eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łysezagospodarowanie centrum wsi Lipniki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-31

POZYCJA 10941

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łyse: zagospodarowanie centrum wsi Lipniki Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Łyse, do kontaktów: Szablak Zdzisława, Jan Czyż, ul. Ostrołęcka 2, 07-437 Łyse, woj. mazowieckie, tel. 029 7725003 w 37 i 33, fax 029 7725003 w. 41, e-mail: ug2_lyse@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://lyse.samorzady.pl Adres profilu nabywcy (URL): http://lyse.samorzady.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): http://lyse.samorzady.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zagospodarowanie centrum wsi Lipniki. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Miejscowość Lipniki. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane dotyczące zagospodarowania centrum wsi Lipniki 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych b) oświadczenie potwierdzające wymagania o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych c) wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat (2004-2006) oraz co najmniej dwóch zamówień o charakterze porównywalnym z określonym w niniejszej Specyfikacji z podaniem Zamawiającego, wartości, terminu wykonania oraz referencje. Zaleca się dołączenie katalogu produktów lub innego sposobu zaprezentowania produkowanych wyrobów d) aktualny wypis z Rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającej dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty e) zaświadczenia właściwego organu podatkowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzających, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania oferty g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 19 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania oferty 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Oryginalny kod CPV: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje wykonanie: 1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym 2. Karczowanie drzew o średnicy 36-55 cm wraz ze ścięciem 3. Karczowanie drzew o średnicy ponad 55 cm 4. Karczowanie drzew o średnicy ponad 55 cm 5. Rozebranie krawężników betonowych 6. Rozebranie obrzeży betonowych 7. Rozebranie ogrodzeń z prefabrykowanych elementów żelbetowych słupki betonowe graniczne 8. Wykonanie kanalizacji deszczowej drenem francuskim o boku 40 cm na 60 cm 9. Wykonanie przykanalików z rur PVC o średnicy 20 cm 10. Wykonanie studni rewizyjnej o średnicy 1,2 m 11. Wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gr. kat III, głębok. koryta 20 cm 12. Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego, w-wa górna, gr. w-wy 10 cm 13. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, w-wa górna, gr. w-wy 20 cm 14. Wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, na miejscu, gr. w-wy 15 cm 15. Wyrównanie podbudowy mieszankami mineralno-bitumicznymi 16. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/8 warstwa ścieralna, gr. w-wy 3 cm 17. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/8 warstwa ścieralna, gr. w-wy 4 cm 18. Oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi (farbami) - linie ciągłe 19. Ustawienie pionowych znaków drogowych odblaskowych na słupkach z rur stalowych 20. Ustawienie wiaty przystankowej na gotowej płycie 21. Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej 22. Wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm, prostokątnej kolor. 23. Wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm, dwuteownik 24. Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 15x8 cm 25. Wykonanie trawników dywanowych 26. Sadzenie drzew 27. Sadzenie krzewów 28. Wykonanie kwietników siewem 29. Wykonanie ławek parkowych z poręczami 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 09.03.2007; lub data zakończenia: 30.07.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy: - spełniający warunki określone w art. 22 Ustawy z dn. 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych - posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych b) oświadczenie potwierdzające wymagania o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych c) wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat (2004-2006) oraz co najmniej dwóch zamówień o charakterze porównywalnym z określonym w niniejszej Specyfikacji z podaniem Zamawiającego, wartości, terminu wykonania oraz referencje. Zaleca się dołączenie katalagu produktów lub innego sposobu zaprezentowania produkowanych wyrobów d) aktualny wypis z Rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającej dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty e) zaświadczenia właściwego organu podatkowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzających, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania oferty g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 19 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lyse.samorzady.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.02.2007, godzina 10:30, Urząd Gminy w Łysych ul. Ostrołęcka 2, 07-437 Łyse, pokój nr 17 (sala konferencyjna).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Sektorowy Program Operacyjny " Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006" w ramach działania 2.3 "Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego" 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.