To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-11
Międzylesie: Remont drogi gminnej w Długopolu Górnym na działkach nr 159, 558, 543 w km 0+000-0+723 -intensywne opady deszczu lipiec 2012 r..
Numer ogłoszenia: 109454 - 2015; data zamieszczenia: 11.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 81400 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gmina Międzylesie, pl. Wolności 1, 57-530 Międzylesie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8126327, faks 074 8126126.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej w Długopolu Górnym na działkach nr 159, 558, 543 w km 0+000-0+723 -intensywne opady deszczu lipiec 2012 r...
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Projekt przewiduje remont drogi o długości 723 m. Projektowany odcinek drogi o długości 0,723 km rozpoczyna się w km 0+000 na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 3235 D Bystrzyca Kłodzka - Długopole Zdrój - Roztoki i przebiega przez miejscowość Długopole Górne. Opracowanie przebiega w obrębie działek nr 159, 558, 543 w Długopolu Górnym będących własnością Gminy Międzylesie. Zgodnie z wybraną koncepcją przebieg projektowanych dróg prowadzony jest po istniejącym terenie i na wysokości zbliżonej do rzędnych terenu niezbędną korektą łuków poziomych i pionowych. ROZWIĄZANIE SYTUACYJNE Odbudowa drogi przebiegać będzie w granicach pasa drogowego. Projektowana droga jest drogą jednojezdniową o szerokości jezdni od 3,00 m do 3,50 m i szerokości korony 5,00-6,00 m. Przebudowa drogi przebiegać będzie po istniejącym terenie:Szerokość jezdni - 3,00 -3,50 m; pobocza gruntowe szerokość 0,50 m, spadek poprzeczny do 6-8% ROZWIĄZANIA WYSOKOŚCIOWE Niweleta drogi dostosowana jest do istniejącego terenu, spadki poprzeczne - na prostej 2 %. Spadki podłużne drogi wynikają ze spadków istniejącej drogi i wynoszą od 1,0 % do 5,0 %. ROZWIĄZANIA KONSTRUKCYJNE Ze względu na rodzaj i zakres zniszczeń istniejącej nawierzchni i podbudowy zaprojektowano: 1. Km 0+000 - 0+008, długość 0,008 km; wykonanie koryta o głębokości 30 cm; wykonanie górnej warstwy podbudowy z mieszanki kamiennej 0-63 mm o grubości warstwy 20 cm; wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego 0-11 mm o grubości 4 cm; wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego 0-8 mm o grubości 4 cm 2. Km 0+008 - 0+440, długość 0,432 km: profilowanie i zagęszczanie istniejącej podbudowy tłuczniowej; wyrównanie podbudowy mieszanką kamienną 0-63 mm o średniej grubości warstwy 15 cm; wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego 0-11 mm o grubości 4 cm; wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego 0-8 mm o grubości 4 cm 3. Km 0+440 - 0+723, długość 0,283 km: wykonanie koryta o głębokości 30 cm; wykonanie warstwy odcinającej z mieszanki kamiennej 0-31,5 mm o grubości warstwy 10 cm; wykonanie warstwy górnej podbudowy z mieszanki kamiennej 0-63 mm o grubości warstwy 20 cm; wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego 0-11 mm o grubości 4 cm; wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego 0-8 mm o grubości 4 cm Szczegółowe rozwiązania konstrukcji jezdni, jej grubość i szerokości podano na przekrojach poprzecznych. Łuki poziome i załamania trasy dostosowane są do przebiegu istniejącej drogi. ZJAZDY - remont: wykonanie koryta o głębokości 10 cm; wykonanie górnej warstwy podbudowy z mieszanki kamiennej 0-63 mm o grubości warstwy 20 cm; wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego 0-11 mm o grubości 4 cm; wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego 0-8 mm o grubości 4 cm ODWODNIENIE DROGI Powierzchniowe odwodnienie jezdni i korony drogi zapewnione jest dzięki odpowiednim spadkom podłużnym i poprzecznym. Wodę spływającą z jezdni drogi i terenów przydrożnych odprowadza się do istniejących rowów przydrożnych. Na całym projektowanym odcinku drogi przyjęto przekrój szlakowy o 2 % spadku poprzecznym jednostronnym na prostej i 2% spadku poprzecznym jednostronnym na łukach. Przyjęte spadki poprzeczne i podłużne na projektowanym odcinku umożliwiają odprowadzenie wód z jezdni w sposób grawitacyjny. Dla prawidłowego funkcjonowania odwodnienia zaprojektowano: Zestawienie przepustów do remontu. 