Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-19
Szczecin: Ubezpieczenie brzegu na odcinku ujścia Dąbskiej Strugi do rz. Regalica
Numer ogłoszenia: 109384 - 2010; data zamieszczenia: 19.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie , ul. Tama Pomorzańska 13A, 70-030 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4411200, faks 091 4411300.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.rzgw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie brzegu na odcinku ujścia Dąbskiej Strugi do rz. Regalica.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót na zadaniu inwestycyjnym pn.: Ubezpieczenie brzegu na odcinku ujścia Dąbskiej Strugi do rz. Regalica, oznaczonych kodem CPV: kod główny; 45246000-3 - roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej; kody dodatkowe 45111200-0 - roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; 45243600-8 - roboty budowlane w zakresie ścianek szczelnych; 45442100-8 - roboty malarskie. 2. Przedmiot zamówienie obejmuje swoim zakresem: 1) wykonanie wykopów za ścianką - w celu montażu płyt żelbetowych dociążających, roboty wykonywane - z wody; 2) ułożenie prefabrykowanych płyt żelbetowych w miejscu wbudowania wraz z ułożeniem podkładki z mat gumowych i z izolacją przeciwwilgociową z powłok bitumicznych w trzech warstwach; 3) wykonanie i montaż oczepu stalowego wraz ze sfazowaniem krawędzi ścianki szczelnej i zabezpieczeniem antykorozyjnym; 4) wykonanie zasypów za budowlą za pomocą koparki chwytakowej na pontonie: a) wykopy gruntu przed ścianką z przerzutem za ściankę szczelną, b) plantowanie nasypu do rzędnej około +1,0 m Kr; 5) wykonanie robót pogłębiarskich do rzędnej - 3,0 m Kr na akwenie zaznaczonym w załączniku B do opisu przedmiotu zamówienia, wraz z transportem urobku do miejsca wbudowania wskazanego przez Zamawiającego, w odległości do 10 km; 6) wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego - miejscowe poprawki zniszczonej powłoki malarskiej. 3. Ilość i rodzaj prac objętych przedmiotem zamówienia przedstawia przedmiar robót, stanowiący załącznik D do opisu przedmiotu zamówienia. 4. Sposób wykonania przedmiotu zamówienia określony został w opracowanych przez Biuro Hydrotechniczne Samolong & Włodarczyk: 1) projekcie architektoniczno-budowlanym wraz z projektem zagospodarowania terenu, projekt nr 269, stanowiącym załącznik A do opisu przedmiotu zamówienia; 2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik C do opisu przedmiotu zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w terminie 75 dni kalendarzowych od przekazania placu budowy Wykonawcy. 6. Wykonawca przed przystąpieniem do robót musi wykonać i uzgodnić z Zamawiającym w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy -Projekt oznakowania nawigacyjnego dla rejonu robót, oraz Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (zgodny z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz.1126), które następnie dostarczy Zamawiającemu celem przekazania placu budowy. 7. Wykonawca przed przystąpieniem do robót dokona oznakowania nawigacyjnego szlaku żeglownego zgodnie z uzgodnionym -Projektem oznakowania nawigacyjnego dla rejonu robót. 8. Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia oraz przy usuwaniu jego ewentualnych wad, zobowiązany jest do przestrzegania szczegółowych zaleceń Zamawiającego. 9. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany z materiałów Wykonawcy i za pomocą jego sprzętu. 10. Wykonawca nie może wykonywać przedmiotu zamówienia za pomocą podwykonawców. 11. Wykonawca dla potrzeb odbioru wykonanego przedmiotu zamówienia przygotuje i przekaże Zamawiającemu następujące dokumenty: 1) projekt powykonawczy; 2) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą potwierdzoną przez właściwy Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej; 3) atest nurkowy (wykonany przez firmę posiadającą zezwolenie na wykonywanie prac podwodnych na obszarach wód śródlądowych będących w jurysdykcji Dyrektora Urzędu Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie) potwierdzający czystość dna w odległości 20,0 m od ubezpieczenia; 4) sondaż głębokości wykonany na obszarze robót pogłębiarskich na akwenie zaznaczonym w załączniku B do opisu przedmiotu zamówienia; 5) dziennik budowy; 6) pozostałe dokumenty wymagane przepisami i związane z wykonanym przedmiotem zamówienia. 12. Załączniki do opisu przedmiotu zamówienia: 1) Projekt architektoniczno-budowlany wraz z projektem zagospodarowania terenu, projekt nr 269 wykonany przez Biuro Hydrotechniczne Samolong & Włodarczyk, 70-206 Szczecin, ul Dworcowa 2, - załącznik A 2) Obszar (akwen) który należy pogłębić do rzędnej: - 3m Kr - załącznik B 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik C 4) Przedmiar robót - załącznik D. Załączniki A, B, C i D do opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w osobnych plikach zapisanych w formacie PDF pod nazwą - Załączniki do opisu przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis zawarty jest w rozdziale XIV SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.11.12.00-0, 45.24.36.00-8, 45.44.21.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 75.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku: Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń o specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub równoważne.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2.Ofertę cenową, 3.Odpowiednie pełnomocnictwa
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.rzgw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie, ul. Tama Pomorzańska 13A, 70-030 Szczecin, Zespół ds. zamówień pok. nr 311.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie, ul. Tama Pomorzańska 13A, 70-030 Szczecin, Zespół ds. zamówień pok. nr 311.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Rezerwa Celowa - Program dla Odry 2006..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń kosmetycznych na rzecz Zespołu Szkół Rzemieślniczych w Szczecinie
- EP/220/57/2025: Dostawa, instalacja i uruchomienie komory laminarnej dla SPWSZ w Szczecinie
- Podłączenie światłowodem budynków przy LM Gąski oraz Oddziału Technicznego w Darłowie do PMT
- "Dostawa drobnego sprzętu medycznego, artykułów jednorazowego użytku dla SPSZOZ "Zdroje" - II postępowanie"
- "Bezpieczne i doświetlone przejścia dla pieszych na Wiosny Ludów i Chopina (SBO2024) 7 przejść dla pieszych w 2 lokalizacjach."
- Świadczenie usługi Pogotowia Dźwigowego oraz serwis dźwigów zlokalizowanych w obiektach szpitala USK - 1
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku biurowego w ramach zadania "Prace remontowo-budowlane wraz z przyłączami, utwardzenie terenu oraz wyposażenie nowej siedziby Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Wągrowcu"
- Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Długosiodło
- Modernizacja dróg gminnych w sołectwie Mostki na terenie gminy Suchedniów
- Wykonanie robót naprawczych odcinka szlaku przyrodniczo-edukacyjnego "Ścieżka Hochbergów"
- Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Krzyżewo oraz przebudowa budynku użyteczności publicznej w miejscowości Kowalewszczyzna
- Wykonanie robót budowlanych oraz wyposażenie budynku w ramach zadania "Zakup nieruchomości oraz dostosowanie budynku położonego w Sosnowcu na cele dydaktyczne".
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.