzenie usunięcia przez wykonawcę ewentualnych wad, usterek, niedoróbek. 16)Poświadczanie płatności należnych Wykonawcy. 17)Rozliczenie umowy na roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia. 18)Informowanie z wyprzedzeniem i uzgadnianie z Zamawiającym odstępstw od zakresu podstawowego inwestycji/zmian technicznych, robotach dodatkowych/ powodujących wzrost kosztów inwestycji. 19)Zapobieganie roszczeniom Wykonawcy robót. 20)Identyfikowanie wszędzie gdzie jest to możliwe ryzyk powstania potencjalnych roszczeń ze strony Wykonawcy robót i stron trzecich i informowanie o tym Zamawiającego z propozycjami sposobów zapobiegania tym roszczeniom. 21)Powiadomienie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym na terenie budowy. 22)Rozpatrywanie roszczeń Wykonawcy robót i przedstawienie stanowiska w odniesieniu do nich. 23)W przypadku, gdy wszczęty zostanie spór sądowy między Zamawiającym a Wykonawcą robót dotyczący realizacji inwestycji, wsparcie Zamawiającego, poprzez przedstawienie wyczerpujących informacji i wyjaśnień dotyczących sporu oraz jednoznacznego stanowiska Wykonawcy co do przedmiotu sporu. e)Charakterystyka zadania budowlanego, nad którym sprawowany będzie nadzór. W w inwestycja obejmuje następujące branże: a)Konstrukcyjno- budowlaną b)Instalacyjną f) Dokumenty posiadane przez Zamawiającego - konieczne do realizacji zamówienia: 1) dokumentacja projektowa, przedmiar robót, STWiORB - ZSP w Brusach - Załącznik nr A do SIWZ, 2) dokumentacja projektowa, przedmiar robót, STWiORB - ZS w Chojnicach - Załącznik nr B do SIWZ, 3) dokumentacja projektowa, przedmiar robót, STWiORB - CKU w Chojnicach - Załącznik nr C do SIWZ, 4)SIWZ dla zadania p.n. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w powiecie chojnickim - I etap - załącznik nr D do SIWZ. g) Inspektor Nadzoru ponosi wobec Inwestora odpowiedzialność za wyrządzone szkody będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych niniejszym zamówieniem publicznym do wysokości faktycznie poniesionych strat. h)Etap po zakończeniu robót. Obsługa okresu gwarancyjnego: 1.Nadzór nad usunięciem usterek stwierdzonych w trakcie końcowego odbioru i w trakcie okresu gwarancyjnego wynoszącego 5 lat oraz protokolarne potwierdzenie ich usunięcia. 2.Przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych z udziałem Zamawiającego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Obsługi Inwestycji, ul. Czarneckiego 14, 77-300 Człuchów, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12195,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8350,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8350,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30750,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.