Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-11
Szczecin: Wykonanie oznakowania poziomego na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Szczecinie- 7 zadań
Numer ogłoszenia: 109358 - 2011; data zamieszczenia: 11.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie , Al. Bohaterów Warszawy 33, 70-340 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 432 53 00,091 432 53 71, faks 091 484 39 97, 4843873,4325323.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oznakowania poziomego na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Szczecinie- 7 zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie oznakowania poziomego na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Szczecinie w podziale na następujące części: Zadanie (część) nr 1 - Wykonanie oznakowania poziomego na drogach krajowych nr 6, 11, 37 w administracji Rejonu w Koszalinie Zadanie(część) nr 2 - Wykonanie oznakowania poziomego na drogach krajowych nr 23, 26, 31 w administracji Rejonu w Lipianach Zadanie (część) nr 3 - Wykonanie oznakowania poziomego na drogach krajowych nr 3, 6 w administracji Rejonu w Nowogardzie Zadanie (część) nr 4 - Wykonanie oznakowania poziomego na drogach krajowych nr 10, 20 w administracji Rejonu w Stargardzie Szczecińskim Zadanie (część) nr 5 - Wykonanie oznakowania poziomego na drogach krajowych nr A-6, 3, 10, 13, 31 w administracji Rejonu w Szczecinie Zadanie (część) nr 6 - Wykonanie oznakowania poziomego na drogach krajowych nr 11, 20, 25,w administracji Rejonu w Szczecinku Zadanie (część) nr 7 - Wykonanie oznakowania poziomego na drogach krajowych nr 10, 22 w administracji Rejonu w Wałczu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości odpowiednio dla: Zadanie 1 - 5 000,00 PLN Zadanie 2 - 3 000,00 PLN Zadanie 3 - 7 000,00 PLN Zadanie 4 - 6 000,00 PLN Zadanie 5 - 8 000,00 PLN Zadanie 6 - 4 000,00 PLN Zadanie 7 - 8 000,00 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 2 zadań obejmujących wykonanie oznakowania poziomego na drogach klasy min. G w technologii cienkowarstwowej na powierzchni min. 20 000 m2, o wartości zamówienia nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każde. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi mieć dostępne w celu realizacji zamówienia następujące narzędzia, wyposażenie zakładu i urządzenia techniczne, wymienione w poniżej: - Malowarka samobieżna z elektronicznym sterowaniem znakowania z możliwością regulowania szerokości malowania pasa oraz wyposażona w system grawitacyjny lub pneumatyczny do wykonania odblasku o minimalnej wydajności dziennej 2 000 m2- min. 2 szt., - Malowarka do wykonywania drobnych elementów ze sterowaniem ręcznym wyposażona w system grawitacyjny lub pneumatyczny do wykonania odblasku 100 m2- min. 2 szt., - Sprzęt do wykonywania oznakowania poziomego grubowarstwowego- min. 1 szt., - Szczotka mechaniczna- min. 1 szt., - Frezarka do likwidacji zbędnego oznakowania- min. 1 szt. Uwaga: Wykonawca, który złoży ofertę na więcej niż jedno zadanie musi w ofercie wykazać osobne jednostki sprzętowe dla każdego zadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które spełniają następujące wymagania: 1. osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownik robót - 1 osoba. Minimalne doświadczenie i kwalifikacje: 3 lata przepracowane na stanowisku kierownika robót przy wykonywaniu oznakowania poziomego. Osoba na tym stanowisku musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą - Prawo budowlane w specjalności drogowej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza możliwości przedstawienia tej samej osoby do pełnienia funkcji kierownika robót na więcej niż jedno zadanie (1 część zamówienia) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Poza przypadkami określonymi w Umowie, istotne zmiany Umowy będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: a) siły wyższej, to znaczy niezależnego od Stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron. 2. Zmiany Umowy będą mogły dotyczyć postanowień, kształtujących treści stosunku prawnego nawiązywanego Umową, na które dana, zindywidualizowana przyczyna, określona powyżej w ust. 1 powyżej wywarła wpływ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie ul. Boh. Warszawy nr 33, 70-340 Szczecin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2011 godzina 11:50, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie ul. Boh. Warszawy nr 33, 70-340 Szczecin pok 10 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Wykonanie oznakowania poziomego na drogach krajowych nr 6, 11, 37 w administracji Rejonu w Koszalinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie oznakowania poziomego na drogach krajowych nr 6, 11, 37 w administracji Rejonu w Koszalinie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Wykonanie oznakowania poziomego na drogach krajowych nr 23, 26, 31 w administracji Rejonu w Lipianach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie oznakowania poziomego na drogach krajowych nr 23, 26, 31 w administracji Rejonu w Lipianach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Wykonanie oznakowania poziomego na drogach krajowych nr 3, 6 w administracji Rejonu w Nowogardzie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie oznakowania poziomego na drogach krajowych nr 3, 6 w administracji Rejonu w Nowogardzie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Wykonanie oznakowania poziomego na drogach krajowych nr 10, 20 w administracji Rejonu w Stargardzie Szczecińskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie oznakowania poziomego na drogach krajowych nr 10, 20 w administracji Rejonu w Stargardzie Szczecińskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Wykonanie oznakowania poziomego na drogach krajowych nr A-6, 3, 10, 13, 31 w administracji Rejonu w Szczecinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie oznakowania poziomego na drogach krajowych nr A-6, 3, 10, 13, 31 w administracji Rejonu w Szczecinie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Wykonanie oznakowania poziomego na drogach krajowych nr 11, 20, 25,w administracji Rejonu w Szczecinku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie oznakowania poziomego na drogach krajowych nr 11, 20, 25,w administracji Rejonu w Szczecinku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Wykonanie oznakowania poziomego na drogach krajowych nr 10, 22 w administracji Rejonu w Wałczu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie oznakowania poziomego na drogach krajowych nr 10, 22 w administracji Rejonu w Wałczu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług pralniczych dla Domów Pomocy Społecznej będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
- "Wykonanie pomiarów poziomu zawiesiny ogólnej i substancji ropopochodnych w wodach opadowych i roztopowych dla inwestycji drogowych w woj. zachodniopomorskim. Etap II."
- Dostawa laptopów i komputerów wraz z oprogramowaniem na potrzeby projektów własnych WUP Szczecin - w podziale na Części
- Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Siewnej w Szczecinie
- "Wymiana stolarki okiennej z PCV wraz z robotami towarzyszącymi w pom. nr 29, 30, 109 w obiekcie dydaktycznym nr 1 Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2 w Szczecinie"
- SPRZĘT JEDNORAZOWY
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń BRD na drogach zarządzanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach
- Wykonanie oznakowania poziomego na drogach Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański w 2024 r.
- Budowa drogi gminnej do terenów inwestycyjnych w Brzozowie.
- Przebudowa DW 126 odc. Smolnica-Dębno
- Rozbudowa dróg powiatowych nr 3112E i 3109E na terenie powiatu opoczyńskiego
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu obiektów mostowych w ciągu DW 986 Zad. Nr 1 - remont mostu w m. Wola Ociecka w km 2+254; Zad. Nr 2 - remont mostu w m. Ocieka w km 7+950
więcej: Malowanie nawierzchi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.