Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-26
Słupsk: Zakup instrumentów muzycznych.
Numer ogłoszenia: 109518 - 2008; data zamieszczenia: 26.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Filharmonia "Sinfonia Baltica" w Słupsku, ul. Jana Pawła II 3, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8426338, fax 059 8426338.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.orchestra-agency.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup instrumentów muzycznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, pochodzących z bieżącej produkcji, profesjonalnych instrumentów muzycznych. 1) flet poprzeczny - Powell Handmade szt. 1 lub równoważny, wraz z oprzyrządowaniem i futerałem 2) flet piccolo Powell szt. 1 lub równoważny, wraz z oprzyrządowaniem i futerałem 3) obój Ludwig Frank model 11 B szt. 1 lub równoważny, wraz z oprzyrządowaniem i futerałem 4) trąbka B Vincent Bach Stradivariuss szt. 2 lub równoważne, wraz z oprzyrządowaniem i futerałem 5) trąbka Eb/D Schilke E2 szt. 1 lub równoważna, wraz z oprzyrządowaniem i futerałem 6) waltornia Paxman model 33 szt. 1 lub równoważna, wraz z oprzyrządowaniem i futerałem 7) rożek angielski Mönnig model 181 Diamant szt. 1 lub równoważny, wraz z oprzyrządowaniem i futerałem 8) Fagot Mönnig model 214 CS Diamant + dwa es szt. 1 lub równoważny, wraz z oprzyrządowaniem i futerałem
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.31.00.00 - Instrumenty muzyczne Kod CPV wg słownika 2008: 37.31.00.00 - Instrumenty muzyczne Oryginalny kod CPV: 36.31.40.00 - Instrumenty dęte Kod CPV wg słownika 2008: 37.31.40.00 - Instrumenty dęte Oryginalny kod CPV: 36.32.00.00 - Części i akcesoria do instrumentów muzycznych Kod CPV wg słownika 2008: 37.32.00.00 - Części i akcesoria do instrumentów muzycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy złożą ofertę w formie pisemnej (wypełniony załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ) - osobiście lub drogą pocztową w siedzibie Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie podanym w punkcie 17 wraz z załącznikami określonymi w punkcie 10 SIWZ. 2.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 PZP. 3.Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ. 5.Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą 0 -1, tj. nie spełnia - spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza Rzeczpospolitą Polską, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10 a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia b) Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 3, zastępuje się je oświadczeniami złożonymi przed notariuszem, organem sądowym lub administracyjnym lub organem samorządu zawodowego. Dokumenty sporządzane w języku obcym składane są z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym i potwierdzonym przez tłumacza przysięgłego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie (załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji), że Firma nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 i spełnia warunki art. 22 ust. 1 PZP. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.orchestra-agency.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: biuro Polskiej Filharmonii Sinfonia Baltica w Słupsku, ul: Jana Pawła II 3, 76-200 Słupsk Uprawnieni do kontaktów z Wykonawcami: Jerzy Rudnik tel.: (0 59) 842 63 38.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie przewidziany
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie przewiduje się
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2008 godzina 11:30, miejsce: biuro Polskiej Filharmonii Sinfonia Baltica w Słupsku 76-200 Słupsk ul.: Jana Pawła II 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: flet poprzeczny - Powell Handmade szt. 1 lub równoważny, wraz z oprzyrządowaniem i futerałem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, pochodzących z bieżącej produkcji, profesjonalnych instrumentów muzycznych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.31.00.00-7, 36.31.40.00-5, 36.32.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: flet piccolo Powell szt. 1 lub równoważny, wraz z oprzyrządowaniem i futerałem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, pochodzących z bieżącej produkcji, profesjonalnych instrumentów muzycznych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.31.00.00-7, 36.31.40.00-5, 36.32.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa sprzętu medycznego - 53/TP/2024
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Centrum Aktywności Lokalnej w Gaci.
- Odnawianie oznakowania poziomego, bieżące utrzymanie i konserwacja oznakowania pionowego oraz urządzeń BRD i sygnalizacji świetlnej w pasach drogowych ulic gdzie funkcję zarządcy dróg pełni ZIM Słupsk
- Modernizacja Parku Wodnego w Redzikowie
- Wykonanie integracyjnego placu zabaw przy Przedszkolu Miejskim nr 31 "Bajkowa Kraina" w Słupsku w ramach projektu Słupskiego Budżetu Obywatelskiego
- "Wykonanie grobów murowanych na cmentarzu komunalnym w Słupsku przy ul. W. Szymborskiej".
więcej: przetargi w Słupsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.