1. Km 0 + 022 Oczyszczenie istniejącego przepustu z rur o średnicy 60 cm, długość L = 6,0 m. Stan przepustu dobry 2. Km 0 + 305 Remont istniejącego przepustu kamiennego o wymiarach 50x80 cm na przepust z rur żelbetowych o średnicy 80 cm, długość L = 9,0 m. Ścianki czołowe z betonu C16/ 20 V=2x1,00=2,00 m3 Na wlocie i wylocie przepustu kopanie i oczyszczenie istniejącego rowu 2x 10 m V=20x0,40=8,00 m3 3. Km 0 + 541 Oczyszczenie istniejącego przepustu z rur o średnicy 80 cm, długość L = 5,0 m. Stan przepustu dobry 4. Km 0 + 564 Oczyszczenie istniejącego przepustu z rur o średnicy 60 cm, długość L = 11,0 m. Stan przepustu dobry Uzupełnienie i ścinanie poboczy drogi 1. Uzupełnienie i wykonanie poboczy z gruntu III kat. z korytowania długość 723 obustronnie V=723x0,50x0,15 x2= 108,45 m3 Zestawienie rowów do kopania i pogłębiania Km 0+000 - 0+279 strona prawa L= 279 m Kopanie i pogłębianie rowu wraz z przycięciem i profilowaniem skarp oraz dna rowu V= 279,00x0,25=69,75 m3 Wycinka krzaków Wykonanie wycinki krzaków na poboczu drogi i na skarpie Km 0+390 - 0+540 F=150 m2 strona lewa + prawa ELEMENTY BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO Elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego nie występują. W czasie realizacji robót należy stosować się do wymagań technicznych zawartych w Normach Polskich i Europejskich oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. Sposób wykonania robót: Roboty należy wykonać zgodnie z następującą dokumentacją: a) Projekt budowlany, b) Szczegółową Specyfikacją Techniczną, Wszystkie roboty wykonywać zgodnie z przyjętą technologią: sposobem zmechanizowanym i ręcznym. W trakcie robót należy zapewnić przejazd dla służb ratownictwa, dla służb komunalnych i dla ludności zamieszkującej przy przedmiotowym odcinku drogi. Przedmiot zamówienia klasyfikowany jest jako robota budowlana...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych DROGMOST Sp. z o.o. w Kłodzku, ul. Objazdowa 24, 57-300 Kłodzko, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 238217,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 235711,05
Oferta z najniższą ceną: 235711,05 / Oferta z najwyższą ceną: 410340,30
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI MIĘDZYLESIE
- Termomodernizacja budynku przedszkola w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Domaszkowie
- "Przebudowa ujęcia wody "Jeziorko" na potoku Kamieńczyk w Międzylesiu" w ramach zadania inwestycyjnego "Modernizacja ujęć wody w Długopolu Górnym, Goworowie i Międzylesiu"
więcej: przetargi MIĘDZYLESIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Długosiodło
- Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Krzyżewo oraz przebudowa budynku użyteczności publicznej w miejscowości Kowalewszczyzna
- Mechaniczne profilowanie nawierzchni dróg gruntowych na terenie miasta Marki.
- Przebudowa ul. Jeziornej w Jeleńskiej Hucie (modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych)
- Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr 363 i 415 w miejscowości Góry Zborowskie
- Modernizacja drogi w miejscowości Olszowiec
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.