Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-02
Numer ogłoszenia: 1093 - 2012; data zamieszczenia: 02.01.2012
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 953 - 2012 data 02.01.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2078562, fax. 32 2078578.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.3).
- W ogłoszeniu jest: aa.
- W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa i instalacja sprzętu biurowego, fabrycznie nowego, dopuszczonego do obrotu, spełniającego normy CE, wymienionego i opisanego w SIWZ. 1. Określone w SIWZ parametry techniczne/funkcjonalne stanowią minimalne wymagania Zamawiającego, jakie musi spełniać dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia, zgodnie z zakresami. Przez przedmiot równoważny przedmiotowi zamówienia rozumie się urządzenia spełniające te same funkcje i posiadające te same parametry, jak opisany w poszczególnych zakresach. 2. Na etapie zawarcia umowy lub realizacji umowy, w przypadku, gdy przedmiot zamówienia określony w SIWZ lub ofercie wykonawcy został wycofany z produkcji, zastępuje się go produktem o parametrach technicznych/funkcjonalnych nie gorszych niż określone w SIWZ. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia transportem własnym do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dąbrowskiego 23 w Katowicach oraz przy ul. Reymonta 24 w Katowicach, bez pobierania z tego tytułu dodatkowych opłat. Wykonawca wniesie przedmiot zamówienia na wskazane piętro oraz zainstaluje i uruchomi przedmiot zamówienia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. 4. Dostawa, instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzona protokołem zdawczo-odbiorczym. Protokół będzie zawierał, co najmniej: nazwę urządzenia, ilość, numer fabryczny lub seryjny, datę i miejsce przekazania. Podpisany przez obie strony bez zastrzeżeń protokół zdawczo-odbiorczy będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. 5. W zakresie V, VI, VII, IX przedmiot umowy obejmuje ponadto przeprowadzenie przez Wykonawcę szkolenia z obsługi dostarczonego sprzętu biurowego. Wykonawca przeprowadzi godzinne szkolenie z obsługi dostarczonych urządzeń wielofunkcyjnych i faksu dla osób wskazanych przez Zamawiającego (2 osoby odrębnie dla każdego urządzenia i faksu), w miejscu zainstalowania i uruchomienia przedmiotu zamówienia. Warunki wspólne dla wszystkich zakresów dotyczące gwarancji i serwisu gwarancyjnego przedmiotu zamówienia: 1.Gwarancja obejmuje przedmiot zamówienia wraz z wszystkimi podzespołami. 2.Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczy pisemną gwarancję odrębnie dla każdego urządzenia zgodnie z złożoną ofertą. 3.Serwis gwarancyjny świadczony będzie w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego, w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.30 do 15.30. 4.W sytuacji, kiedy konieczne będzie przetransportowanie przedmiotu zamówienia do naprawy w warunkach warsztatowych, Wykonawca wykona transport na własny koszt oraz ponosi pełną odpowiedzialność za sprzęt w czasie demontażu transportu, naprawy oraz ponownego montażu. 5.Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia naprawy gwarancyjnej w czasie nie dłuższym niż do końca dnia roboczego, następującego po dniu, w którym nastąpiło zgłoszenie awarii oraz usunięcia awarii w terminie 3 dni roboczych od dnia jej zgłoszenia. 6.W szczególnych wypadkach, po uzgodnieniu z Zamawiającym, termin naprawy może uleć przedłużeniu i wynosić maksymalnie 5 tygodni od daty zgłoszenia awarii. W takim przypadku Wykonawca zapewni na czas naprawy urządzenie zastępcze równoważne naprawianemu urządzeniu. 7.W przypadku ponownego wystąpienia awarii przedmiotu zamówienia, po wykonaniu trzech napraw przedmiotu zamówienia, Wykonawca wymieni w terminie 14 dni od daty zgłoszenia kolejnej awarii wadliwy przedmiot zamówienia na równoważny, fabrycznie nowy o funkcjonalności i parametrach nie gorszych niż urządzenia opisanego w SIWZ. 8.Pod pojęciem sprzęt biurowy równoważny rozumie się sprzęt biurowy posiadający funkcje i parametry nie gorsze niż określone w SIWZ oraz złożonej ofercie. 9.Przy świadczeniu usług serwisowych w okresie objętym gwarancją Wykonawca będzie wykorzystywał wyłącznie oryginalne części, to znaczy wyprodukowane bądź certyfikowane przez producenta urządzenia objętego przedmiotem zamówienia. 10. Naprawom gwarancyjnym nie podlegają awarie wynikłe z nieprawidłowego użytkowania przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. 11. Wykonawca dołączy do każdego dostarczonego przedmiotu zamówienia karty techniczne a w przypadku ich braku inne dokumenty potwierdzające właściwości i parametry techniczne/funkcjonalne urządzenia. 12. Wszystkie instrukcje użytkownika, broszury instalacyjne, karty techniczne (a w przypadku ich braku inne dokumenty potwierdzające właściwości i parametry techniczne/funkcjonalne urządzenia), gwarancje powinny być dostarczone w języku polskim.
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.2).
- W ogłoszeniu jest: tak, projekt/program: aaa.
- W ogłoszeniu powinno być: tak, projekt/program: Zamówienie będzie współfinansowane: - w zakresie I, II i III ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania Pomoc Techniczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. - w zakresie VII, VIII i IX oraz częściowo w zakresie IV ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie w ramach Priorytetu IX Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 - w zakresie V i VI oraz częściowo w zakresie IV ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu systemowego DoktoRIS - Program stypendialny na rzecz innowacyjnego Śląska realizowanego przez Wydział Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VIII Działania 8.2 Podziałania 8.2.2 Regionalne Strategie Innowacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - MIĘSA
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice w roku 2026 r."
- Usuwanie z terenu miasta padłych dzikich zwierząt i porzuconej żywności, wywóz rannych dzikich zwierząt do Pogotowia Leśnego oraz przesiedlanie do lasu dzikich zwierząt bytujących w mieście w 2026 r.
- Przebudowa ul. Ondraszka w Katowicach
- Wykonanie projektów instalacji antenowych i elektrycznych do budowy BS systemu Tetra na obiektach niepolicyjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





