To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-19
Bydgoszcz: PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ W RAMACH PROJEKTU: PODNIESIENIE KWALIFIKACJI I ROZWÓJ POTENCJAŁU ZAWODOWEGO PRACOWNIKÓW MAGISTRATÓW: BYDGOSZCZY, GRUDZIĄDZA, INOWROCŁAWIA I WŁOCŁAWKA WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO
Numer ogłoszenia: 109522 - 2013; data zamieszczenia: 19.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39502 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bydgoszczy, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 32 88 157, 5858453, faks (052) 58 58 273, 5858833.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ W RAMACH PROJEKTU: PODNIESIENIE KWALIFIKACJI I ROZWÓJ POTENCJAŁU ZAWODOWEGO PRACOWNIKÓW MAGISTRATÓW: BYDGOSZCZY, GRUDZIĄDZA, INOWROCŁAWIA I WŁOCŁAWKA WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ W RAMACH PROJEKTU: PODNIESIENIE KWALIFIKACJI I ROZWÓJ POTENCJAŁU ZAWODOWEGO PRACOWNIKÓW MAGISTRATÓW: BYDGOSZCZY, GRUDZIĄDZA, INOWROCŁAWIA I WŁOCŁAWKA WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Podniesienie kwalifikacji i rozwój potencjału zawodowego pracowników magistratów: Bydgoszczy, Grudziądza, Inowrocławia i Włocławka współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 17.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AP BUSINESS SOLUTIONS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AP BUSINESS SOLUTIONS SP. Z O.O.
- AP Business Solutions Sp. z o.o., ul. wyzwolenia 16/11, 10-106 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17400,00
Oferta z najniższą ceną: 17400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 93271,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Ośrodek Regionalny w Gdańsku, ul. Gdyńskich Kosynierów 11, 80-866 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20069,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15525,00
Oferta z najniższą ceną: 12845,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15525,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet IV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- THE QUALITY OF LIFE Ireneusz T. Kozera, Tłuste 43, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13745,00
Oferta z najniższą ceną: 13745,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15652,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet V
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- THE QUALITY OF LIFE Ireneusz T. Kozera, Tłuste 43, 05-825 Grodzick Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10820,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6145,00
Oferta z najniższą ceną: 6145,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7670,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet VI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AP BUSINESS SOLUTIONS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AP BUSINESS SOLUTIONS SP. Z O.O.
- AP Business Solutions Sp. z o.o., ul. Wyzwolenia 16/11, 10-106 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63350,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19500,00
Oferta z najniższą ceną: 19500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 49410,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet VII
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AP BUSINESS SOLUTIONS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AP BUSINESS SOLUTIONS SP. Z O.O.
- AP Business Solutions Sp. z o.o., ul. Wyzwolenia 16/11, 10-106 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7800,00
Oferta z najniższą ceną: 7800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21845,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Pakiet VIII
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AP BUSINESS SOLUTIONS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AP BUSINESS SOLUTIONS SP. Z O.O.
- AP Business Solutions Sp. z o.o., ul. Wyzwolenia 16/11, 10-106 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32750,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10500,00
Oferta z najniższą ceną: 10500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19845,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Pakiet IX
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PM Sp. z o.o., E. Ehrenberga 15, 31-309 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 116000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 84200,00
Oferta z najniższą ceną: 46400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 96069,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa wyposażenia Centrum Symulacji medycznych obejmujący meble/meble medyczne, drobny sprzęt medyczny, sprzęt do pracowni fizjoterapii oraz fizykoterapii i rehabilitacji
- WZPiFP-119-25 Dostawa testów uzupełniających do zestawu NARKO-II
- Budowa ulicy Krzywej w ramach Programu utwardzania ulic gruntowych zlokalizowanych na terenie miasta Bydgoszczy
- Usługa wstępu na basen
- WZPiFP-123-25 Dostawa pakietów do krwi
- Dostawa wiertarki szybkoobrotowej wraz z dostawą asortymentu do wiertarki szybkoobrotowej na okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i słuchaczy w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 6 w Piotrkowie Trybunalskim
- Wdrożenie Robota Nienadzorowanego oraz zautomatyz. z jego wykorzystaniem procesu związanego z rozpatrywaniem wniosków o interwencję, w tym ich przekazywaniem do organów właściwych miejscowo i rzeczowo
- Organizacja wyjazdu szkoleniowego dla pracowników PUP w Siemianowicach Śl. z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi(ZZL) i prawa pracy .
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z podnoszenia kompetencji kadr Samorządowego Centrum Kultury w Mielcu
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla pracowników Starostwa Powiatowego w Wieruszowie, jednostek organizacyjnych powiatu oraz radnych
- PODN.ZP.321.18.2025 przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli i dyrektorów szkół oraz placówek oświatowych województwa pomorskiego
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.