Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-26
Elbląg: Wykonanie pokrycia dachowego ceramicznego, remont pomieszczeń nr 7, 10, 30, 3a, 9a oraz remont trybun w Zespole Szkół Ekonomicznych przy ul. Bema 50 w Elblągu
Numer ogłoszenia: 109458 - 2008; data zamieszczenia: 26.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ekonomicznych, ul. Gen. Józefa Bema 50, 80-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 6429700, fax 055 2335584.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.elblag.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie pokrycia dachowego ceramicznego, remont pomieszczeń nr 7, 10, 30, 3a, 9a oraz remont trybun w Zespole Szkół Ekonomicznych przy ul. Bema 50 w Elblągu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie pokrycia dachowego ceramicznego, remont pomieszczeń nr 7, 10, 30, 3a, 9a, oraz remont trybun w Zespole Szkół Ekonomicznych przy ul. Bema 50 w Elblągu przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty przedmioty dodatkowe: Pokrywanie podłóg i ścian Roboty malarskie Roboty instalacyjne elektryczne Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: A. Wykonaniu pokrycia dachowego ceramicznego na budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych ul. Bema 50 w Elblągu B. Remoncie pomieszczeń nr 7, 10, 30, 3a, 9a w budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych ul. Bema 50 w Elblągu C. Remoncie trybun przy Zespole Szkół Ekonomicznych ul. Bema 50 w Elblągu SIWZ przekazywana jest w wersji papierowej na pisemny wniosek pobierającego jak również udostępniona jest na stronie internetowej Zamawiającego www.elblag.edu.pl 2. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji w terenie w celu ustalenia wszelkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu robót lub odstąpienia od realizacji robót. 4. Zamawiający nie określa w SIWZ, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 5. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 6471 - Kodeksu Cywilnego. 6. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu pisemnej gwarancji na okres 36 miesięcy dla całości robót licząc od daty odbioru. Zamawiający korzystać będzie z uprawnień wynikających z instytucji rękojmi przez okres 3 miesięcy po upływie okresu gwarancji. 8. Zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: A. Dot. 1.A - wykonanie pokrycia dachu budynku dachówką karpiówką ceramiczną w koronkę - do wykonania około 250 m², - ołacenie połaci dachowych, - montaż rynien oraz wykonanie niezbędnych obróbek blacharskich, - ułożenie foli paroprzepuszczalnej, - ułożenie płotków przeciwśniegowych, - montaż okien -wole oko- szt. 4, B. Dot. 1.B - rozebranie ścianek działowych ok. 10 m², - montaż ścianki działowej z płyt gipsowo-kartonowych ok.6 m², - montaż w ściance działowej naświetla z PCV ok. 2,5 m², - obsadzenie ościeżnicy drewnianej oraz skrzydła drzwiowego, - wykonanie nowej instalacji elektrycznej ok. 150 mb. - wewnętrzne gładzie gipsowe na ścianach i sufitach, - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi, - okładziny kartonowo-gipsowe na stropach, - opalanie farby olejnej ze stolarki drzwiowej, C. Dot. 1.C - rozebranie elementów prefabrykowanych trybun, - rozbiórka elementów konstrukcji betonowych, - montaż elementów prefabrykowanych żelbetowych na podbudowie betonowej, - ułożenie betonu wierzchniego na prefabrykatach, - montaż stalowych podpórek do siedzisk drewnianych, - montaż listew siedzeń drewnianych, - remont cząstkowy chodników i obramowań, Ilości robót do wykonania określają przedmiary robót stanowiące ZAŁĄCZNIK Nr 4 do SIWZ. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści: Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczam, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 22.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 5 000, 00 złotych słownie: pięć tysięcy złotych Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 Ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 28 1160 2202 0000 0000 6191 5497 w Banku Millennium S.A. O / Elbląg Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Zespołu Szkół Ekonomicznych w Elblągu 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 2, 3, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6.2. SIWZ 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a. wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu tj. wykonanie lub przełożenie pokrycia dachu z dachówki ceramicznej o powierzchni nie mniejszej niż 500 m2, - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 6.4. SIWZ b. zatrudnianie przeciętnie w ciągu ostatnich 3 lat minimum 5 osób, - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 6.5. SIWZ c. dysponowanie kierownikiem budowy branży ogólnobudowlanej ze stażem łącznym pracy jako kierownik budowy minimum 3 lata Kierownik budowy musi posiadać wymagane uprawnienia budowlane i być członkiem właściwych terytorialnie okręgowych izb samorządu zawodowego. Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, m.in. kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi, mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane, będące członkami właściwych terytorialnie okręgowych izb samorządu zawodowego (tekst jednolity: Dz.U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 6.6. i 6.7. SIWZ 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 1) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6.2. SIWZ 2. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2)a. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 6.4. SIWZ Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. 3. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2)b. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6.5. SIWZ. Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane 4.Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2)c. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 6.6. i 6.7. SIWZ Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. 5. Potwierdzenia spełnienia warunków wymienionych w Sekcji III.2) pkt 3) i 4) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie składanej oferty i oświadczeń
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dostarczenia: - zgodnie z pkt 6.1. SIWZ - Oświadczeń wynikających z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. - zgodnie z pkt.6. 2 do SIWZ - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - zgodnie z pkt. 6.3 SIWZ - Wykazu podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności. Uwaga: a) Wykaz składają tylko Wykonawcy, którzy powierzą wykonanie części zamówienia podwykonawcom. b) W wykazie podmiotów należy wskazać części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. - zgodnie z pkt. 6.4 SIWZ - Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Uwaga: a) W wykazie należy wymienić roboty budowlane potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku określonego w Sekcji III.2)pkt. 2)ogłoszenia oraz podać informację o rodzaju pokrycia dachowego i wielkości jego powierzchni. b) Dla robót wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te roboty zostały wykonane należycie. - zgodnie z pkt 6.5. SIWZ - Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. - zgodnie z pkt 6.6. SIWZ - Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Uwaga: a) W wykazie osób należy wymienić osoby przewidziane do wykonania przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku wymienionego w Sekcji III.2) c ogłoszenia - zgodnie z pkt.6.7 SIWZ - Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Uwaga: Dla osób wymienionych w wykazie osób, o którym mowa w pkt 6.6. SIWZ, należy złożyć z ofertą decyzje o nadaniu uprawnień oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej terytorialnie okręgowej izby samorządu zawodowego. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 6.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. UWAGI: zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elblag.edu.pl/zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ekonomicznych w Elblągu pokój nr 7 82-300 Elbląg ul. Bema 50.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Ekonomicznych w Elblągu przy ul. Bema 50 - pokój nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Wymiana wodomierzy na nowe wodomierze z odczytem radiowym i zabezpieczeniem magnetycznym w lokalach będących w zasobie administrowanym przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Dostawa oprogramowania administracyjnego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Przebudowa i budowa chodnika w ciągu ul. Jana III Sobieskiego w Elblągu.
- Remont posadzek w budynku użytkowym Biblioteki Elbląskiej im. Cypriana Norwida, Filia nr 5 przy ul. Słonecznej 29-31 w Elblągu
- Diagnozy i konsultacje specjalistyczne
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie III kondygnacji w obiekcie krytego lodowiska "Helena" dla inwestycji pn.: "Modernizacja Krytego Lodowiska HELENA w Elblągu"
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu klatek schodowych w budynku szkoły.
- "Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego poprzez budowę dróg rowerowych Busko-Zdrój - Solec-Zdrój"
- Remont zespołu szatni w budynku Centrum Rekreacji Oborniki
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie DębowaKłodapoprzez przebudowę części pomieszczeń w budynku szkoły w Stępków i zmiana sposobu użytkowania na budynek kultury centrum aktywności lokalnej
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU PUBLICZNEGO OSP KUCHARY, GMINA WITONIA
- Poprawa dostępności szkół Powiatu Żyrardowskiego dla osób ze specjalnymi potrzebami
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.